Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2381 Skrevet 30. mars 2011 Jeg studerte listen over ansatte nøye, men det så ikke ut til at de har bibliotekar
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2011 #2382 Skrevet 30. mars 2011 Kanskje du kunne gjøre dem oppmerksomme på hva de mangler?
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2383 Skrevet 30. mars 2011 (endret) -"Unnskyld, dere mangler noe -MEG " Jepp, det burde gjøre nytten Endret 30. mars 2011 av Daria
vimse Skrevet 30. mars 2011 #2384 Skrevet 30. mars 2011 Hvorfor ikke, de kan jo bli knallnysgjerrig på deg
Daria Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #2385 Skrevet 31. mars 2011 Vil ikke ha SV-skilt på bilen Jaja, når man ikke har problemer, får man lage seg noen...
Daria Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #2387 Skrevet 31. mars 2011 -Du ska'kke låne den? Den er jo dritsvær?! -Ja, det er jo det som er nice å lese, da...
Daria Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #2388 Skrevet 31. mars 2011 Til tross for at det høres ut som en våt drøm, har jeg aldri falt helt for The Ten Tenors -det blir litt overkill, dessuten er de rett og slett ikke gode nok. I tillegg har de et låtvalg som i beste fall kan kalles interessant -på youtube finnes blant annet et BeeGees-medley(!) samt deres versjon av Jeg lurer hardt på hva som var tankegangen der: "Skal vi se, gutter, dette er egentlig en duett mellom én tenor og en baryton, men så mange tenorer som vi er må vi da klare å erstatte en skarve baryton."
Daria Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2389 Skrevet 1. april 2011 Har tatt morgenes avisrunde og avslørt årets aprilspøker -alltid like festlig
Daria Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2390 Skrevet 1. april 2011 Koret til medisinerstudentene ved universitetet i oslo heter A Scalpella
vimse Skrevet 1. april 2011 #2392 Skrevet 1. april 2011 Svigermor skulle virkelig ha engasjert seg i internettverden, hun hadde hatt det utrolig morsomt som den språk-nerden hun er A scalpella var jo knallbra da
Daria Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2393 Skrevet 1. april 2011 Du får gi henne litt starthjelp -internett er jo laget for nerder i alle varianter
Daria Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2394 Skrevet 1. april 2011 Nå har jeg i grunnen aldri vært blandt de som har sett på Trond Espen Seim som Norges mest sexy mann (med unntak av da han spilte i Andromake), men de brillene har på seg i Senkveld var da virkelig ikke særlig kledelige...
Daria Skrevet 2. april 2011 Forfatter #2395 Skrevet 2. april 2011 (endret) Oppe (nesten) før fuglene på en tåkefylt lørdag På et tidspnkt da P2 bare spiller klassisk musikk -man kan da ikke våkne til sånt... Vi skal på tur til ukjent (for meg -etter fire år strekker fortsatt ikke mine lokalkunnskaper seg stort lenger enn til kulturhuset et par hundre meter unna) sted for å være effektive og produktive og skrive arbeidsprogram -det sies at det er et valg til høsten, og at da kan det være lurt å vite hva man vil hvis vi vil ha stemmer. Og det vil vi jo... Endret 2. april 2011 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2011 #2396 Skrevet 2. april 2011 Sååå tidlig på en lørdag. Vel-vel, lykke til. Regner med at dere får laget et fornuftig og slagkraftig program.
Daria Skrevet 2. april 2011 Forfatter #2397 Skrevet 2. april 2011 Selvsagt Ingenting på tv i dag, selvfølgelig, det er jo lørdag. Må jeg liksom underholde meg selv, da, når jeg for en gangs skyld er hjemme en lørdagskveld Foreløbig surrer Tosca i bakgrunnen, den lå så lagelig til i spilleren og er jo aldri feil -særlig ikke med Pavarotti. Er i operahumør for tiden -tror det har sammenheng med den lille programboka som ligger på bordet og lokker med alt det fine jeg skal få se neste sesong... Mat nå, kanskje -det begynner å bli litt lenge siden lunsj...
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2011 #2399 Skrevet 2. april 2011 Har sett mesternes mester jeg. Og resten av kvelden har det vært og blir det radio og cd.
Daria Skrevet 2. april 2011 Forfatter #2400 Skrevet 2. april 2011 (endret) Er du hjemme en lørdagskveld Det var litt uvant Men til gjengjeld dro jeg hemmefra allerede i 8-tiden og var borte store deler av dagen... Har sett mesternes mester jeg. Og resten av kvelden har det vært og blir det radio og cd. Jeg fant opera med Pavarotti på P2, så da var underholdningen reddet. Og nå skal jeg faktisk legge meg snart -det ble sent i går og tidlig i dag... Endret 2. april 2011 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå