Daria Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2221 Del Skrevet 19. mars 2011 Det jobbes med saken Jeg fortalte en kollega at jeg skulle ha med Lille Ville på Karius og Baktus og sa at det er jo viktig å få gode vaner tidlig. Jeg mente selvsagt teatervaner, men hun begynne å snakke om å lære barn å pusse tennene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. mars 2011 #2222 Del Skrevet 19. mars 2011 Ikkje på heilt same planet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2223 Del Skrevet 19. mars 2011 Nå har jeg kikket ut av vinduet på den vissnok enorme månen. Kan ikke si at jeg ser så voldsom forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2224 Del Skrevet 19. mars 2011 Ikkje på heilt same planet? Åpenbart ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. mars 2011 #2225 Del Skrevet 19. mars 2011 Eg la merke til månen i natt då eg var opp på do, faktisk. Utrolig lyst i stova! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #2226 Del Skrevet 20. mars 2011 Det må sies at noen og enhver kan få gåsehud av å høre Brannsupporterne synge Nystemten -der er det trøkk. Bare så synd at moroa deres stopper der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2227 Del Skrevet 21. mars 2011 Hjelpe meg, så talentløse programlederne på God morgen, Norge er -det er jo nesten pinlig... *ser nett-tv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. mars 2011 #2228 Del Skrevet 21. mars 2011 Synes du det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2229 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg ser jo ikke på sånt, men jeg måtte få med meg innslaget om Eg elskar deg. Det blir nok lenge til neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mars 2011 #2230 Del Skrevet 21. mars 2011 God Morgen Norge er ufattelig dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2231 Del Skrevet 21. mars 2011 Dårlig på et helt annet -og adskillig mer underholdende -nivå -Ungkaren. Hvor finner de alle disse damene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #2232 Del Skrevet 22. mars 2011 Min eneste frikveld denne uken *flyfille* Jeg er ikke sikker på om fire teaterforestillinger samme uke er rekord, men alle tre scenene på Det Norske i løpet av fire dager har hvertfall ikke skjedd før Jeg er dessuten barnslig entusiastisk -et av blogginnleggene mine hadde usedvanlig mange lesere på kort tid (ikke så mye å skryte av i rene tall, men alt er jo relativt ) og statistikkoversikten viste hvorfor -noen har tvitret det *føler jeg har sagt noe lurt og meningsbærende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #2233 Del Skrevet 22. mars 2011 Som alltid mye spennende nyheter på Dagbladet... Trine Rein sutrer over dårlig oppmøte på Japan-konserten og mener folk må skjerpe seg -men hvorfor skal jeg betale 220kr pluss nesten like mye i togbilletter for å høre artister jeg ikke bryr meg om når jeg kan gi tilsvarende beløp (inkludert reisepenger) direkte til Leger Uten Grenser i stedet? Dessuten er en FrP-topp på ville veier igjen (det er vel snart ingen nyhet lenger), Ari Behn snakker med de døde og se isbjørnen Knuts siste dramatiske sekunder. Eller les en god bok istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. mars 2011 #2234 Del Skrevet 22. mars 2011 Tipper tilgangen på bøker gjør at du velger det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mars 2011 #2235 Del Skrevet 22. mars 2011 Dårlig på et helt annet -og adskillig mer underholdende -nivå -Ungkaren. Hvor finner de alle disse damene? Ja, 'Ungkaren' er kjempemorsomt! Som alltid mye spennende nyheter på Dagbladet... Trine Rein sutrer over dårlig oppmøte på Japan-konserten og mener folk må skjerpe seg -men hvorfor skal jeg betale 220kr pluss nesten like mye i togbilletter for å høre artister jeg ikke bryr meg om når jeg kan gi tilsvarende beløp (inkludert reisepenger) direkte til Leger Uten Grenser i stedet? Dessuten er en FrP-topp på ville veier igjen (det er vel snart ingen nyhet lenger), Ari Behn snakker med de døde og se isbjørnen Knuts siste dramatiske sekunder.Eller les en god bok istedet. Hear Hear!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. mars 2011 #2236 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg velger bok framfor dagbladet i dag ja. Og tusen takk for bursdagsgaven! I morgen skal jeg kjøpe meg ny hodepute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. mars 2011 #2237 Del Skrevet 22. mars 2011 Apropos realityunderholdning: Godbiter fra Parradais: Stian: "Hvor ligger Stokke egentlig" Niklas: "Ca 10 min unna Hammerfest" Stian: "Hmmm, sier meg egentlig ingenting..." Niklas: "Altså midt mellom Sandefjord og Tønsberg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. mars 2011 #2238 Del Skrevet 22. mars 2011 Apropos realityunderholdning: Godbiter fra Parradais: Stian: "Hvor ligger Stokke egentlig" Niklas: "Ca 10 min unna Hammerfest" Stian: "Hmmm, sier meg egentlig ingenting..." Niklas: "Altså midt mellom Sandefjord og Tønsberg" OMG..... Skal man le eller gråte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #2239 Del Skrevet 22. mars 2011 Det springende punktet her er jo Niklas -er han så blåst eller gjør han narr av Stian...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. mars 2011 #2240 Del Skrevet 22. mars 2011 Eg fann det i Fjesbokstatusen til ei eg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå