Skravla Skrevet 8. mars 2011 #2121 Del Skrevet 8. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. mars 2011 #2122 Del Skrevet 8. mars 2011 På laurdag får du truffe bror min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mars 2011 #2123 Del Skrevet 8. mars 2011 Det bare skjedde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2124 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Tiddelibom! Sidelengs, faktisk... *kjenner kalde dråper fra håret og ned i nakken* Godt det er feil på klimaanlegget og 27 grader på kontoret, så tørker det nok fort... Endret 9. mars 2011 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. mars 2011 #2125 Del Skrevet 9. mars 2011 Kontorføner. Så genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. mars 2011 #2126 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Feil dagbok Endret 9. mars 2011 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2127 Del Skrevet 9. mars 2011 Hadde føneren kommet med reguleringsmuligheter hadde det vært enda bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. mars 2011 #2128 Del Skrevet 9. mars 2011 Ser for meg full fønvind på kontoret så bøker og papirer flyr veggimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 9. mars 2011 #2129 Del Skrevet 9. mars 2011 Her skinner sola akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2130 Del Skrevet 9. mars 2011 Her snør det fortsatt sidelengs, full påkledning er påkrevd når jeg skal til lunsj Presisering: Full påkledning som i kåpe og skjerf når jeg går mellom byggene, ikke som i jeg går vanligvis naken til lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. mars 2011 #2131 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hoho, ja, yrkesgruppa di er jo kjende for å vere litt eksentriske, men eg vil vel tru det hadde vore eit og anna oppslag i lokalavisa om du vasa rundt i berre nettoen på jobb. Endret 9. mars 2011 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mars 2011 #2132 Del Skrevet 9. mars 2011 I pvr Min kan bare ta opp to program samtidig da, og da får jeg jo problemer uansett. Her snør det fortsatt sidelengs, full påkledning er påkrevd når jeg skal til lunsj :fryser:Presisering: Full påkledning som i kåpe og skjerf når jeg går mellom byggene, ikke som i jeg går vanligvis naken til lunsj Godt det er varmt på kontoret da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2133 Del Skrevet 9. mars 2011 Hoho, ja, yrkesgruppa di er jo kjende for å vere litt eksentriske, men eg vil vel tru det hadde vore eit og anna oppslag i lokalavisa om du vasa rundt i berre nettoen på jobb. Eksentriske? Den umiddelbare reaksjonen til ei venninne på videregående da jeg fortalte om mitt planlagte yrkesvalg: "Du vet det, Daria, bibliotekarer er litt rare..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. mars 2011 #2134 Del Skrevet 9. mars 2011 Eller mor mi etter å ha treft deg og eg fortalt at du var bibliotekar: "Ja, det såg eg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2135 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er stadig usikker på om det er et kompliment eller en fornærmelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. mars 2011 #2136 Del Skrevet 9. mars 2011 Her snør det fortsatt sidelengs, full påkledning er påkrevd når jeg skal til lunsj Presisering: Full påkledning som i kåpe og skjerf når jeg går mellom byggene, ikke som i jeg går vanligvis naken til lunsj Min kan bare ta opp to program samtidig da, og da får jeg jo problemer uansett. I 2*pvr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2137 Del Skrevet 9. mars 2011 Men rekker du å se på alt du tar opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. mars 2011 #2138 Del Skrevet 9. mars 2011 Men rekker du å se på alt du tar opp? Ligger et stykke etter akkurat nå as we speak, men jeg har sånne "maratons" innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. mars 2011 #2139 Del Skrevet 9. mars 2011 Pluss at når man ser på opptak går det jo MYE raskere enn å se det når det går, for jeg spoler jo over all reklamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2140 Del Skrevet 9. mars 2011 Konsert-kveld -Lillebjørn Nilsen Gleder meg, han er blandt de jeg "alltid" har hørt på (da vi fikk kassettspiller i bilen da jeg var 5, var han, Kim Larsen, Øystein Sunde og Knudsen & Ludvigsen de mest spilte i årevis...) , men jeg har ikke vært på konsert med ham før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå