Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Da var det slutt for Magnus Moan - det er mulig man kan spore en tåre eller to i sofakroken... :trist:

I sofakroken? :klo: Ikke i øyekroken? 

Stakkars triste sofaen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:tunge1:

...er alt jeg har å si om den saken...

Skrevet

Det hadde jo vært litt stilig hvis både Norge og Sverige sendte joik-bidrag til MGP i år...

Skrevet

*krysser av "reise som metafor* på bingobrettet*

Skrevet

Stakkar, hun har glemt trøyen sin. Ikke bare ser det ut som om puppene kan komme ramlende ut når som helst, men det må da trekke litt...

Skrevet

Mulig han er 15, men han ser og høres ut som om han er 12. Det føles rett og slett litt feil i denne settingen og med den teksten...

Skrevet

Å stille med en uttalt Michael Jackson-inspirert opptreden føles også litt umusikalsk for tiden...

Skrevet (endret)

Det skal NRK ha i år - de hadde gjort poenggivningen til de internasjonale juryene kjapp og enkel. Svenskene kjører full avstemning... Så langt er de veldig enige om hvem som er best, da - og de har helt rett. :jepp:

Endret av Daria
Skrevet

Alle de åtte internasjonale juryene ga 12 poeng til samme låt - det er imponerende...

Skrevet

Årets pauseinnslag er Dana Intenational og Charlotte Pirelli, to godt voksne damer som viser hvordan man eldes med stil, eleganse og ikke minst naturlig verdighet. Eller ikke.

Skrevet

Du vet det står dårlig til med svensk hoppsport når svenske tilskuere i bakken er en begivenhet verdt å kommentere...

Skrevet (endret)

:sol: :sol: :sol: 

I dag er det nydelig ute - det gikk til og med an å slå seg ned på lesebenken min og nyte sola. Ikke så veldig lenge, og å faktisk ta fram boka var ikke aktuelt (det er tross alt et par kuldegrader i lufta), men det var deilig. Snart blir det bok og te ute igjen. :hoppe: 

Siden det er Kollensøndagen i dag, er dette siste vinterdag i min kalender - fra i morgen er jeg helt klar for vår :opplyser:

Endret av Daria
Skrevet

Jeg driver med aklimatisering i dag. Skikkelig ufint at det skulle bli vinter igjen i tide til at jeg kom hjem fra trekkfuglland. 

Skrevet

Det ble en hard og brutal hjemkomst i går?

Skrevet

Det kan du trygt si. Savner allerede å tasse rundt barbeint. Kan jo gjøre det her hjemme, også, men da med fare for forfrysninger og andre ubehageligheter.

Skrevet

Og det er mer snø i vente, mvh Yr... Men strengt tatt vil jeg jo heller ha en vanlig vår som denne enn fra-vinter-til-sommer-på-en-uke-varianten vi fikk i fjor.

Skrevet

-Jeg klarer å raske med meg medalje igjen!

:ler:

Jeg liker Tirill Eckhoff - hun gjør intervjuer som ikke er blitt strømlinjefomet av for mye medietrening. 

Skrevet (endret)

Snille værguder på disse kanter også :sol:. Hengekøya fikk være med på tur i dag og ble jammen benyttet også. Jeg fant to greie trær med bra vinkel mot sola. 

Endret av Cata
Sørgelig språk
Skrevet

:tronderbart: :flagg: 

Robert Johansson :danser: 

Skrevet

Kvelden har bitt brukt til trening av magemuskler på Folketeatret, under ledelse av Sarah Millican. Fantastisk dame. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...