Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke sikkert de vet det selv engang ennå -Nationalteateret kunne jo ikke svare meg på det ang Julestjernen bare et par uker før premieren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ironi:

:filer:

Jeg regner ikke med at de vet selv enda nei.... men jeg ga deg en mulighet for nærkontakt ikke sant????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ironi:

:filer:

Jeg regner ikke med at de vet selv enda nei.... men jeg ga deg en mulighet for nærkontakt ikke sant????

Og fremstå som midre lur i samme slengen? Så usedvanlig vennligsinnet av deg :fnise:

Jeg spurte pent på veggen til vår venn om når det blir noe i Oslo..... :sjenert:

:ler:

Jeg overveier å påpeke -ikke fullt så pent -hvor dårlig gjort det er at billettene til sommershowet bare selges i hotellresepsjonen. Hva med oss som tar turen for anledningen? Ikke at det ikke ordner seg, men det er jo et prinsipp her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fremstå som midre lur i samme slengen? Så usedvanlig vennligsinnet av deg :fnise:

Alltid :nigo:

:ler:

Jeg overveier å påpeke -ikke fullt så pent -hvor dårlig gjort det er at billettene til sommershowet bare selges i hotellresepsjonen. Hva med oss som tar turen for anledningen? Ikke at det ikke ordner seg, men det er jo et prinsipp her...

De pokkers trøndera tenker ikke på oss som skal litt vei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventer bare at i det i 2011 skal være mulig å kjøpe billetter på andre måter enn ved personlig oppmøte -synes ikke det er så kravstort. Jeg kan kreve mye mer enn det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: Ok, så var ikke det å sose på nett til nærmere 00.30 tidenes sjakktrekk *lærer aldri*

Konsert i kveld :hoppe:-ukas (sannsynligvis) eneste (:daane:) kulturarrangement...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sikler mer på operaprogrammet*

Kanskje man skulle satse på nyttårsfeiring i operaen? :lur: Dessuten lurer jeg på om han som skal synge Tamino i Tryllefløyten og Rudolfo i La Bohéme er identisk med svenskesjarmøren som sang O Helga Natt på julekonserten i fjor -og det høres jo ikke feil ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere aviser inviterer sine lsere til å sende en siste hilsen til Wenche Foss. Newsflash: Det er for sent -hun sluttet å ta imot det meste etter 12 i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt dårlig gjort at begge de konsertene jeg så langt har lyst på under Olavsfestdagene, er etter at jeg har dratt derfra :sur: Kanskje man skulle utvide ferien...? :nigo:

*på Perlefiskerkjøret på youtube*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Planlegger du tur til byen min? Hva du har lyst til å få med deg på Olavsfestdagene? er programmet kommet altså? Leser for lite i del 2 av avisen, går som regel rett fra del 1 til del 3 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...