Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Får følge ekstra godt med på sendingene i dag da. Kanskje en erfaren linselus dukker opp på skjermen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tåke, mer tåke og enda mer tåke, vi speidet etter hoppere og langrennsløpere, hoppet, danset, sang, skravlet, fniste, flagget, spiste KvikkLunsj og skrek oss hese på alle løperne til hver eneste kombinertløper hadde kommet seg i mål og alle andre hadde forlatt tribunen for lengst. Kort sagt -en helt vanlig dag i Kollen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at dere hadde vett til å kose dere til tross for tåka ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne på nett-tv og sett meg selv -jeg må jo vite hva alle andre har sett :fnise: Traff en kollega i gangen -"Det var deg på tv, ja? Det klippet gikk jo igjen og igjen..." Selvfølgelig -skal man først på tv, må det jo være akkurat når dagens beste norske hoppet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne på nett-tv og sett meg selv -jeg må jo vite hva alle andre har sett :fnise: Traff en kollega i gangen -"Det var deg på tv, ja? Det klippet gikk jo igjen og igjen..." Selvfølgelig -skal man først på tv, må det jo være akkurat når dagens beste norske hoppet...

Link til meg?

Får ikke sjekket på jobben men hjemme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PM er sendt :opplyser: Kan jo ikke legge det åpent for alle og enhver :fnise:

***N2N-nerdingsadvarsel***

Jeg sitter nå her og koper, så med yotubetilgang sier det jo seg selv hva man ender opp med... For eksempel A light in the dark (:grine:), Broadway-versjonen, som viser seg å være påfallende annerledes enn tilsvarende scene i DNT-versjonen. Det sang jo Dan den hjemme alene for seg selv, nærmest som refleksjon, mens her er han på sykehuset og synger for å overtale Diana. Endret litt i teksten fra originalutgaven har de også gjort...

Det er så lenge til oktober :sukk: Og til april også...

Men ting tyder på at det kommer dvd med Broadway-oppsetningen :hoppe: Den dagen låser jeg meg inne med en tørkerull :trist::sjenert:

***nerding slutt***

Vi burde hatt en nerdesmiley :fnise: Eller bare en meg-smiley... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Hvorfor så jeg denne smileyen påjobben, men bare skriften nå? :klo:

*prøve*

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så virket den igjen, både her og der. Jaja, det er ikke alt man skal forstå.

Hopprenn :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hopprenn! :danser:

Takk for linken! :)

Har ikke funnet deg ennå da. *bufrer*

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra plasser da.... Men jeg skal innrømme at jeg vill neppe oppdaget det uten å vite hvor du var.... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gikk jo dritt for de norske hopperne...

Men de er jo så søte -Schlierenzauer som kysser snøen og blunker vekk gledestårer, Ammann som snakker om hvor blandede følelser det er å se konkurrentene hoppe lenger enn ham -de er jo gode venner også, Morgensterns gledeshyl, Anders Jacobsen som gir Ammann en lang klem (tøffe gutter klemmer hveandre for åpent kamera) for så å svelge klumpen i halsen og tappert snakke om å se framover mot lørdagens lagkonkurranse -de er jo til å spise opp hele gjengen... :hjerte:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette gikk jo dritt for de norske hopperne...

Men de er jo så søte -Sclierenzauer som kysser snøen og blunker vekk gledestårer, Ammann som snakker om hvor blandede følelser det er å se konkurrentene hoppe lenger enn ham -de er jo gode venner også, Morgensterns gledeshyl, Anders Jacobsen som gir Ammann en lang klem (tøffe gutter klemmer hveandre for åpent kamera) for så å svgelge klumpen i halsen og tappert snakke om å se framover mot lørdagens lagkonkurranse -de er jo til å spise opp hele gjengen... :hjerte:

Matcher mine tanker perfekt. Var jo så herlig å se Jacobsen og Ammann. Ser jo hvor nære venner man kan bli når man camper sammen i flere måneder.

Nå ser jeg reprise fra skyskitingen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har henta billett til 15.! :danser:

Ellers så har eg heile tida sett på "A light in the dark" som ein song som Dan syng til Diana (dvs ei desperat samtale ) på sjukehuset, sjølv om ein i den norske versjonen er i huset når den blir sunge. Det har jo òg med korleis scenografien i den norske versjonen er. Og det er jo rett etter den songen at Diana går til doktoren heilt nedbrote og skriv under papira for behandling.

Det er ei så vanvittig sterk historie, altså. Får gåsehud når eg tenkjer på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...