Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Adam har fått kveldens vakreste stykker, men det er jo ikke orkester og dirigering jeg har fokus på når Adrian Angelico synger Lascia ch'io pianga... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herman må jo ta Vidar i finalen. Men først og fremst er jeg jo lei meg for Adams nydelige mentor, mer enn for Adam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Ut mot havet er så vakker :hjerte: (Nåde den som nevner Rune Rudberg :balltre:)

Atte det atte, samme som Rune Rudberg sang på åttitallet en gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.2.2020 den 11.48, Daria skrev:

En bok om kroppsvæsker med den talende tittelen Sprut. Dette må da appellere til tenåringer... *studerer mammutkatalogen*

*bestiller mammutbøker* Det er litt vanskelig å ikke snuble i en koffert når nettsidene til Norli gir meg denne meldingen: 

Du la Sprut i handlekurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen er stjernen, Huden er guden, Manus om anus, Gleden ved skjeden og Sjarmen med tarmen. Kan vi være enige om at det nok rim-titler om kroppen nå...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

*bestiller mammutbøker* Det er litt vanskelig å ikke snuble i en koffert når nettsidene til Norli gir meg denne meldingen: 

Du la Sprut i handlekurven.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Hjernen er stjernen, Huden er guden, Manus om anus, Gleden ved skjeden og Sjarmen med tarmen. Kan vi være enige om at det nok rim-titler om kroppen nå...?

Ja, vær så snill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 21.32, Daria skrev:

14.02: To lest, tre kjøpt.

17.02: Tre lest, tre lest.

Amin Maalouf utforsker sin egen familiehistorie i Opphav, med fokus den ukonvensjonelle bestefaren i Libanon/Syria (den gang det ottomanske rike) og dennes bror, som utvandret til Cuba og er gjenstand fpr mange uavjlarte familiemyter og -historier. Ved hjelp av gamle brev og dokumenter, samtaler og ikke minst en reise til Havana blir myter både bekreftet og avslørt. Interessant, men i overkant mange navn og slekstsforhold å holde styr på. Årets første leste mann, det var vel på tide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Cata, når tittelen er "Ut mot Havet" kan man IKKE bli straffet for å tenke Rudberg! :opplyser:

:troest: til Cata...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke kan du gjøre alt du vil - tanken er som kjent fri - det var å nevne det jeg nedla forbud mot :regler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre:

"Lokker meg med et smil, skjelvende står du foran meg, glemmer bort all min tvil, nå vil jeg følge deg. 

Hei, du har solen i ditt hår, og jeg vet hvor veien går - Ut mot havet - der drømmer blir sanne og vinden gir svar..."

:romeo:

(Har ikke Googlet - dette er fritt etter hukommelsen etter å ha spilt i stykker den gule Bitten-kasetten) :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Roadrunner skrev:

:plystre:

"Lokker meg med et smil, skjelvende står du foran meg, glemmer bort all min tvil, nå vil jeg følge deg. 

Hei, du har solen i ditt hår, og jeg vet hvor veien går - Ut mot havet - der drømmer blir sanne og vinden gir svar..."

:romeo:

(Har ikke Googlet - dette er fritt etter hukommelsen etter å ha spilt i stykker den gule Bitten-kasetten) :flau:

Hørtes noenlunde rett ut, og nå er jeg redd du har klistret den fast til hjernen min for de neste tre dagene. Minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...