Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg studerte listen over ansatte nøye, men det så ikke ut til at de har bibliotekar :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kunne gjøre dem oppmerksomme på hva de mangler? :lur:

Skrevet (endret)

-"Unnskyld, dere mangler noe -MEG :sjarmor:"

Jepp, det burde gjøre nytten :ler:

Endret av Daria
Skrevet

Hvorfor ikke, de kan jo bli knallnysgjerrig på deg :nigo:

Skrevet

-Du ska'kke låne den? Den er jo dritsvær?!

-Ja, det er jo det som er nice å lese, da...

:duskedame:

:ler:

Skrevet

Til tross for at det høres ut som en våt drøm, har jeg aldri falt helt for The Ten Tenors -det blir litt overkill, dessuten er de rett og slett ikke gode nok. I tillegg har de et låtvalg som i beste fall kan kalles interessant -på youtube finnes blant annet et BeeGees-medley(!) samt deres versjon av

Jeg lurer hardt på hva som var tankegangen der: "Skal vi se, gutter, dette er egentlig en duett mellom én tenor og en baryton, men så mange tenorer som vi er må vi da klare å erstatte en skarve baryton."

:riste:

Skrevet

Har tatt morgenes avisrunde og avslørt årets aprilspøker -alltid like festlig :fnise:

Skrevet

Koret til medisinerstudentene ved universitetet i oslo heter A Scalpella :hoho:

Skrevet

Svigermor skulle virkelig ha engasjert seg i internettverden, hun hadde hatt det utrolig morsomt som den språk-nerden hun er :jepp:

A scalpella var jo knallbra da :hoho:

Skrevet

Du får gi henne litt starthjelp -internett er jo laget for nerder i alle varianter :ler:

Skrevet

Nå har jeg i grunnen aldri vært blandt de som har sett på Trond Espen Seim som Norges mest sexy mann (med unntak av da han spilte i Andromake), men de brillene har på seg i Senkveld var da virkelig ikke særlig kledelige...

Skrevet (endret)

Oppe (nesten) før fuglene på en tåkefylt lørdag :Gjesp: På et tidspnkt da P2 bare spiller klassisk musikk -man kan da ikke våkne til sånt...

Vi skal på tur til ukjent (for meg -etter fire år strekker fortsatt ikke mine lokalkunnskaper seg stort lenger enn til kulturhuset et par hundre meter unna) sted for å være effektive og produktive og skrive arbeidsprogram -det sies at det er et valg til høsten, og at da kan det være lurt å vite hva man vil hvis vi vil ha stemmer. Og det vil vi jo...

Endret av Daria
Skrevet

Sååå tidlig på en lørdag. :daane: Vel-vel, lykke til. Regner med at dere får laget et fornuftig og slagkraftig program. :duskedame:

Skrevet

Selvsagt :nigo:

Ingenting på tv i dag, selvfølgelig, det er jo lørdag. Må jeg liksom underholde meg selv, da, når jeg for en gangs skyld er hjemme en lørdagskveld :jolie: Foreløbig surrer Tosca i bakgrunnen, den lå så lagelig til i spilleren og er jo aldri feil -særlig ikke med Pavarotti. Er i operahumør for tiden -tror det har sammenheng med den lille programboka som ligger på bordet og lokker med alt det fine jeg skal få se neste sesong...

Mat nå, kanskje -det begynner å bli litt lenge siden lunsj... :kokk:

Skrevet

Er du hjemme en lørdagskveld :daane:

Skrevet

Har sett mesternes mester jeg. Og resten av kvelden har det vært og blir det radio og cd. :jepp:

Skrevet (endret)

Er du hjemme en lørdagskveld :daane:

Det var litt uvant :fnise: Men til gjengjeld dro jeg hemmefra allerede i 8-tiden og var borte store deler av dagen...

Har sett mesternes mester jeg. Og resten av kvelden har det vært og blir det radio og cd. :jepp:

Jeg fant opera med Pavarotti på P2, så da var underholdningen reddet. :romeo: Og nå skal jeg faktisk legge meg snart -det ble sent i går og tidlig i dag... :Gjesp:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...