Skravla Skrevet 5. april 2019 #21541 Skrevet 5. april 2019 4 minutter siden, Daria skrev: Jeg ha en følelse av at noen ikke har skrudd det av i dag... De som overtok billettene våre digget forresten Jonas Urstad. Han tok dem med storm.... :leR:
Daria Skrevet 5. april 2019 Forfatter #21542 Skrevet 5. april 2019 Marvin Amoroso er yngre enn meg (bare et år, men likevel) - da kan det jo ikke være han jeg husker fra eldgamle episoder
Skravla Skrevet 5. april 2019 #21543 Skrevet 5. april 2019 1 minutt siden, Daria skrev: Marvin Amoroso er yngre enn meg (bare et år, men likevel) - da kan det jo ikke være han jeg husker fra eldgamle episoder Jeg hadde nok tippet han eldre enn deg om noen hadde spurt... Men alder er jo aldri enkelt gjette.
Skravla Skrevet 5. april 2019 #21544 Skrevet 5. april 2019 2 minutter siden, Daria skrev: Marvin Amoroso er yngre enn meg (bare et år, men likevel) - da kan det jo ikke være han jeg husker fra eldgamle episoder Guren Hagen har sunget en del Prøysen - også på BfB, men han slet neppe med noe av det.
Daria Skrevet 5. april 2019 Forfatter #21545 Skrevet 5. april 2019 3 minutter siden, Skravla skrev: Guren Hagen har sunget en del Prøysen - også på BfB, men han slet neppe med noe av det. Ha litt tiltro til min hukommelsen og generelle evne til å tenke da - når hovedpoenget var språkproblemer og kjennskap til norsk visesang er han en svært lite aktuell kandidat...
Daria Skrevet 5. april 2019 Forfatter #21546 Skrevet 5. april 2019 Har gravd fram BfB-dvden min - kanskje har den svar... De kunne fint ha kommet med et par dvder til - denne er fra 2004, de har et lite utvalg av nyere dato jeg gått kunne fått et gjensyn med.
Daria Skrevet 5. april 2019 Forfatter #21547 Skrevet 5. april 2019 Her dukket det opp mange vakre og ikke fullt så vakre minner - noe glemt, annet fortrengt
Rosalie Skrevet 5. april 2019 #21548 Skrevet 5. april 2019 23 minutter siden, Daria skrev: Ha litt tiltro til min hukommelsen og generelle evne til å tenke da - når hovedpoenget var språkproblemer og kjennskap til norsk visesang er han en svært lite aktuell kandidat... Dere er som et gammalt ektepar, ass!
Daria Skrevet 5. april 2019 Forfatter #21549 Skrevet 5. april 2019 En bergenser til som prøver seg som trønder Han her er jo faktisk hakket bedre på tjukke L'er...
Daria Skrevet 5. april 2019 Forfatter #21550 Skrevet 5. april 2019 Det er mulig jeg har nevnt det før, men en salmeplate med Gaute hadde ikke vært så dumt...
Daria Skrevet 6. april 2019 Forfatter #21551 Skrevet 6. april 2019 Jeg har litt vondt for å akseptere at klokka er 14 allerede... Jeg har stått opp, spist frokost, dusjet, vært et par turer i vaskekjelleren og sullet litt rundt, og det er praktisk talt ettermiddag? Riktignok sto jeg opp klokka 10, men likevel...
Cata Skrevet 6. april 2019 #21552 Skrevet 6. april 2019 (endret) Dagens nedtur: Takplafonden på badet datt ned (nesten i hodet mitt). Det ble mye feiing av glasskår Dagens opptur: Fikk skrudd opp ny LED lampe som i følge reklamen skal holde i 15-20 år. Endret 6. april 2019 av Cata Ble fælt mange s'er i de glasskårene.
Daria Skrevet 6. april 2019 Forfatter #21553 Skrevet 6. april 2019 Godt den ikke traff Lyspærer som går må man jo regne med, men jeg forventer at ting som er hengt opp ikke bestemmer seg for å komme ned på eget initiativ...
Daria Skrevet 6. april 2019 Forfatter #21554 Skrevet 6. april 2019 En giganteddekopp på badet, en enda større humle på kjøkkenet. Bildet av min forfar entomologen kom opp på veggen, og insektene så det som et velkommen-skilt...?
Cata Skrevet 6. april 2019 #21555 Skrevet 6. april 2019 8 minutter siden, Daria skrev: Godt den ikke traff Lyspærer som går må man jo regne med, men jeg forventer at ting som er hengt opp ikke bestemmer seg for å komme ned på eget initiativ... Kunne fort blitt "stars & stripes" der ja. Lampefestet hang jo pent på plass men jeg hadde vel ikke fått skrudd kuppelen skikkelig i etter pærebyttet. Den har alltid vært trøblete den der. Til mitt forsvar så prøvde jeg faktisk å sjekke at den hang skikkelig fast for det pleier være plagsomt det der.
Daria Skrevet 6. april 2019 Forfatter #21556 Skrevet 6. april 2019 Jeg har et par plafonder i gangen, det er noe herk å skifte pærer og få dem skikkelig på plass igjen. Jeg har ikke valgt dem selv...
Cata Skrevet 6. april 2019 #21557 Skrevet 6. april 2019 Rub it in... Jeg har valgt dem selv. Har i gangen også, men dem bruker jeg så sjelden at der sliter jeg enda på første lyspæra tror jeg. Men de er mye enklere å åpne for der er kuppelen "klipset" fast. Den på badet har alltid vært noe herk, men jeg kunne jo ikke skru den opp før jeg kjøpte den.
Daria Skrevet 6. april 2019 Forfatter #21558 Skrevet 6. april 2019 På SVT2 går det nå et program som heter The Soul of Yodeling - jeg bare nevner det,,,
Daria Skrevet 6. april 2019 Forfatter #21559 Skrevet 6. april 2019 I forkant av kveldens teater leste jeg i programmet at det ble sitert fra Aune Sands Jordbæmus underveis i stykket. Da utdraget kom var jeg ikke i tvil, for å si det sånn.. Jeg tviler adskillig mer på dømmekraften til de som hadde med seg flere unger, hvorav den yngste ikke kan ha vært mer enn 3-4 år. Stykket er løst basert på myten om Medea som drepte sine barn og banedrap og sex (selv om Aune var umiskjennelig, var han ikke det groveste i stykket) er gjennomgangstemaer, i tillegg til at stykket ikke har noe narrativ eller sammenheng å snakke om. Men det blir jo gøy når poden komme i barnehagen på mandag og skal demonstrere sine nylærte ord, som rævkjørt og sfinxfitte...
Daria Skrevet 6. april 2019 Forfatter #21560 Skrevet 6. april 2019 Jeg har ikke drukket te i dag Godt kvelden ikke er over ennå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå