Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg burde vel egentlig kunne samtlige topp 10-sanger fra 1999... :fnise: *klar for nrks nye fredagsunderholdning*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og ikke overraskende gjenkjente jeg Backstreet Boys på en halv takt... :plystre: 

Skrevet

:ler:

Trodde jeg skulle cruise gjennom denne lista, men det er visst litt mer ukjente saker også...

Skrevet

De oppdaget det du også? :ler:  Men sannsynligvis kunne jeg dem da...

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde tolket nynninga til Pølsa, men innså at jeg var på feil tiår :fnise: Men da hun sa Lene Marlin (dronningen av mumling og dårlig diksjon...) kjente jeg den jo igjen...

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Jeg trodde jeg hadde tolket nynninga til Pølsa, men innså at jeg var på feil tiår :fnise: Men da hun sa Lene Marlin (dronningen av mumling og dårlig diksjon...) kjente jeg den jo igjen...

DEN var jo grei skuring! :lur:

Skrevet

Multicyde var enklere :ler: Den gangen Silya fortsatt helt Silje...

Skrevet

1999, Irland, 5.persons boyband - det kunne vært både Boyzone og Westlife. Jeg så begge live i 1999 :fnise: Men helledussen, så små og søte de var *gauler med*

Skrevet

Men altså, det var Louis Walsh som var Westlifes hovedmanager...

Skrevet

Boom boom boom boom - den store russelåta i '99 :danse: :raudruss:

Skrevet

Synd det bare er snutter - rekker jo knapt å synge med! 

Skrevet

Jeg er ikke så veldig overbevist om konseptet, egentlig...

Skrevet
7 minutter siden, Daria skrev:

Jeg er ikke så veldig overbevist om konseptet, egentlig...

Liker mimreprogram som fokuserer på enkelte årstall. Men mer musikk og mindre fjas takk! 

Skrevet

Definitivt mer musikk, takk, det ble litt masete.

Skrevet

Sylvi Listhaug, Åge Hareide og Håvard Bøkko på Senkveld - da vet jeg hva jeg definitivt ikke skal bruke kvelden på...

Skrevet

:ler:

Tror ikke jeg orker å holde meg oppe så lenge uansett, har en liten avtale med Kindle. Men Lindmo pleier å duge :jepp:

Skrevet

Jeg fant av-knappen og er over på Westlife-mimring på youtube :fnise: Bryan var jo så kjekk... :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...