Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TV-signalene mine bare forsvant, midt under skiskytingen :overrasket: Det må da finnes lover mot sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos deg også? Ser det samme har skjedd hos Purple Haze. :troest:

Håper dere begge har fått tilbake signalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Get som hadde problemer ja, fikk sms etterhvert. Jeg skulle uansett dra i 12-tiden, så det var ikke så farlig for meg, men litt surt for alle som ville se 3-mila.

Nå har jeg endelig fått sett innspurten og seieresseremonien fra i går (jeg satt på toget da Johaug gikk over mål...) -litt rørt ja... Var på vm-stue på Nationatheateret i går - lunsjbuffet og vm på storskjerm i teaterets elegante restaurant med silketapeter og gulldetaljer -nesten ikke stilkræsj :fnise: Jeg utbrøt et høyt og tydelig (og lett skrekkslagent) Shit! da det så ut som om en russisk hopper skulle smelle rett i bakken og følte meg umiddelbart svært udannet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullkorn fra svt under innspurten på 5-mila (nei, jeg er ikke god på å skrive svensk :ler:):

K1 -Der fallt en människa till!

K2 -Der fallt en månniska? Hva annars skulle det vara som fallt?

-Titta! Fyra norrmänn blandt dom tre besta -nej, venta...

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er få filmer jeg føler meg så truffet av som Grabben i graven brevid -min forståelse for den urbane, kulturinteresserte bibliotekarens fordommer ovenfor den harry bonden er uten ende :fnise: Når hun vantro forteller sin venninne at "Jeg tror ikke han har vært på teater en gang i hele sitt liv" er jeg helt med på hvorfor hun reagerer og ser på det som en problem :ler:

Nyyyydelig film :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så korte armar

Bjørn Eidsvåg har også twitret sitt bifall (han er en av hovedgrunnene til at jeg fortsatt slenger innom Twitter en gang i blandt (I tillegg til Ungkaren-oppdateringene til Jennifer Weiner -ny episode i kveld :filer:) :fnise: ). Jeg gleder meg :hoppe: Kanskje lurt å lese boka først? :vetikke:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få filmer jeg føler meg så truffet av som Grabben i graven brevid -min forståelse for den urbane, kulturinteresserte bibliotekarens fordommer ovenfor den harry bonden er uten ende :fnise: Når hun vantro forteller sin venninne at "Jeg tror ikke han har vært på teater en gang i hele sitt liv" er jeg helt med på hvorfor hun reagerer og ser på det som en problem :ler:

Det filmen er bare nydelig :)

Så Johaug gikk i mål på storskjerm på Karl Johan - et stor øyeblikk :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må lese boka også -slutten er så annerledes enn filmen at jeg ble sittende og gape :hakeslepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det Ungkaren, Top model, Farmen, 71grader nord..

Jeg som har tenkt å se på alt dette tøyset, blir jo helt stressa! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det Ungkaren, Top model, Farmen, 71grader nord..

Jeg som har tenkt å se på alt dette tøyset, blir jo helt stressa! :fnise:

I :hjerte: pvr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk med meg Ungkaren (minus den halvtimen jeg prioriterte Helene Bøksle på nrk), resten klarer jeg meg fint uten. Skal jeg først se sånt, må det være i amerikansk versjon -de norske blir for pinlig og ikke nok virkelighetsfjernt freak show :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, for forandringen skyld gikk jeg primært for en Les Mis-dose på youtube i dag, og jammen hadde ikke cdon både tysk og dansk utgave til salgs. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...