Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå har de vært og skamklipt trærne våre igjen :sukk: Jeg synes ikke det er så mange år siden sist, nå hadde de endelig begynt å få tilbake litt fasong... Men de står tett på blokkene over veien, så det er vel derfor de må tas ofte.

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen anelse om hvem tre av kveldens Beat for beat-deltagere er, så da kan jeg jo gi dem en sjanse...

Skrevet

Men altså, har pianisten klippet seg? Er det lov...?

Skrevet

Dessuten vil jeg påpeke at skjorten til Marvin Amoroso ikke er helt ulik det nye Ektorp-trekket... :fnise: 

Skrevet

Pianisten leste tankene mine og rettet på uttalen til Atle, som slet med ordet numeriske. Man takker... :rulle:

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Pianisten leste tankene mine og rettet på uttalen til Atle, som slet med ordet numeriske. Man takker... :rulle:

Og Atle skjønte det ikke... It made my day. :hoho: 

Skrevet
8 minutter siden, Daria skrev:

Dessuten vil jeg påpeke at skjorten til Marvin Amoroso ikke er helt ulik det nye Ektorp-trekket... :fnise: 

Om du går for den så vil du for alltid tenke på Afrika....

Skrevet
2 minutter siden, Skravla skrev:

Og Atle skjønte det ikke... It made my day. :hoho: 

Jeg sier ikke ar han er tett, men mensa ringer nok ikke med det første... :fnise: 

1 minutt siden, Skravla skrev:

Om du går for den så vil du for alltid tenke på Afrika....

Det er jo litt jungel over den... Godeste Amoroso har forøvrig blitt ganske mye mer dreven både i norsk språk og visesang siden første gang han var med i BfB.

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Jeg sier ikke ar han er tett, men mensa ringer nok ikke med det første... :fnise: 

Det er jo litt jungel over den... Godeste Amoroso har forøvrig blitt ganske mye mer dreven både i norsk språk og visesang siden første gang han var med i BfB.

Husker ikke forrige gang. Men han gjør Lillebjørn veldig bra.... *mo i knærne*

Skrevet

Jeg mener det var han som med stor innsatsvilje slet seg gjennom Du skal få en dag i mårrå for mange år siden - jeg har det på vhs et sted innerst i skapet....

Skrevet

Jeg er tom for en av favoritt-teene mine :grine:Den selges i en tebutikk i Køge utenfor København - butikken er på nett, men akkurat den teen finnes ikke i nettsortimentet. Hvor desperat er det å sende dem en mail...?

Derimot har de i nettbutikken en te med det fantastiske navnet En tur i busken. Dansker... :fnise: 

Skrevet

Har han hvite sokker eller vanvittig bleke ankler? Uansett ser det ikke bra ut...

Skrevet

Jeg synes for øvrig det er teit at Beat for Beat ikke ligger i NRK-arkivet...... 

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Jeg er tom for en av favoritt-teene mine :grine:Den selges i en tebutikk i Køge utenfor København - butikken er på nett, men akkurat den teen finnes ikke i nettsortimentet. Hvor desperat er det å sende dem en mail...?

Derimot har de i nettbutikken en te med det fantastiske navnet En tur i busken. Dansker... :fnise: 

Det koster jo ikke å sende en mail.....

Skrevet
5 minutter siden, Skravla skrev:

Det koster jo ikke å sende en mail.....

Mailen koster ingenting - men svaret kan fort gjøre det... :fnise: 

4 minutter siden, Rosalie skrev:

Denne lenestolen: https://www.a-mobler.no/stol-london#!variantsize=Standard Dessverre har gubben lagt ned veto... :roll:

Den var jo kul :jepp: 

Skrevet

Jeg ha en følelse av at noen ikke har skrudd det av i dag... :danser: 

Skrevet

Ang. Marius Muller så var det 10 år siden han døde den 14. mars. Så det passer jo å avslutte med hans melodi i Chat Noir den 16. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...