Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1981 Del Skrevet 23. februar 2011 Er det så uvanlig? I går var jeg flink og gikk mange turer ned i boden med alt som har samlet under pianoet i påvente av at jeg skulle gidde å slepe det dit (hvor lenge trenger vi jo ikke snakke om, men hybelkaninene hadde helt klart hatt et fristed der ), så nå har jeg fri tilgang til (de ustemte) tangentene og har gledet naboene med både Eit lys imot natt og Eg saknar fjella. Dessuten har jeg, takket være dusten som var på innbruddsraid i kjelleren, pådratt meg et alvorlig neglbrudd. Han kom seg ikke inn i boden min (Ha! In yer face! ), men klare å bøye beslaget nok til at det tok meg 10 minutter å løsne det og kostet meg en halv tommelfingernegl. Man kan selvfølgelig også skylde på egen forfengelighet -hadde ikke neglen vært så lang i utgangspunktet, hadde den heller ikke hengt seg opp -men det er jo ikke noe gøy. Alltid bedre å legge all skyld på noen som ikke kan forsvare seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. februar 2011 #1982 Del Skrevet 23. februar 2011 Du pleier sjelden å være her mellom 15.30 og senere på kvelden. Dumme innbruddsduden.... han kan ikke gå rundt å knekke neglene til folk. Og herlig med piano igjen da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 23. februar 2011 #1983 Del Skrevet 23. februar 2011 Brekke neglene til folk faktisk, sorry men nå lo jeg skikkelig høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1984 Del Skrevet 23. februar 2011 Din medidenhet er rørende *overveier å poste bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1985 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har kjøpt den nye lakris-isen for testing. Førsteinntrykket er ikke akkurat tiltalende -hvem har lyst på grå is? Men den kan jo smake godt likevel... *rapport følger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. februar 2011 #1986 Del Skrevet 23. februar 2011 Lakris-is høres ikke akkurat godt ut...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1987 Del Skrevet 23. februar 2011 Den er nok for spesielt interesserte, men slett ikke verst, selv om det er uvant med is som smaker litt salt. Og den ser virkelig uappetittlig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. februar 2011 #1988 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i lakris... derfor appelerer ikke isen til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 23. februar 2011 #1989 Del Skrevet 23. februar 2011 Din medidenhet er rørende *overveier å poste bilde* *venter på bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. februar 2011 #1990 Del Skrevet 23. februar 2011 Kule votter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1991 Del Skrevet 23. februar 2011 Hufsa-votter Regner med at du strikker til meg hvis jeg får tak i oppskriften? *venter på bilde* Da trenger jeg PM med nummeret ditt, ellers må du vente lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. februar 2011 #1992 Del Skrevet 23. februar 2011 http://www.ravelry.com/patterns/library/morko Har oppskriften her på finsk..... Så du kan jo oversette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1993 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor vil jeg ha kjærlighetsdikt på dopapiret mitt? Nå har dessuten den mye omtalte Freia-reklamen som ble innspilt på Oslo Nye på Producers-premieren kommet på tv. Jeg er skeptisk til konseptet -reklame på teateret vil jeg helst slippe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. februar 2011 #1994 Del Skrevet 23. februar 2011 Nei til reklame på teater *løfter opp plakat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1995 Del Skrevet 23. februar 2011 http://www.ravelry.com/patterns/library/morko Har oppskriften her på finsk..... Så du kan jo oversette. Så god som jeg er på norske strikkeuttrykk, kommer jo det til å gå strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. februar 2011 #1996 Del Skrevet 23. februar 2011 Så god som jeg er på norske strikkeuttrykk, kommer jo det til å gå strålende Du får se på det som en god språkøvelse..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. februar 2011 #1997 Del Skrevet 23. februar 2011 http://www.ravelry.com/patterns/library/morko Har oppskriften her på finsk..... Så du kan jo oversette. Ein må logge inn, så det vart vanskeleg. Sendar du meg mønsteret på mail, skal eg spørre ei finsk venninne pent om ho vil oversette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. februar 2011 #1998 Del Skrevet 23. februar 2011 Den Freia-reklamen var då ikkje noko å klage på. Spelt direkte i salen, og alle fekk sjokolade i pausen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1999 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg vil ikke bli påtvunget reklame i teatersalen. Dessuten er jo ikke sjokoladen særlig god engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. februar 2011 #2000 Del Skrevet 23. februar 2011 Surpomp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå