Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig. I den forbindelse så jeg akkurat en overskrift på dagbladet.no (som likner mer og mer på Se&hor) -Slutt for superparet: Jessica Biel og Justin Timberlake går hver sin vei. Og jeg som ikke engang visste at de var sammen... :vetikke: *sjempe-engasjert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste du ikkje det?!? Dei har jo vore saman i fleire år! Nei, no vart eg skuffa, D. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ofte jeg trenger gå til seher.no for å få med meg aktuell sladder lenger, den ligger direkte på sol.no og dagbladet.no :fnise:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet.no har jo knapt nyheter lenger -de skriver bare om amerikanske kjendiser som knapt noen har hørt om her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Kjenner at det har vært et par sene kvelder denne uka...Og uten noen spennende gjester på noen av fredagsprogrammene burde det jo faktisk gå an å finne senga i rimelig tid. Hertfall i teorien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teori og teori.... Man har da opptak å se på....

Musical Musikal, for eksempel :nigo: Men egentlig var man jo ganske trøtt, både i teori og praksis...

:vinke: igjen.

Bedre lykke denne gangen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, det får ein tru. ;)

:ler:

Jada!

Flere som tar tidlig kveld, jeg sitter her og sliter med å holde meg våken, og rekker opp like mye som jeg strikker, omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var smågodt i foajeen i dag..... :fnise:

:wow::fnise:

Antar at du klarte å oppføre deg? :ler:

Jau, det får ein tru. ;)

:ler:

Jada!

Flere som tar tidlig kveld, jeg sitter her og sliter med å holde meg våken, og rekker opp like mye som jeg strikker, omtrent.

Jeg sov før 22.30 i går -det skjer ikke så ofte...

Trøttinger! :fnise:

*sier hun som sov til klokka ti i formiddag*

:rolleyes:

Jeg får så mye bråk hvis jeg sover til to en hverdag -det er ikke vljen det står på :ler:

Ser nyhetsbilder fra Japan -det er egentlig helt ufattelig, litt man tror det ikke selv om man ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet alltid å oppføre meg. Ikke noe sikling i det hele tatt. Men merkelig nok ser han ikke like liten ut på en meters avstand. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du kom i dag. Kikket etter deg når vi var ferdige, men du rakk nok å gå mens jeg pakket ned stæsjet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så deg ikke noe sted, og innså at hvis jeg skulle rekke å finne noe mat før neste forestilling måtte jeg bare gå. Dt var gøy å se dere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familieselskap i dag -det er jo litt søtt når fetterne på 28 og 24 (som jeg ikke har sett på år og dag, litt synd egentlig) imponerende fort lar seg rive med og leker med dukker med Lille Ville :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...