Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Ein må logge inn, så det vart vanskeleg. Sendar du meg mønsteret på mail, skal eg spørre ei finsk venninne pent om ho vil oversette.

Kommer. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kommunist!

Er det det beste du kan komme med? Det ble jeg kalt av sinte voksne menn på Karl Johan da jeg var 15 :filer:

Men helt seriøst -jeg synes det er problematisk hvis det blir sånn at teaterets egne skuespillere først skal framføre kommersiell reklame foran sceneteppet for så å være seriøse uavhengige kunstuitøvere i det teppet går opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke bli påtvunget reklame i teatersalen. Dessuten er jo ikke sjokoladen særlig god engang...

Kunne ihvertfall gitt dere noe som var godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lang varm dusj, og kroppstemperaturen er nesten normal, selv i føttene. Selv om det ikke var så kaldt i dag og jeg var godt kledt og strengt tatt ikke frøs så voldsomt, kan man ikke unngå å bli skikkelig kald av en hel dag ute. Men tåken lettet, så vi så faktisk hopprennet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ryktene -dvs Annie -sier så -plutselig tikket det inn en sms "Jeg ser at du koser deg i tåkehavet". Man må jo opprettholde tradisjonene :filer: *erfaren linselus*

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...