Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det - fortsatt er Cher i Clueless 1996 alt jeg ser i den gule rutete drakten til Ella Marie - og det roper rikke hiphop anno 2018...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Det er ikke uten grunn at dere er her, sier Thomas til finalistene. Nei, litt omtanke få vi vel anta at nrk legger i arbeidet med å plukke ut deltakere :filer:

Mona legger til at I dag har dere sunget for livet. Så det bli en rituell henrettelse av taperen? Vi har egentlig sett en musikalsk versjon av Hunger games...? :sjokk:

Skrevet

Da ble det Ella Marie. Jeg er uenig, men ikke overrasket - og egentlig ikke veldig engasjert...

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Da ble det Ella Marie. Jeg er uenig, men ikke overrasket - og egentlig ikke veldig engasjert...

Det har liksom ligget i kortene at det skulle bli henne. Ikke veldig overrasket eller engasjert her. Og jeg er ikke overbevist om at dette er den beste Stjernekamp.... Det tror jeg det er noen år siden vi hadde. Men det blir vel sånn når man knapt har hørt om noen av artistene.

Skrevet

Det gjør noe med engasjementet når jeg har et forhold til under halvparten av deltakerene, og ingen, hverken av de kjente eller de ukjente, egentlig gjør noe voldsomt inntrykk.

Skrevet
46 minutter siden, Daria skrev:

Jeg kan ikke noe for det - fortsatt er Cher i Clueless 1996 alt jeg ser i den gule rutete drakten til Ella Marie - og det roper rikke hiphop anno 2018...

Og jammen dukket ikke et bilde av akkurat den drakten opp i twitterfeeden min :fnise: 

Skrevet
7 timer siden, Daria skrev:

Det skjer så mye neste uke, jeg tror ikke jeg skal gå inn for å planlegge mer. Vi kan heller gjøre et forsøk uka etter?

Jupp!

Skrevet
26 minutter siden, Daria skrev:

Men, men - Vera Michaelsen? Så trist :tristbla: Ser det står at det var kjent at hun var syk, men det har gått meg hus forbi...

Ja, det er trist. 

Skrevet (endret)

Jeg vet. :( Hun har visst en av episodene på podcasten Elefanten. 

Endret av Rosalie
Skrevet

I hodet mitt er hun fortsatt først og fremst Go'elg-programleder - jeg kjenner jo i teorien til mye av det hun har gjort senere også, men siden så mye av det har vært rettet mot barn og foreldre har det aldri kommet så høyt på radaren min...

Skrevet

Håper de ikke blir helt likt cruise da.... 

Skrevet

Jeg har med interesse lest Aftenposten guide til å bli en operaelsker, selv om jeg i og for seg ikke er helt i målgruppen :fnise: Men så kom jeg det punktet hvor papirutgaven meldte følgende:

Eller kanskje du får hakeslepp av den unge og fremadstormende Jonas Kaufmanns buldrende barytonstemme.

Kaufmann er en 49 år gammel tenor... :rolleyes: Det er tydeligvis flere enn meg som har reagert, for i nettversjonen har de strøket "unge" og rettet til tenorstemme. Hvordan effektivt undergrave si egen autoritet...

Skrevet
2 timer siden, Skravla skrev:

Håper de ikke blir helt likt cruise da.... 

Om ikke annet får vi vel anta at de har funnet plass til noen flere livbåter...

Skrevet
På 27.10.2018 den 14.28, Daria skrev:

27.10: Fem lest, fire kjøpt.

Leste ut Mitt århundre av Günther Grass i formiddag - litt mer kunnskap om tysk 1900-tallshistorie hadde sikkert hevet leseropplevelsen.

Dessuten er jeg fortsatt på Westlife-kjøret... 

29.10: Fem lest, syv kjøpt.

Pakke fra bokklubben :nigo: 

Skrevet

Hybelkaninen rørte på seg! :overrasket: Den var visst egentlig et stankelbein... Heldigvis ikke like gedigent som det jeg traff på badet forleden, men det er tydeligvis sesongen for dem... 🕷️

Skrevet (endret)

Jeg har forståelse for at det var en tung og vanskelig periode for henne og at ting neppe ble løst på en ideell måte, men hvis man ønsker å framstå som noenlunde seriøs, er da dette virkelig ikke en heldig måte å omtale andre på i bokform merr enn 20 år senere:

Sitat

«Sjokkrosa i fjeset med hengende hakeslepp virket landslagstreneren like forvirret som en ny-sluppet fis i en kurvstol. Munnen åpnet og lukket seg. Det kom ingen lyd. Fargen kom og gikk i fjeset som lysshowet på et diskotek.»

Slik beskriver Cecilie Leganger et møte med Marit Breivik i boken I mål med mening.

Rent språklig og litterært er det forsåvidt også ganske middelmådig...

Endret av Daria
Skrevet
37 minutter siden, Daria skrev:

Hybelkaninen rørte på seg! :overrasket: Den var visst egentlig et stankelbein... Heldigvis ikke like gedigent som det jeg traff på badet forleden, men det er tydeligvis sesongen for dem... 🕷️

:hoho: 

Skrevet
18 timer siden, Daria skrev:

Jeg har forståelse for at det var en tung og vanskelig periode for henne og at ting neppe ble løst på en ideell måte, men hvis man ønsker å framstå som noenlunde seriøs, er da dette virkelig ikke en heldig måte å omtale andre på i bokform merr enn 20 år senere:

Rent språklig og litterært er det forsåvidt også ganske middelmådig...

Dette er da ingen ok måte å omtale andre mennesker på?

Greit at det har vært et betent forhold, og utfordrende tider, men ærlig talt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...