Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Cata skrev:

Helligbrøde omtrent :opplyser:

Jeg ble faktisk litt sur av å lese det. Er veldig glad jeg ikke ser filmer med teksting så lenge jeg kan unngå det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir litt google translate over det...

Skrevet

Jeg har lært et mye morsommere ord i kveld: Dansebass. Jeg så umiddelbart for meg Nils Christian Foss dal i fri utfoldelse, men det handlet om en spesiell type bassakkompagnement i barokkmusikk... Dessuten får ordene sjarmen med tarmen en helt annet betydning når de brukes av en fiolinist som snakker om sitt barokkinstrument med sauetarm-strenger :fnise: 

Skrevet

Ja, og jeg leste dansedass. :rolleyes:

Skrevet

-Jeg er redd han fikk den porten rett i kassa...

Reprisen i sakte film etterlater ingen tvil om at ja, alpinisten hadde definitiv et bein på hver side av porten, og begge nrks kommentatorer stønnet uvilkårlig i angst og medlidenhet... :fnise: 

Skrevet

De som antydet at angrepene mot justisminister Wara var jo tydeligvis inne på noe - men jeg tror neppe det var dette de hadde sett for seg... FrP - du tror det ikke før du se det (og knapt nok da).

Skrevet

Du tror det knapt når du ser det....... 

Skrevet

Spent på å se fortsettelsen her - om hun blir siktet for alle hendelsene, og hva som vil komme av forklaringer og motiv. Det er jo påfallende at angrepene ikke begynte etter at teaterstykket hadde premiere, men etter at hennes anmeldelse av teateret ble henlagt.

Skrevet (endret)
Sitat

Frp-nestor Carl I. Hagen, som nylig anmeldte Oslo-politiet i forbindelse deres håndtering av samboerens anmeldelse, sier følgende i en SMS:

- Jeg er i sjokk og håper PST tar feil.

Litt spesielt av en profilert politiker å håpe at politiet har begått en såpass grov feil, eller...? Men hvis ikke PST har tatt feil betyr jo det at Hagen har tatt feil, og det er vel et utenkelig scenario... :roll: (Aftenposten)

Endret av Daria
Skrevet

Zapper litt mellom hopprennet og Brexitdebatt -og avstemninger - spenning i to svært forskjellige former...

Skrevet

Simon Ammann, som har hoppet verdenscup i 20 år, vunnet fire OL-gull, VM og verdenscupen sammenlagt, er jublende fornøyd med å gå inn i ledelsen i 2. omgang - og med det sikre at han dårligst bli nummer 19. Da snakker vi både idretts- og arbeidsglede - og en mann som ha vært et vandrende smil hele sin karriere, uansett hvordan det har gått..

Skrevet

Han er god på så mange måter den godeste Ammann. 

Skrevet

Han er også av de som aldri har latt noe begrensede engelskkunnskaper (de har blitt bedre med årene) være noen hindring for å gi entusiastiske intervjuer på direkten...

Skrevet

Hadde  vært gøy om Stjernen vant i dag. 

Skrevet

Det hadde vært gøy - men annenplassen er ganske fantastisk, det også. Og lagkamerater og konkurrenter som sto æresvakt ut av bakken - det var jo litt rørende...

Skrevet

Ja ja. Andre plass er ikke ille det  heller. Godt at det var litt poengdifferanse og ikke bare null komma noe.....

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Det hadde vært gøy - men annenplassen er ganske fantastisk, det også. Og lagkamerater og konkurrenter som sto æresvakt ut av bakken - det var jo litt rørende...

Litt snufsng i sofakroken er ikke til å unngå. 

Skrevet

I et parlament med 626 stemmeberettigede til stede har de to siste avstemningene endt med henholdsvis tre og to stemmers flertall. Avstemningen om en ny folkeavstemning ble forkastet med større flertall, nå stemmes det over en utsettelse.

Skrevet
7 minutter siden, Daria skrev:

I et parlament med 626 stemmeberettigede til stede har de to siste avstemningene endt med henholdsvis tre og to stemmers flertall. Avstemningen om en ny folkeavstemning ble forkastet med større flertall, nå stemmes det over en utsettelse.

Det blir spennende å se hva som skjer med Brexit. 

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Spent på å se fortsettelsen her - om hun blir siktet for alle hendelsene, og hva som vil komme av forklaringer og motiv. Det er jo påfallende at angrepene ikke begynte etter at teaterstykket hadde premiere, men etter at hennes anmeldelse av teateret ble henlagt.

Men all ære til TMW for å ta permisjon og ikke sykemelding som så mange andre politikere har gjort når noe har kommet frem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...