Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der dukket jammen Vamp opp også -sånn apropos til å spise opp :fnise:

:rulle:

Du er skamløs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har henta billett til 15.! :danser:

Jeg har 2 billetter til 19. :danser:

*vil også* :sur: Og det skal nok la seg ordne :ler: Vi snakket litt om det på kurset forleden (visse kollegaer har som kjent over middels innsyn i teaterets indre), det er visst i kategorien morsom og nokså lettvint underholdning. Jeg mente at det kan jo være hyggelig å gå på musikal og ikke komme ut gråtende av og til også :fnise:

Og jeg tenker Harstad hver gang jeg hører navnet hvor VM i skiskyting holdes. :fnise:

:fnise:

:rulle:

Du er skamløs.....

Jeg? *skjønner ikke* :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt planlagte følge til 19. kunne ikke allikevel. Jeg har ikke funnet nytt følge enda, så sjansen er der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde jo rekke det... Og om det blir problematisk, overlever sannsynligvis du å gå alene -og jeg å tape de pengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg burde jo rekke det... Og om det blir problematisk, overlever sannsynligvis du å gå alene -og jeg å tape de pengene...

Ikke noe problem å gå alene nei. Så jeg kan godt holde av til deg.

Skal på Trær som faller og Othello på nationalteateret før påske også..... ikke hektisk i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten rapporterer fra Kollen:

Gregor Schlierenzauer var overlykkelig etter seieren i en sesong som ikke akkurat har gått på skinner. Skade ødela første del av sesongen og etterpå har han ikke vært helt som i sine beste dager.

Derfor gråt han som et barn etter at han hadde sikret seg seieren.

Gutten er så vidt fylt 21 -vi får vel håpe at han beste dager ikke har vært...

Jeg gjentar -såvidt fylt 21... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det -herlig :ler: Både han og Morgenstern går rett hjem hos min indre hopp-fjortis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Northug gjør igjen sitt beste for å framstå som barnslig og arrogant :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad det ikkje er min mann eller son som oppfører seg slik, ja. Gull med bismak, kan ein vel kalle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så latterlig, og særlig sammenlignet med f.eks Ammann og Jacobsen i går, eller Stecher og Edelmann i kombinertstafetten i ettermiddag, som klasker neve og ønsker hverandre lykke til mens de venter på å gå ut mot hveradre i siste etappe. De aller fleste kan oppføre seg, mens Northug gjør sitt beste for å framstå som en umoden snørrunge.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få filmer jeg føler meg så truffet av som Grabben i graven brevid -min forståelse for den urbane, kulturinteresserte bibliotekarens fordommer ovenfor den harry bonden er uten ende :fnise: Når hun vantro forteller sin venninne at "Jeg tror ikke han har vært på teater en gang i hele sitt liv" er jeg helt med på hvorfor hun reagerer og ser på det som en problem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...