Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

*lander i sofaen med et brak*

Begravelse utenbys i dag - jeg dro hjemmefra før 10 og var hjemme for et kvarter siden. En del trist vemod, en del hyggelig familietreff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Roadrunner skrev:

Dette er da ingen ok måte å omtale andre mennesker på?

Greit at det har vært et betent forhold, og utfordrende tider, men ærlig talt!

Ikke sant? Og særlig når det kommer så langt etterpå. Hadde det vært et år siden det skjedde, ting fortsatt var nytt og sårt og hun fortsatt var ung, hadde det vært formildende omstendigheter, men når det har gått merr enn 20 år og hun har rukket å bli over 40 år gammel forventer jeg litt mer modenhet. Man kan være kritisk uten å være ufin.

Skrevet

Dagsrevyen melde at selskapet som tar over togtrafikken på Sørlandsbanen ikke vil kalle den det - de vil i stedet innføre betegnelsen Sørtoget Det må de selvfølgelig gjøre så mye de vil (det er jo fortsatt ikke forbudt å værer idiot), men lykke til med å få med seg folk på det...

Skrevet

Sørtoget??? Ja, lykke til. Høres veldig unaturlig ut på norsk. 

Skrevet

Det er nå offisielt - vi har bare én mannlig programleder som kan brukes til kulturgallasendinger. Ikke at jeg på noen måte har noe å utsette på Hans Olav Brenner sånn prinsipielt, men det begynner å bli litt påfallende... *ser nordisk prisgalla*

Skrevet
13 minutter siden, Skravla skrev:

Sørtoget??? Ja, lykke til. Høres veldig unaturlig ut på norsk. 

Det er noe med at man har en betegnelse og et merkevarenavn som er innarbeidet i mer enn hundre år...

Skrevet (endret)

Linda Eide presenterer Jakob Oftebro som nordisk felleseie :fnise: Han starter med opptil flere vitser som faller steindøde til jorden...

Endret av Daria
Skrevet
18 minutter siden, Daria skrev:

Linda Eide presenterer Jakob Oftebro som nordisk felleseie :fnise: Han starter med opptil flere vitser som faller steindøde til jorden...

Ja, man hørte platthetene falle i gulvet. 

Skrevet

Han får holde seg til filmene, stand-up er åpenbart ikke for ham...

Men talen til de islandske film-vinnerne var fin :tommelsmil:

Skrevet

Når tweeten din retweetes av noen med mangemange flere følgere enn deg, og du innser at det er en tastefeil i det første ordet... :klaske: Lese korrektur, lese korrektur, lese korrektur...

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Når tweeten din retweetes av noen med mangemange flere følgere enn deg, og du innser at det er en tastefeil i det første ordet... :klaske: Lese korrektur, lese korrektur, lese korrektur...

:hoho:

Skrevet

Jeg ha ennå ikke lest den siste til Tiller - det burde jeg...

Skrevet
14 minutter siden, Daria skrev:

Skulle ikke det første ordet være en sjokoladeprodusent? :engel:

Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

Jeg ha ennå ikke lest den siste til Tiller - det burde jeg...

Jeg burde lese mer (ikke bare paperback hvor man vet hva som skjer fra side 2) Har vel bare lest første Tiller, trur eg. 

Skrevet
5 minutter siden, Roadrunner skrev:

Skulle ikke det første ordet være en sjokoladeprodusent? :engel:

Jeg skylder på en kranglete r-tast - enten kommer det ingen eller så kommer det to...

Men når vi først er inne på temaet - hvor mange små tobleroner er det akseptabelt å spise på en tirsdag...? *spør for en venn*

Skrevet
5 minutter siden, Skravla skrev:

Jeg burde lese mer (ikke bare paperback hvor man vet hva som skjer fra side 2) Har vel bare lest første Tiller, trur eg. 

Innsirkling (alle tre bind) kan anbefales.

Skrevet

Åh, Ballerina er nominert til musikkprisen - den har jeg jo sett.

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Jeg skylder på en kranglete r-tast - enten kommer det ingen eller så kommer det to...

Men når vi først er inne på temaet - hvor mange små tobleroner er det akseptabelt å spise på en tirsdag...? *spør for en venn*

Så mange du vil, evt har.....

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Innsirkling (alle tre bind) kan anbefales.

Mener en Tillerbok står i bokhyllen...men det har du mer oversikt over enn meg. :fnise: 

Skrevet

Jeg tror jeg fortsatt har bortimot en halv kilo, det føles litt i overkant...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...