Cata Skrevet 19. mars 2019 #21401 Skrevet 19. mars 2019 3 timer siden, Daria skrev: Sottsparken Ikke havne på sotteseng nå da. Vårlufta kan være skarp...
Daria Skrevet 20. mars 2019 Forfatter #21403 Skrevet 20. mars 2019 Fordi man alltid har et visst behov for å kunne brodere MGP-deltakere - særlig når de er litt tvilsomme islendinger...
Daria Skrevet 20. mars 2019 Forfatter #21405 Skrevet 20. mars 2019 Når jeg helt frivillig plukker med meg den mest rosa sjampoflasken Rema har å by på - med påskriften Shine bright like a star! - kan jeg vel egentlig ikke forvente annet enn at den lukter som en godtebutikk...
Daria Skrevet 20. mars 2019 Forfatter #21406 Skrevet 20. mars 2019 På 18.3.2019 den 17.13, Daria skrev: 18.03: Åtte lest, fire kjøpt. Jeg har fått en usentimental og velformulert innføring i ekteskapet og forholdet til dronning Victoria og prins Albert. hadde eb vag plan om å følge opp med en loppemarkedbok jeg kjøpte en gang, med utvalgte scener fra dronning Victorias liv i dramatisert form, men den ser ut til å være sporløst forsvunnet... 20.03: Ti lest, fire kjøpt. Jeg har lest en hel bok i ettermiddag - en liten novellesamling på knapt 100 sider. Jan Kristoffer Dales Arbeidsnever, om mennesker som lever et liv et stykke utenfor min urbane middelklasseboble. Noveller er ikke min favorittgenre, men disse likte jeg godt. Helt i den ande enden av skalaen, hvertfall i omfang, har jeg også fullført Joyce Carol Oates A book of American martyrs, om abortmotstand, tro og forskjeller i USA. Forsåvidt også på mange måter liv som ikke likner mitt...
Daria Skrevet 20. mars 2019 Forfatter #21407 Skrevet 20. mars 2019 Man skal ikke le av rattfyll - så jeg skal bare minne om Welhavens bevingede ord, som et eksempel til etterfølgelse særlig for sjåfører - De hadde champagne, men rørte den ei... ...i motsetning til min mormor, som fikk champagne servert på sengen av sin mann hver bursdag.
Daria Skrevet 21. mars 2019 Forfatter #21408 Skrevet 21. mars 2019 Stefan Kraft sitter på gulvet med utstrakte bein og hendene rundt fotsålene - de er relativt myke og bøyelige, hoppgutta. Enkelte ande klarer såvidt å få en fingertupp på stortåa i samme stilling... Aftenposten får forøvrig prisen for dagens observasjon fra Planica så langt, etter at Marius Lindvik gikk overende: Hastigheten i landingsøyeblikket er nesten 120 km/t, slik at uansett hvordan man lander så vil det gjøre vondt. Du sier ikke det...
Cata Skrevet 21. mars 2019 #21410 Skrevet 21. mars 2019 19 timer siden, Daria skrev: Noveller er ikke min favorittgenre, men disse likte jeg godt. Ikke glad i noveller jeg heller, men en av mine favorittbøker gjennom alle tider er "Solfiolinen" av Gert Nygårdshaug. Må innrømmes jeg er mer enn snittet opptatt av myter som f.eks. Atlantismyten.
Daria Skrevet 21. mars 2019 Forfatter #21411 Skrevet 21. mars 2019 Jeg må tilstå at jeg ikke har lest noe av Nygårdshaug - han har aldri appellert til meg.
Daria Skrevet 21. mars 2019 Forfatter #21412 Skrevet 21. mars 2019 -Meng startet sist, så hun menger seg ikke så mye med de andre... Godt det er sesongavslutning nå, det er på tide med ferie for nrks kommentatorer også...
Daria Skrevet 22. mars 2019 Forfatter #21413 Skrevet 22. mars 2019 FpU inviterer FrP'ere til kurs i sosiale medier. Det er sjelden jeg har behov for å applaudere noe FpU foretar seg, men det utspillet likte jeg...
Daria Skrevet 22. mars 2019 Forfatter #21414 Skrevet 22. mars 2019 På 20.3.2019 den 20.41, Daria skrev: 20.03: Ti lest, fire kjøpt. Jeg har lest en hel bok i ettermiddag - en liten novellesamling på knapt 100 sider. Jan Kristoffer Dales Arbeidsnever, om mennesker som lever et liv et stykke utenfor min urbane middelklasseboble. Noveller er ikke min favorittgenre, men disse likte jeg godt. Helt i den ande enden av skalaen, hvertfall i omfang, har jeg også fullført Joyce Carol Oates A book of American martyrs, om abortmotstand, tro og forskjeller i USA. Forsåvidt også på mange måter liv som ikke likner mitt... Jan Kristoffer Dale er på insta og holder et øye med hva som skrives om ham og boka. Godt jeg skrev pene ting...
Daria Skrevet 22. mars 2019 Forfatter #21415 Skrevet 22. mars 2019 Nå er ikke jeg en ekspert på området - jeg har tross alt aldri jobbet i matbutikk - men jeg er ganske sikkert på at når en kunde gjør deg (som rydder hyller) oppmerksom på at det er kø i kassa, er ikke riktig respons å rope gjennom butikken til en annen -Kan du ta en kasse, det er en jævla sur fyr der...! Greit, han kunne sagt fra på en bedre måte enn et lett sarkastisk Må jeg vente med å betale til i morgen, eller...?, men likevel...
Skravla Skrevet 22. mars 2019 #21416 Skrevet 22. mars 2019 Sjekker ut BfB i kveld og holder ut Atle Pettersen bare for Ingrid..... Men de har endret en del siden jeg så det sist ja. Kjører i fotsporene til svenskene as always.
Daria Skrevet 22. mars 2019 Forfatter #21417 Skrevet 22. mars 2019 Tenk om de kunne fulgt i svenskenes fotspor når det gjaldt å finne en god programleder også - Sarah Dawn Finer er jo strålende i alt hun gjør.
Skravla Skrevet 22. mars 2019 #21418 Skrevet 22. mars 2019 6 minutter siden, Daria skrev: Tenk om de kunne fulgt i svenskenes fotspor når det gjaldt å finne en god programleder også - Sarah Dawn Finer er jo strålende i alt hun gjør. Ja, det kan man ikke si om Atle Pettersen......
Daria Skrevet 23. mars 2019 Forfatter #21419 Skrevet 23. mars 2019 På 20.3.2019 den 20.41, Daria skrev: 20.03: Ti lest, fire kjøpt. Jeg har lest en hel bok i ettermiddag - en liten novellesamling på knapt 100 sider. Jan Kristoffer Dales Arbeidsnever, om mennesker som lever et liv et stykke utenfor min urbane middelklasseboble. Noveller er ikke min favorittgenre, men disse likte jeg godt. Helt i den ande enden av skalaen, hvertfall i omfang, har jeg også fullført Joyce Carol Oates A book of American martyrs, om abortmotstand, tro og forskjeller i USA. Forsåvidt også på mange måter liv som ikke likner mitt... 23.03: Ti lest, seks kjøpt. Det lå to bøker på dørmatten min sammen med avisen, mvh bokklubben (og avisbudet. Jeg håper de får ekstra betalt for alle pakkene de må slepe rundt på nå)...
Daria Skrevet 23. mars 2019 Forfatter #21420 Skrevet 23. mars 2019 Evakuerer cruiseskip Jeg leste dette og tenkte at jeg er slett ikke sikker på om det egentlig hadde fristet å bli heist opp i et helikopter i storm heller enn å avvente situasjonen ombord på skipet - og så slo deg meg at det var tankegangen til mange på Titanic da de ble bedt om å gå i livbåtene også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå