vimse Skrevet 5. april 2011 #2442 Skrevet 5. april 2011 Fantastisk! Og nei, jeg ville egentlig være grei ifht. B.Paisley billettene, sånn at du skulle få en sjanse til å få tak i en(eller fler)
Daria Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2443 Skrevet 5. april 2011 Calle fra Raske Menn uten pulesveis -hvem ga den mannen en kam? Håret stritter imot så godt det kan da -sjekk antennen som har steget opp på slutten
Rosalie Skrevet 5. april 2011 #2444 Skrevet 5. april 2011 (endret) Kvar og når spelar Bard Paisley? Eg veit ikkje om eg har høyrd noko av han, men eg diggar jo køøøøntri... Endret 5. april 2011 av Rosalie
Daria Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2445 Skrevet 5. april 2011 Oslo Spektrum, 26. august. Være med?
Daria Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2446 Skrevet 5. april 2011 Hold på meg! Og min medlidenhet til Anders Hoff, som tappert prøver å holde noenlunde kontroll på de andre to og ikke knekke fullstendig sammen i latter
Rosalie Skrevet 5. april 2011 #2447 Skrevet 5. april 2011 Litt for stort innhogg i pengebingen min no, gitt.
Skravla Skrevet 5. april 2011 #2448 Skrevet 5. april 2011 Hold på meg! Og min medlidenhet til Anders Hoff, som tappert prøver å holde noenlunde kontroll på de andre to og ikke knekke fullstendig sammen i latter
Daria Skrevet 6. april 2011 Forfatter #2449 Skrevet 6. april 2011 Å våkne en gang i timen er egentlig ganske unødvendig -huset står selv om jeg ikke sjekker det... Grått og tåke både inne og ute, men det skinner et lys i det fjerne -det er konsert-tid i kveld (jeg har jo ikke vært kulturell på en hel uke ). Bachs Johannespasjon med stort kor og flotte operasolister -passer fint i disse (snart) påsketider.
Daria Skrevet 6. april 2011 Forfatter #2451 Skrevet 6. april 2011 Det har jeg store planer om Kjenner ikke verket så godt, men har selvfølgelig konferert litt med youtube og det blir nok bra. Dessuten gjentar jeg -fem operasolister
Skravla Skrevet 6. april 2011 #2452 Skrevet 6. april 2011 Både baryton og bass er veldig gode..... Litt lysegrønn, men jeg kjenner det blir deilig å ikke ha noen planer.
Daria Skrevet 6. april 2011 Forfatter #2453 Skrevet 6. april 2011 Alltid stas å bli skjelt ut på jobb *begynner å bli hardhudet* Alt er selvfølgelig min feil uansett hva som har skjedd, og uansett hvor rolig og imøtekommende jeg prøver å være, er jeg uansett ubrukelig og udugelig. Ja, ja...
vimse Skrevet 6. april 2011 #2454 Skrevet 6. april 2011 Oh my av rødhette, den måtte jo bare ut på fb, og så håper jeg andre har like "god" humor som meg Og ja, selvfølgelig er alt din feil på jobben, visste du ikke det før nå!?! Det høres kjent ut
Daria Skrevet 6. april 2011 Forfatter #2455 Skrevet 6. april 2011 (endret) Joda, det har blitt fortalt meg noen ganger før -jeg er bare ikke umiddelbart klar for å godta det alltid Flott konsert i kveld -det er mektig musikk. At jeg underveis i Jesu lidelseshistorie klarer å sammenlikne evangelisten med en gammeldags skrivemaskin (det var noe med måten han beveget seg på ) og tenke syndige tanker om Pontius Pilatus sier vel mest om meg... Dessuten hadde vi en diskusjon av den svært hypotetiske typen -hvilket stemmeleie sang Jesus i? I Bachs versjon synges Jesus av en bass, i mitt hode er han helt klar en tenor... Legge seg nå, kanskje... Endret 6. april 2011 av Daria
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2456 Skrevet 7. april 2011 *snørrunge* Forkjølelsene mine har en mystisk tendens til å komme stykkevis og delt. Sår hals tirsdag, hoste og nysing i går (jeg spiste halslinser nesten kontinuerlig under konserten) og i dag er jeg tett i hodet (nei, ikke på den måten...) og øynene renner. Det slår seg ikke til noe sted, det er bare på gjennomreise...
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2011 #2457 Skrevet 7. april 2011 Jeg for min del vil gjerne høre Jesus synge bass.
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2458 Skrevet 7. april 2011 (endret) Det var slett ikke vondt å høre på -fire av de fem solistene er faste i solistensemblet ved operaen. Det bare skurret litt i hodet mitt på forhånd Og det var ikke bare meg... Før konserten sto jeg og skravet med venninnen min som synger i koret, og jeg kommenterte at "Jeg antar at Jesus er tenoren?" (det var en tenor- og to bass-solister). Det hadde vært hennes første tanke også, så vi var helt enige om at noen (Bach) nok hadde misforstått litt der... Endret 7. april 2011 av Daria
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2459 Skrevet 7. april 2011 Jeg så forresten årets første hestehov i går -masser av dem Gjennom vinduet på mitt en-time-forsinket-tog -godt man hadde beregnet god tid til konserten. Planen om å bruke den tiden til å spise is og nyte vårsola i Slottsparken gikk derimot i vasken...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå