Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2011 #1961 Del Skrevet 17. februar 2011 Takke meg til Ullared med Morgan og Ola Conny framfor sippete modeller og Christer Klysa Falck... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1962 Del Skrevet 17. februar 2011 Å storme ut er alltid en moden måte å takle motgang på Holder det ikke at vi har Petter Northug i alle medier -må vi slite med dama hans også? Men Otto Ulseth tar jo kaka -som Northugs pressetalsmann kritiserer han Senkveld for å ha ansatt henne. Hvis Northug & co synes dette er et problem, hadde vel de enkleste løsningen vært om han tok en prat med kjæresten sin om det på privaten? Men det er vel enklere å skylde på andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. februar 2011 #1963 Del Skrevet 18. februar 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #1964 Del Skrevet 19. februar 2011 I dag har jeg lært hvordan tilslørte bondepiker egentlig skal lages -eplemousse med calvados, eplekompott og eplesorbet, i tillegg til brødsmuler og krem *smiler fortsatt som Cheshire-katten* Og Frank Kjosås er helt nydelig som storøyd, naiv 12-åring med hestehale, men det overrasket jo ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. februar 2011 #1965 Del Skrevet 20. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. februar 2011 #1966 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg mener å huske at du en gang nevnte at du har laget taco med linser. Hva slags linser brukte du? Og hvordan gjorde du det? *tacosulten* Gamalt innlegg, men eg lagar taco med bønnestuing når eg lagar vegetartaco. Brune bønner, tacokrydder og litt vatn kokast mørt før det mosast. Lagar guacamole til. Nam, nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1967 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Og så nerder utvider man sin kunnskap igjen... I anledning vinterferien koser jeg meg med youtube på jobb, og da er jo veien kort til N2N-kjøret. Dermed kom jeg på jeg aldri fikk somlet meg til å undersøke noe mer om hva Jon Bleiklie Devik har spilt i før -de andre skuespillerne har jeg jo noenlunde oversikt over hva og hvor jeg har sett dem i før, men han var helt ukjent for meg. Eller ikke... En tng er at det viser seg at jeg har sett ham i mindre roller i Hamlet og Singin' in the rain, men mannen spilte jo Enjolras i Les Mis på Oslo Nye! Hvordan kan jeg ikke huske det? Dermed havnet jeg tilbake på youtube, hvor det faktisk ligger en god del lydklipp fra den forestillingen. Og etter å ha hørt bl.a. denne er jeg enda mer lykkelig enn før over at det var Hans Marius Hoff Mittet (kan ikke alle slutte å bruke alle mellomnavnene sine? Det blir så mye å skrive...) og ikke Christian Ingebrigtsen som spilte Marius den dagen vi så den. Han har virkelig ikke stemme til en så stor musikalrolle. Endret 12. mai 2016 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. februar 2011 #1968 Del Skrevet 22. februar 2011 Spilte han virkelig der? Jøssenavn. Det fikk ikke jeg med meg. Flink fyr, da. Men han bør skaffe seg mindre gale damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1969 Del Skrevet 22. februar 2011 Jepp, han har litt å lære der Men godt å se at det ikke bare var min hukommelse som ikke var på topp... Stor rolle, flott stemme -jeg pleier jo å huske sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. februar 2011 #1970 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg husker han heller ikke fra Les mis..... Hvordan har vi unngått han helt til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1971 Del Skrevet 22. februar 2011 Riktignok var det ikke akkurat den LesMis-versjonen som har gjort mest inntrykk, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1972 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg fant, jeg fant -en teaterdatabase Riktignok oppdateres den ikke lenger (hei, Nasjonalbiblioteket, jeg kan godt ta den jobben... ), men slett ikke dum. Jeg oppdaget at Det Norske Teatret og jeg ser ut til å ha 25-årsjubileum i høst -det bør jo feires Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. februar 2011 #1973 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg og DNT har vel "bare" 23-års jubileum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1974 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er litt usikker på om jeg synes at en pilleeske med N2N-motiv er en god idé, handlingen tatt i betraktning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. februar 2011 #1975 Del Skrevet 23. februar 2011 Du finn no nesten ikkje noko som er meir passande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. februar 2011 #1976 Del Skrevet 23. februar 2011 Måns Zelmerlöw blir ny programleder i Allsång..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 23. februar 2011 #1977 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg aner ikke hvem dere snakker om, og tør ikke åpne linker når jeg er på jobb. Men jeg blir jo entusiastisk bare av å lese her jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1978 Del Skrevet 23. februar 2011 Måns Zelmerlöw blir ny programleder i Allsång..... Da har de vel sikret seg en ny generasjon med tilhengere Han har pådratt seg litt programledererfaring etterhvert, så det kan jo bli bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1979 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg aner ikke hvem dere snakker om, og tør ikke åpne linker når jeg er på jobb. Men jeg blir jo entusiastisk bare av å lese her jo. Her er alle lenker kvalitetssikrede Unge Zelmerløvs nye jobb er forsidenytt på svensk tekst-tv -jeg gaulet Stockholm i mitt hjärta og drømte meg til Skansen med så stor innlevelse at jeg ble litt overrasket da jeg så opp og det var snø på hustakene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. februar 2011 #1980 Del Skrevet 23. februar 2011 Men pålogget så sent på ettermiddagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå