Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Skravla skrev:

Hun har ikke akkurat eldes med stil.....

Nei, det var noe med både antrekk og sminke som hadde gått litt skeis der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lilla kjortelkjolen på hun i midten så jo ganske behagelig i, riktignok med en eim av 70-talls-helsearbeider...

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Den lilla kjortelkjolen på hun i midten så jo ganske behagelig i, riktignok med en eim av 70-talls-helsearbeider...

Det var et populært program. Og antrekkene var veldig slutten av 70 og begynnelsen av 80..... 

Skrevet

Det var nok et program jeg aldri så...

Jeg er fristet til å si at innslaget med Alex Rosén heller ikke har eldets så godt, men jeg mistenke at det egentlig aldri har vært morsomt.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Det var nok et program jeg aldri så...

Jeg er fristet til å si at innslaget med Alex Rosén heller ikke har eldets så godt, men jeg mistenke at det egentlig aldri har vært morsomt.

Personlig har jeg aldri opplevd Alex Rosen som morsom.......

• Liker 1
Skrevet

Ingrid og jeg tok Mata Hari like raskt, og med omtrent samme resonnement :ler: 

Skrevet

Jeg lider av det samme som Ingrid..... det var første som kom inn i mitt  hode. Grand prix sang..... :ler:

Skrevet

Så ikke vi et stykke om Gunnvor Galtung på Riksteateret?

Skrevet
2 minutter siden, Skravla skrev:

Personlig har jeg aldri opplevd Alex Rosen som morsom.......

Han var morsom som stuntreporter under OL på Lillehammer - intervjuet han gjorde med Espen Bredesen er jo en klassiker...

Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Så ikke vi et stykke om Gunnvor Galtung på Riksteateret?

Nei, det var poeten Gunvor Hofmo og hennes vennskap med Ruth Maier før og under 2. verdenskrig.

Skrevet
3 minutter siden, Skravla skrev:

Jeg lider av det samme som Ingrid..... det var første som kom inn i mitt  hode. Grand prix sang..... :ler:

Mulig jeg også kunne et og annet ord... :plystre:

Skrevet

Det hører til sjeldenhetene at musikkspørsmål også besvares med toneart :fnise:  

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Han var morsom som stuntreporter under OL på Lillehammer - intervjuet han gjorde med Espen Bredesen er jo en klassiker...

Takk.... husket bare Gunnvor og krig...... 

Skrevet

Same, same... (og muligens en smule utilregnelig i siteringsøyeblikket...? :fnise: )

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Same, same... (og muligens en smule utilregnelig i siteringsøyeblikket...? :fnise: )

Ja ja..... 

Sekvensen med Espen Bredesen er en annen ting jeg ikke husker - alternativt delvis husket.... 

Skrevet

Jeg kunne krimspørsmålet uten alternativer :filer: Samt historien om reklame-stuntet...

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg kunne krimspørsmålet uten alternativer :filer: Samt historien om reklame-stuntet...

Jeg og..... 

Men Dødlig kjemi gikk jeg nok glipp av. 

Skrevet

Dur eller moll kan jeg klare - utfordringen er hvilken bokstav :fnise: 

Skrevet

Det radioteatert med Sherlock og Watson er det faktisk ikke så lenge siden jeg hørte. :ler:

Skrevet

Han matchet jo politibilen - det må vel være hot...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...