Daria Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #2361 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Jeg kommer en tur under Olavsfestdagene, torsdag til søndag, tror jeg *bestilte hotell for lenge siden* De har ikke sluppet så mye program ennå, men Jo Nesbø kommer selvfølgelig etter at jeg har dratt Dessuten skal koret ei venninne synger i også opptre der, det også en av de siste dagene -det er jo typisk... Endret 29. mars 2011 av Daria
vimse Skrevet 29. mars 2011 #2362 Skrevet 29. mars 2011 Ei jeg kjenner er også på den konserten i kveld, og hun gledet seg VELDIG- håper dere koser dere!
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2363 Skrevet 30. mars 2011 Det gjorde vi Flott konsert og herlig dame. Visste ikke helt hva jeg gikk til -jeg så bare jazzsangerinne, Billie Holiday-sanger og storband og tenkte "Hvorfor ikke" -men kommer hun tilbake, gjør jeg også det... Fantastisk scenepersonlighet på skyhøye sko, skravlet og flørtet (ikke minst med bassisten ) og var i storform -og for en stemme
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2364 Skrevet 30. mars 2011 Forøvrig vil jeg også se så bra ut i kort gullamékjole og være så sprudlende og energisk når jeg er 60...
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2365 Skrevet 30. mars 2011 Kulturhøsten begynner å ta form -5 billetter er alt i boks, i tillegg til at jeg venter utålmodig på at billettene skal legges ut til Trøndelag Teater og en allerede annonsert julekonsert Og om en måned gir jeg operaen masse penger -da har jeg billetter også til våren 2012 Den observante kan se et kort glimt av meg i lett henført tilstand tidlig i klippet -heldigvis filmet de ikke publikum lenger ut i sangen...
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2366 Skrevet 30. mars 2011 Dee Dee Bridgewater Denne sang hun i går også -i heftig samspill med bassisten
vimse Skrevet 30. mars 2011 #2367 Skrevet 30. mars 2011 Det ser ut til at det ikke er første gangen *så datoen på klippet fra youtube*
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2368 Skrevet 30. mars 2011 Hun er nok en erfaren flørt Hun snakket om i går at noen av sangene var arrangert av hennes første ekstemann -"Now he's my first ex, and i have a second ex. And a third ex. That's show buisiness!"
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2369 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Fra min plass i sofaen ser jeg tre vesker som burde tømmes og ryddes bort, fire bunker med bøker, en haug med klær og ymse papirer og annet rot det burde gjøres noe med. Og hva gjør jeg? Lener meg tilbake og drikker mer te... Jeg er egentlig veldig fornøyd med å ikke ha støv på hjernen, men man burde kanskje bry seg en gang iblandt -og ikke bare når mamma har varslet sin ankomst... *planlegger å ta meg selv i nakken -snart...* Endret 30. mars 2011 av Daria
Skravla Skrevet 30. mars 2011 #2370 Skrevet 30. mars 2011 Vi burde burde ordne togbilletter.... ikke lavpris på tur, bare på retur....
Skravla Skrevet 30. mars 2011 #2372 Skrevet 30. mars 2011 Om jeg skal bestille så må jeg få nummeret.
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2373 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Lenge siden sist noen spurte meg om et nummer... Da jeg jobbet som kontorslave var det helt vanig at noe av det første folk spurte om da de ringte var om jeg ville ha et nummer -og det ville jeg jo som regel Jeg fikk forresten sesongboka fra operaen i posten i dag Jeg synes det er så kjekt at de bare sender den helt uoppfordret hvert år Endret 30. mars 2011 av Daria
Skravla Skrevet 30. mars 2011 #2374 Skrevet 30. mars 2011 Lenge siden sist noen spurte meg om et nummer... Da jeg jobbet som kontorslave var det helt vanig at noe av det første folk spurte om da de ringte var om jeg ville ha et nummer -og det ville jeg jo som regel Jeg fikk forresten sesongboka fra operaen i posten i dag Jeg synes det er så kjekt at de bare sender den helt uoppfordret hvert år Den fikk ikke jeg.
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2375 Skrevet 30. mars 2011 Din tid skal nok komme -hvis ikke klarer du vel å stikke innom og hente en
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2376 Skrevet 30. mars 2011 Jeg skjønner ikke helt at det skal være strømselskapenes oppgave å være sosialtjeneste og sjekke situasjonen til kundene før de stenger strømmen. Det tar flere måneder fra regningen forfaller til strømmen blir stengtt -hvis ting ikke er på stell bør det vel være andre instanser som fanger det opp før strømleverandøren.
Skravla Skrevet 30. mars 2011 #2377 Skrevet 30. mars 2011 Jeg skjønner ikke helt at det skal være strømselskapenes oppgave å være sosialtjeneste og sjekke situasjonen til kundene før de stenger strømmen. Det tar flere måneder fra regningen forfaller til strømmen blir stengtt -hvis ting ikke er på stell bør det vel være andre instanser som fanger det opp før strømleverandøren. Du så også på nyhetene ja...... Det er utrolig hva strømselskapene skal være.... ansvarsfraskrivelse er jo en fin bil.
Skravla Skrevet 30. mars 2011 #2378 Skrevet 30. mars 2011 Din tid skal nok komme -hvis ikke klarer du vel å stikke innom og hente en Har jo lastet den ned, så jeg gidder neppe å gå dit bare for en bok.... men jeg kan jo plukke med meg når vi skal dit.
Daria Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2379 Skrevet 30. mars 2011 Kjekt å ha... Var en god del som fristet, også av de små forestillingene. Men jeg var innom nettbanken nå, og den så strengt på meg...
Skravla Skrevet 30. mars 2011 #2380 Skrevet 30. mars 2011 Kjekt å ha... Var en god del som fristet, også av de små forestillingene. Men jeg var innom nettbanken nå, og den så strengt på meg... Den er jo for pokker full av fristelser.... burde jobbet der også.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå