kamela Skrevet 26. februar 2011 #2021 Del Skrevet 26. februar 2011 De tiltrekkes av meg, tenker jeg vi sier Regnet vel med at du også hadde lyst til å gå i smørebua og kle av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2011 #2022 Del Skrevet 26. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 27. februar 2011 #2023 Del Skrevet 27. februar 2011 *erfaren linselus* Regnet vel med at du også hadde lyst til å gå i smørebua og kle av deg Kamela da *går og klorer hjernen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2024 Del Skrevet 27. februar 2011 Når man har oppholdt seg utendørs i timesvis vintertid, kan jeg forsikre at det å ta av seg klær er en særdeles fjern tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2025 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) I dag har jeg gjort absoluttt ingenting, utover mindre anstrengende aktiviteter som involverer sjeselong, tekopp, pledd, tv og pc. Og i anledning sistnevnte presenteres her dagens første lenkesamling: Skallamann Mulig dette er tidspunktet for å gå på kino for forfilmens skyld -jeg tror ikke man kan gå glipp å se denne i sin helhet på storskjerm Thomas Morgenstern ga kongen tips om styring av landet Kjære, søte, ikke-lenger-så-lille Morgi. Du er en fantastisk dyktig og erfaren skihopper, du snakker etterhvert et forståelig engelsk, er stort sett bild og smilende (at man har et visst behov for å gi utrykk for etter å ha falt fra et vm-gull er jo forståelig) og du innehar høyst sannsynlig ukjente superkrefter -det finnes jo ingen annen forklaring på at dette fallet bare ga deg et par blåmerker (at du helst ville tilbake i bakken allerede dagen etter får vi sette på kontoen for ungdommelig overmot, evnt dumhet). Jeg er likevel ikke overbevist om at det å styre land er noe du skal begi deg ut på helt ennå... Endret 27. februar 2011 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. februar 2011 #2026 Del Skrevet 27. februar 2011 Skallamann..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2027 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Hopp-sølv Det skal litt til å slå Østerrike, selv når Schlierenzauer (som godt kunne hatt et litt enklere navn...) kløner mer enn normalt. Godt for Freund at Tyskland reddet bronsen -litt fælt å tryne som ankermann når laget ditt er i medaljekampen. Og Martin Schmitt har nå tatt vm-medalje i tre tiår -det er imponerende. Forøvrig flirte jeg litt av de østerriske lederne som var veldig opptatt av å rette på krager og startnummer og sørge for at guttene så presentable ut på blomsterseremonien Endret 27. februar 2011 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2028 Del Skrevet 27. februar 2011 Schlierenzauer er jo søt da, der han står med lukkede øyne under nasjonalsangen på premieseremonien. Og Northug hadde tårer i øynene, det hadde jeg ikke trodd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. februar 2011 #2029 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg måtte slå av pressekonferansen..... Han hadde vunnet og burde i hvertfall forsøke å se ut som om han brydde seg om pressen. Mulig det ble bedre etterhvert, men han virker som en skikkelig bortskjemt drittsekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2030 Del Skrevet 27. februar 2011 Han er ikke akkurat noe sjarmtroll, nei... Men han var virkelig blank i øynene under nasjonalsangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2031 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvis jeg skal dra til Oslo i morgen tidlig og ikke kommer hjem før onsdag kveld, etter to kursdager og en dag i Kollen, og i tillegg har tenkt å sove noen timer før Oscar-sendingen begynner i 2-tiden, burde jeg kanskje overveie å pakke litt snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. februar 2011 #2032 Del Skrevet 27. februar 2011 Du burde pakke litt da ja. Og sove litt.... Oscar og kurs dagen etter... Du får kose deg med konkuransjen på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2033 Del Skrevet 27. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2034 Del Skrevet 27. februar 2011 Egentlig kan jeg jo pakke i alle reklamepausene i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. februar 2011 #2035 Del Skrevet 27. februar 2011 Egentlig kan jeg jo pakke i alle reklamepausene i natt Det er sikkert lurt.... så sovner du ikke. Heller sove 4-5 timer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. februar 2011 #2036 Del Skrevet 27. februar 2011 Egentlig kan jeg jo pakke i alle reklamepausene i natt Og sove på toget innover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2037 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg hadde blitt mer overbevist av uttalelsene til en motejurnalist som ikke ser ut som et takras... Forøvrig så langt -Nathalie Portman har en nydelig, enkel lilla kjole, Gwyneth Paltrow begynner å se litt gammel og sliten ut (!) og Nicole Kidmans australske aksent har blitt mye ber framtredende etter at hun giftet seg med Keith Urban... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2038 Del Skrevet 28. februar 2011 Filmjournalist Anne Hof snakker engasjert om de nominerte filmene -mannebladredaktør Magmus Rønning snakker om babes og lurer på hvilke filmer som er nominert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2039 Del Skrevet 28. februar 2011 Titanic, jo... *nostalgisk ståpels* Og kveldens første pris går til Alice in Wonderland -art direction. Cinematography til Inception. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2040 Del Skrevet 28. februar 2011 Beste kvinnelige birolle går til Melissa Leo for The Fighter, presentert av en Kirk Douglas som knat kan prate tydelig lenger. Haha, hun sa f-ordet i takketalen, her blir det beep-ing i reprisene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå