Brukernavn Skrevet 2. februar 2011 #1881 Del Skrevet 2. februar 2011 Sukker.no annonserer i google reader: "Singel og attraktiv? Da er det sukker som gjelder!" Singel og ikke fullt så attraktiv? You're on your own -våre tjenester er kun for de vakre og vellykkede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. februar 2011 #1882 Del Skrevet 2. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 2. februar 2011 #1883 Del Skrevet 2. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #1884 Del Skrevet 2. februar 2011 Av og til trengs det bare to små setninger for å gjøre meg skikkelig uvel. Takk, Dagbladet... Det er noe intimt med privat trener - Ari Behn bruker egne erfaringer i trekantdrama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. februar 2011 #1885 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja, grøss! Jeg så da han snakket om stykket på TV i går, og han var skikkelig kvalm. Gratulerer med 34000 innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. februar 2011 #1886 Del Skrevet 4. februar 2011 Av og til trengs det bare to små setninger for å gjøre meg skikkelig uvel. Takk, Dagbladet... La meg slippe å vite hva jeg har gått glipp av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1887 Del Skrevet 6. februar 2011 Ser Pirates... på TVNorge.Hvorvidt det er nummer to eller tre skal være usagt -jeg husker ikke rekkefølgen, og uansett hva ingen av det så voldsomt minneverdige. Men de har jo Johnny Depp -og Orlando Bloom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. februar 2011 #1888 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg har for øvrig sort samvittighet, for har ikke overført penger til deg enda. I morgo? OK? Endret 6. februar 2011 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1889 Del Skrevet 6. februar 2011 Den er grei. Skal sjekke opp nøyaktig hva billetten kom på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. februar 2011 #1890 Del Skrevet 6. februar 2011 Ser Pirates... på TVNorge.Hvorvidt det er nummer to eller tre skal være usagt -jeg husker ikke rekkefølgen, og uansett hva ingen av det så voldsomt minneverdige. Men de har jo Johnny Depp -og Orlando Bloom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. februar 2011 #1891 Del Skrevet 6. februar 2011 Det var film nr 2 forresten. *sjekket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1892 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg innså det omtrent to minutter før rulleteksten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. februar 2011 #1893 Del Skrevet 6. februar 2011 Voldsomt engasjert, med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. februar 2011 #1894 Del Skrevet 7. februar 2011 *aldri sett noen av piratfilmene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. februar 2011 #1895 Del Skrevet 7. februar 2011 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1896 Del Skrevet 7. februar 2011 Den første er veldig morsom, de to andre er lett underholdende vås med mye å hvile øynene på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1897 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Halvbroren blir tv-serie med Nicolai Cleve Broch og Frank Kjosås i hovedrollene *legger fram håndkle til Rosalie* Men det er noe som skurrer litt her -Broch skal skal spille den yngste, kortvokste broren, men Kjosås er den tøffe storebroren som blir bokser. Det høres jo ut som om noen har blandet kortene her...? Endret 7. februar 2011 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. februar 2011 #1898 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, helt klart! Ellers så gleder jeg meg vilt! Halvbroren er yndlingsboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. februar 2011 #1899 Del Skrevet 7. februar 2011 Halvbroren blir tv-serie med Nicolai Cleve Broch og Frank Kjosås i hovedrollene *legger fram håndkle til Rosalie* Men det er noe som skurrer litt her -Broch skal skal spille den yngste, kortvokste broren, men Kjosås er den tøffe storebroren som blir bokser. Det høres jo ut som om noen har blandet kortene her...? Det MÅ jo være skrivefeil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1900 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har lest det flere steder i dag, så sannsynligvis stemmer det. Men jeg venter litt på en beskjed om at det var feil i pressemeldingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå