Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er sikkert både kald og kynisk, og dessuten ikke voldsomt begeistret for hester, men jeg lar meg fascinere av engasjementet i debatten under denne artikkelen. Kritisere avisen fordi hestene kan identifiseres?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert både kald og kynisk, og dessuten ikke voldsomt begeistret for hester, men jeg lar meg fascinere av engasjementet i debatten under denne artikkelen. Kritisere avisen fordi hestene kan identifiseres?!

Men hva er forskjellen på hest og gris da Daria? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skulle en stakkars sau gjort uten deg Daria? Sannsynligvis blitt flinkere til å bruke google... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er min venn, et vennskap jeg kan anbefale å pleie tett. Hun (han? :vetikke:) har alltid mye spennende å fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tikket inn en mms med 3d-ul-bilde. Ikke så lett å se hvem han likner på, men det er definitivt et barn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt 3 måneder igjen -svangerskap går mye langsommere i den virkelige verden enn på KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt 3 måneder igjen -svangerskap går mye langsommere i den virkelige verden enn på KG :fnise:

Ja ja... over halvveis. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør dessverre det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...