Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Sukker.no annonserer i google reader: "Singel og attraktiv? Da er det sukker som gjelder!"

Singel og ikke fullt så attraktiv? You're on your own -våre tjenester er kun for de vakre og vellykkede... :roll:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til trengs det bare to små setninger for å gjøre meg skikkelig uvel. Takk, Dagbladet...

Det er noe intimt med privat trener - Ari Behn bruker egne erfaringer i trekantdrama.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, grøss! Jeg så da han snakket om stykket på TV i går, og han var skikkelig kvalm. :spy:

Gratulerer med 34000 innlegg! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til trengs det bare to små setninger for å gjøre meg skikkelig uvel. Takk, Dagbladet...

La meg slippe å vite hva jeg har gått glipp av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Pirates... på TVNorge.Hvorvidt det er nummer to eller tre skal være usagt -jeg husker ikke rekkefølgen, og uansett hva ingen av det så voldsomt minneverdige. Men de har jo Johnny Depp -og Orlando Bloom... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wow:

Jeg har for øvrig sort samvittighet, for har ikke overført penger til deg enda. I morgo? OK?

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Pirates... på TVNorge.Hvorvidt det er nummer to eller tre skal være usagt -jeg husker ikke rekkefølgen, og uansett hva ingen av det så voldsomt minneverdige. Men de har jo Johnny Depp -og Orlando Bloom... :wow:

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første er veldig morsom, de to andre er lett underholdende vås med mye å hvile øynene på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Halvbroren blir tv-serie med Nicolai Cleve Broch og Frank Kjosås i hovedrollene *legger fram håndkle til Rosalie* Men det er noe som skurrer litt her -Broch skal skal spille den yngste, kortvokste broren, men Kjosås er den tøffe storebroren som blir bokser. Det høres jo ut som om noen har blandet kortene her...? :klo: Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvbroren blir tv-serie med Nicolai Cleve Broch og Frank Kjosås i hovedrollene *legger fram håndkle til Rosalie* Men det er noe som skurrer litt her -Broch skal skal spille den yngste, kortvokste broren, men Kjosås er den tøffe storebroren som blir bokser. Det høres jo ut som om noen har blandet kortene her...? :klo:

Det MÅ jo være skrivefeil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest det flere steder i dag, så sannsynligvis stemmer det. Men jeg venter litt på en beskjed om at det var feil i pressemeldingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...