Daria Skrevet 3. april 2011 Forfatter #2401 Skrevet 3. april 2011 Morgenstund er tull i grunn -å stå opp etter 10 er så mye bedre... Skyene ligger lavt og tett i dag også, rene Kollen-stemningen Tror det blir en dag hvor lite skjer -jeg kan selvfølgelig late som om jeg har planer om å få gjort mye lurt, men vi vet jo alle at det bare er prat...
Daria Skrevet 3. april 2011 Forfatter #2402 Skrevet 3. april 2011 Advarsel: Molde ligger under etter 2 minutter på hjemmebane *ler rått og udannet* Litt trist hos Start da de minnet Svein Mathisen før avspark -og mine tanker til sønnen hans, som skulle rett ut på banen og spille etterpå...
Skravla Skrevet 3. april 2011 #2405 Skrevet 3. april 2011 Fikk ikke avslørt aprilspøkene jeg...... Pleier å bære fast takst på morgenen, men nå var det litt hektisk morgen. Men lokalavisen hjemme valgte å ikke ha aprilspøk, men fikk masse kjeft. Tipper de har spøk neste år....
Daria Skrevet 3. april 2011 Forfatter #2406 Skrevet 3. april 2011 Kun seier er godt nok i dag -Davy Wathne har fått godte seg lenge nok... Hello honey, I'm home... Fikk ikke avslørt aprilspøkene jeg...... Pleier å bære fast takst på morgenen, men nå var det litt hektisk morgen. Men lokalavisen hjemme valgte å ikke ha aprilspøk, men fikk masse kjeft. Tipper de har spøk neste år.... Mye morsomt, men stort sett nokså åpenbare -Ruter som skal begynne med sniker-sniffende hunder, for eksempel
Daria Skrevet 3. april 2011 Forfatter #2408 Skrevet 3. april 2011 For å sitere Hugh Grant: Buggerbuggerbuggerbugger! Fuck fuckity fuck!!
Daria Skrevet 4. april 2011 Forfatter #2411 Skrevet 4. april 2011 I sine første to eliteseriekamper har Jan Jönsson klart å ødelegge borte hjemme- og bortestatistikken. En strålende start... Her har nettet vært nede i hele formiddag -jeg aner en sammenheng med at IT-avdelingen i fylket skulle fikse ny brannmur i helga -så vi har bedrevet ikea-krakk-montering i stedet. Varierte arbeidsdager, ja?
Daria Skrevet 4. april 2011 Forfatter #2412 Skrevet 4. april 2011 Både Brad Paisley og Josh Groban kommer til Oslo i høst Tror jeg allerede har et par kulturplaner hver måned hele høsten
Skravla Skrevet 4. april 2011 #2415 Skrevet 4. april 2011 Du gleder deg til Brad Paisley ja? Jeg var lykkelig på dine vegne...... Fikk mail om tilbud på Othellobilletter fra teaterkontakten på huset..... sjokk... vi har en teaterkontakt?
Daria Skrevet 4. april 2011 Forfatter #2416 Skrevet 4. april 2011 Og det har ingen fortalt deg før nå? Jeg har forresten Snorkfrøken i ørene i dag -det har blitt kommentert *på tide å løsrive seg fra Johannespasjonen og forlate lageret for i dag*
Skravla Skrevet 4. april 2011 #2417 Skrevet 4. april 2011 Ingen forteller meg noe.... Men på den annen side.... Othello ble jo kjøpt inn for lenge siden Kan da ikke vente på treige teaterkontakter.....
Daria Skrevet 4. april 2011 Forfatter #2418 Skrevet 4. april 2011 Det er klart -det er ikke bare jeg som har litt nevroser i den retning *er nesten ikke stressa over at jeg må vente til lønna kommer neste uke for å kjøpe overnevnte konsertbilletter*
Skravla Skrevet 4. april 2011 #2419 Skrevet 4. april 2011 Det er klart -det er ikke bare jeg som har litt nevroser i den retning *er nesten ikke stressa over at jeg må vente til lønna kommer neste uke for å kjøpe overnevnte konsertbilletter* Kan fikses ikveld. Om du ikke har medgåere, så kunne jeg også tenke meg i hvertfall Josh.... Hvor spiller unge Paisley?
Skravla Skrevet 4. april 2011 #2420 Skrevet 4. april 2011 Hørte We love rock'n roll på radio..... og var straks på Evig ung.... og forventet å se en revestola bli slengt rundt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå