Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Morgenstund er tull i grunn -å stå opp etter 10 er så mye bedre... :ler:

Skyene ligger lavt og tett i dag også, rene Kollen-stemningen :fnise: Tror det blir en dag hvor lite skjer -jeg kan selvfølgelig late som om jeg har planer om å få gjort mye lurt, men vi vet jo alle at det bare er prat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Advarsel: :ball:

Molde ligger under etter 2 minutter på hjemmebane :sjarmor: *ler rått og udannet*

Litt trist hos Start da de minnet Svein Mathisen før avspark -og mine tanker til sønnen hans, som skulle rett ut på banen og spille etterpå...

Skrevet

Fikk ikke avslørt aprilspøkene jeg...... Pleier å bære fast takst på morgenen, men nå var det litt hektisk morgen.

Men lokalavisen hjemme valgte å ikke ha aprilspøk, men fikk masse kjeft. Tipper de har spøk neste år....

Skrevet

:ball::hoppendeglad:

Kun seier er godt nok i dag -Davy Wathne har fått godte seg lenge nok... :ler:

Hello honey, I'm home...

:hoho:

:kyss::rulle:

Fikk ikke avslørt aprilspøkene jeg...... Pleier å bære fast takst på morgenen, men nå var det litt hektisk morgen.

Men lokalavisen hjemme valgte å ikke ha aprilspøk, men fikk masse kjeft. Tipper de har spøk neste år....

Mye morsomt, men stort sett nokså åpenbare -Ruter som skal begynne med sniker-sniffende hunder, for eksempel :fnise:

Skrevet

Men det blir ikke seier av slikt. :kjefte:

Skrevet

For å sitere Hugh Grant:

Buggerbuggerbuggerbugger! Fuck fuckity fuck!!

:grine::sur:

Skrevet

Ikke seier til RBK skjønner jeg. :fnise:

Skrevet

I sine første to eliteseriekamper har Jan Jönsson klart å ødelegge borte hjemme- og bortestatistikken. En strålende start...

Her har nettet vært nede i hele formiddag -jeg aner en sammenheng med at IT-avdelingen i fylket skulle fikse ny brannmur i helga -så vi har bedrevet ikea-krakk-montering i stedet. Varierte arbeidsdager, ja? :ler:

Skrevet

Både Brad Paisley og Josh Groban kommer til Oslo i høst :hoppe: Tror jeg allerede har et par kulturplaner hver måned hele høsten :fnise:

Skrevet

Du gleder deg til Brad Paisley ja? :cowboy:

:fnise:

Skrevet

Du gleder deg til Brad Paisley ja? :cowboy:

:fnise:

Jeg var lykkelig på dine vegne...... :sexy:

Fikk mail om tilbud på Othellobilletter fra teaterkontakten på huset..... sjokk... vi har en teaterkontakt? :daane:

Skrevet

Og det har ingen fortalt deg før nå? :daane::fnise:

Jeg har forresten Snorkfrøken i ørene i dag -det har blitt kommentert :)

*på tide å løsrive seg fra Johannespasjonen og forlate lageret for i dag*

Skrevet

Ingen forteller meg noe....:jolie:

Men på den annen side.... Othello ble jo kjøpt inn for lenge siden :filer: Kan da ikke vente på treige teaterkontakter.....

Skrevet

Det er klart -det er ikke bare jeg som har litt nevroser i den retning :ler:

*er nesten ikke stressa over at jeg må vente til lønna kommer neste uke for å kjøpe overnevnte konsertbilletter* :sjenert::fnise:

Skrevet

Det er klart -det er ikke bare jeg som har litt nevroser i den retning :ler:

*er nesten ikke stressa over at jeg må vente til lønna kommer neste uke for å kjøpe overnevnte konsertbilletter* :sjenert::fnise:

Kan fikses ikveld.

Om du ikke har medgåere, så kunne jeg også tenke meg i hvertfall Josh....

Hvor spiller unge Paisley?

Skrevet

Hørte We love rock'n roll på radio..... og var straks på Evig ung.... og forventet å se en revestola bli slengt rundt. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...