Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grabben i graven bredvid er en herlig film! :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TV-signalene mine bare forsvant, midt under skiskytingen :overrasket: Det må da finnes lover mot sånt?

Skrevet

Hos deg også? Ser det samme har skjedd hos Purple Haze. :troest:

Håper dere begge har fått tilbake signalene.

Skrevet

Tror Get har hatt problemer i dag, om det er Get du har da?

Skrevet

Var Get som hadde problemer ja, fikk sms etterhvert. Jeg skulle uansett dra i 12-tiden, så det var ikke så farlig for meg, men litt surt for alle som ville se 3-mila.

Nå har jeg endelig fått sett innspurten og seieresseremonien fra i går (jeg satt på toget da Johaug gikk over mål...) -litt rørt ja... Var på vm-stue på Nationatheateret i går - lunsjbuffet og vm på storskjerm i teaterets elegante restaurant med silketapeter og gulldetaljer -nesten ikke stilkræsj :fnise: Jeg utbrøt et høyt og tydelig (og lett skrekkslagent) Shit! da det så ut som om en russisk hopper skulle smelle rett i bakken og følte meg umiddelbart svært udannet :ler:

Skrevet

Gullkorn fra svt under innspurten på 5-mila (nei, jeg er ikke god på å skrive svensk :ler:):

K1 -Der fallt en människa till!

K2 -Der fallt en månniska? Hva annars skulle det vara som fallt?

-Titta! Fyra norrmänn blandt dom tre besta -nej, venta...

:rulle:

Skrevet

Vi hadde på SVT akkurat da og hørte det vi også! :hoho:

Herlig. :fnise:

Skrevet

Søte dansken kom sist i mål med et flagg i hver hånd :fnise:

Skrevet

Det er få filmer jeg føler meg så truffet av som Grabben i graven brevid -min forståelse for den urbane, kulturinteresserte bibliotekarens fordommer ovenfor den harry bonden er uten ende :fnise: Når hun vantro forteller sin venninne at "Jeg tror ikke han har vært på teater en gang i hele sitt liv" er jeg helt med på hvorfor hun reagerer og ser på det som en problem :ler:

Nyyyydelig film :strix:

Skrevet (endret)

Vi har så korte armar

Bjørn Eidsvåg har også twitret sitt bifall (han er en av hovedgrunnene til at jeg fortsatt slenger innom Twitter en gang i blandt (I tillegg til Ungkaren-oppdateringene til Jennifer Weiner -ny episode i kveld :filer:) :fnise: ). Jeg gleder meg :hoppe: Kanskje lurt å lese boka først? :vetikke:

Endret av Daria
Skrevet

Det er få filmer jeg føler meg så truffet av som Grabben i graven brevid -min forståelse for den urbane, kulturinteresserte bibliotekarens fordommer ovenfor den harry bonden er uten ende :fnise: Når hun vantro forteller sin venninne at "Jeg tror ikke han har vært på teater en gang i hele sitt liv" er jeg helt med på hvorfor hun reagerer og ser på det som en problem :ler:

Det filmen er bare nydelig :)

Så Johaug gikk i mål på storskjerm på Karl Johan - et stor øyeblikk :flagg:

Skrevet

Dere må lese boka også -slutten er så annerledes enn filmen at jeg ble sittende og gape :hakeslepp::fnise:

Skrevet

:strix:

Youtube er jo nerdehimmel :fnise:

Skrevet

I dag er det Ungkaren, Top model, Farmen, 71grader nord..

Jeg som har tenkt å se på alt dette tøyset, blir jo helt stressa! :fnise:

Skrevet

I dag er det Ungkaren, Top model, Farmen, 71grader nord..

Jeg som har tenkt å se på alt dette tøyset, blir jo helt stressa! :fnise:

I :hjerte: pvr

Skrevet

Jeg fikk med meg Ungkaren (minus den halvtimen jeg prioriterte Helene Bøksle på nrk), resten klarer jeg meg fint uten. Skal jeg først se sånt, må det være i amerikansk versjon -de norske blir for pinlig og ikke nok virkelighetsfjernt freak show :fnise:

Skrevet

Hmm, for forandringen skyld gikk jeg primært for en Les Mis-dose på youtube i dag, og jammen hadde ikke cdon både tysk og dansk utgave til salgs. :plystre:

Skrevet

Så då vart CD-samlinga brått utvida? :ler:

Skrevet

Det bare skjedde... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...