Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle lage amerikanske pannekaker til sen lunsj. Hadde ikke melk. Funket fint med kokosmelk. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karibiske pannekaker...? 🍍

Skrevet

Det ligger jo et seriegull i lufta nå - tror om potetene har blitt tatt opp i Orkdal...? :ball: 

Skrevet (endret)

Fine svensketenoen synger Don José i Carmen på nrk2 nuh! Om det ikke er en orde, så er det ihvertfall en sterk oppfordring...

Endret av Daria
Skrevet

Snekkershorts og nylonstrømpe med strømpebånd. Snasen kombinasjon.

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Snekkershorts og nylonstrømpe med strømpebånd. Snasen kombinasjon.

Gleder meg til at du stiller i det antrekket i morra. :engel:

Skrevet (endret)

Jeg ha nok dessverre ingen av delene i klesskapet. Det var jo synd...

Endret av Daria
Skrevet

Jeg få jo litt gåsehud av den slutten - det er imponerende gjort. Forsåhvidt også ganske imponerende at de kan plaske rundt i vannet uten at mikrofonene tar skade...

Skrevet

Det er ikke pent å le av folk som så åpenlyst ikke har skjønt poenget, men det er heller ikke så enkelt å la være heller... Erik Fosnes Hansen harselerer på fb over konisk norskhet og tilhørende egnethet til å lede 17.mai-feiringer, og kommer bl.a. med dette:

Sitat

Ta for eksempel selveste syttendemai personlig, Harald Schleswig-Holstein-Sonderburg-Glücksburg, hvis mor het Märtha Sofia Lovisa Dagmar Thyra Bernadotte og hvis bestemor var en vaskeekte WIndsor, skjønt født Sachsen-Coburg-Gotha - ikke en dråpe etnisk norsk blod i hele mannen, tross syttendemaisløyfe og upåklagelig skiinteresse. Bort med ham fra slottsbalkongen på en sådan dag.

I kommentarfeltet:

Sitat

Og hva med de som vinker fra slottsbalkongen på 17. mai? Noen av dem stammer jo også fra innvandrerfamilie. Kan de virkelig fortsette med det, i selveste Oslo?

:klaske: Det var dette med at det er bedre å holde munn og la folk mistenke at man er dum enn å åpne munnen og fjerne all tvil, eller i det minste lese og forstå hele teksten før du kommenterer...

Skrevet

Likte Bjørnar Moxnes sin kommentar på «kronisk norsk», jeg: 

«Når det gikk helt fint at en republikaner som undertegnede ledet 17. mai-komiteen for et par år siden, går det nok helt utmerket at Kamzy Gunaratnam leder komiteen og toget opp Karl Johan, og hilser kongefamilien foran Slottet neste år. Dette går i grunn kronisk bra hvert eneste år, uansett hva Frp måtte mase om 😊»

Skrevet

Jeg trodde egentlig den debatten ble lagt død med Rubina Rana for mange år siden, men den gang ei... Både Siv Jensen og andre FrP'ere har jo til og med vært ute og tatt avstand fra utspillet, det skjer ikke så ofte. Men jeg synes unektelig uttrykket "kronisk norsk" var litt festlig - å være norsk er egentlig en uhelbredelig lidelse...? :vetikke:Hun innså vel at etnisk norsk var litt for betent og prøvde å finne et bede alternativ - selv om den innsikten burde vært nok til å skjønne at hele innspillet sannsynligvis var betent...

Skrevet

Pussig nok var jeg yngst med god margin på lunsj&lyrikk i dag også - jeg er fortsatt litt usikker på om jeg bare innbiller meg "Hva gjør du her?"-blikkene fra pensjonistene :fnise: *lett paranoid* Ragnar Dyresen leste Hans Børli, samt et par egenskrevne (Don't quit your dayjob) og en bonus-Wildenvey :hjerte:  

Dessuten måtte jeg jo innom Fretex på vei hjem (og nok en gang: Kjære butikkansatte, det er ikke så akutt viktig å rydde i hyllene at du trenger å stille deg oppå kundene...), bare for å kikke....

05.11: En lest, en kjøpt.

Mae Wests memoarer, med den velkjente tittelen Goodness had noting to do with it!

Skrevet

I kveld har vi ikke ventet på Godot, vi har ventet på Frank Kjosås... Mellom kveldsøvelse og regioppgaver er det jo ikke så lett å huske at man har en avtale med vennelaget også - han kom løpende drøyt 20 minutter for sent, bare en liten anelse flat... :fnise: 

Skrevet

Legetimen jeg skulle hatt halv elleve i dag ble flyttet til halv to (med flere ukes varsel) - det spiser langt på vei hele dagen. Hverrtall med mindre man anstrenger seg for at den ikke skal gjøre det, og så langt ser det ikke ut at at jeg har tenkt å gjøre det... :plystre: 

Skrevet

:hallo: Hoppet elegant over de 50 sidene som var skrevet i denne dagboka siden sist jeg var innom KG...

På 4.11.2018 den 19.21, Daria skrev:

Det ligger jo et seriegull i lufta nå - tror om potetene har blitt tatt opp i Orkdal...? :ball: 

Det ser lovende ut :ball:

Skrevet

Hva har jeg sagt om å hoppe over sider? :fy_fy: Her hvor det bare sies viktige og dypsindige ting... (Men seriøst, 50 sider?! På tide å logge seg på oftere...)

Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

Hva har jeg sagt om å hoppe over sider? :fy_fy: Her hvor det bare sies viktige og dypsindige ting... (Men seriøst, 50 sider?! På tide å logge seg på oftere...)

Jepp. Absolutt på tide å skjerpe seg... :flau: 

Skrevet

Driver du og tror du kan ha et liv uten oss...? :jolie: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...