Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det programmet holder jeg meg langt unna. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme, vakkert begavet og med overraskende lite julekaker innabords. Oppskriften på det er å sørge for å bli favorittanten til en energisk 3-åring -da får du nemlig aldri fred til å sitte ved kakebordet mer enn et par mintter om gangen :fnise:

Jobb i morgen, og et nytt familieselskap på kvelden. Tirsdag kveld skal jeg derimot lige på sofaen med julefilmer og sjokolade :nigo:

Skrevet

Jeg syntes den var fin :Nikke:

Det har vært kåring av årets beste blogger, så jeg har oppdaget en del nye -denne er en av dem.

Skrevet

Har merket den med bokmerke. Må se mer på den. Tror det kan bli en jeg velger å følge framover. :jepp:

Skrevet

Så var det visst kalenderskiftettid igjen. Pundus ut, Mummi inn.

Og selvfølgelig ønsker jeg alle et godt nytt år det er vel ingen som gjør det motsatte? :vetikke:

Skrevet

Pundus var et fantastisk morsomt ord :hoho:

Nesten litt som Lydia Nalen...

:skratte:

Godt nyttår!

:klemmer:

Skrevet

Humoren er på topp også i det nye året, skjønner jeg... :fnise:

Skrevet

Har sett bryllupskonserten til Victoria og Daniel (han må jo være en nåså!) i reprise på svensk tv -og jammen sippet jeg like mye da barnekoret kom inn nå også...

Skrevet

TV2 melder at prins William og Kate Middelton har valgt å ikke ansette egen kokk (viktige nyheter, dette!), og konkluderer med at William må like Kates matlaging. Det kan jo faktisk være at han kan lage mat selv også...?

Skrevet

Nei-nei, Daria. Han er jo mann og kommende konge - da er det utenkelig at han kan lage mat...

:ironi:

Skrevet

Du får med deg alle de viktige nyhetene, du!

Skrevet

Har sett bryllupskonserten til Victoria og Daniel (han må jo være en nåså!) i reprise på svensk tv -og jammen sippet jeg like mye da barnekoret kom inn nå også...

Ja, der sa du noe! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...