Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at du må ligge rett ut op sjeselongen og drikke te, spise sjokolade og høre se på Frank Kjosås hele helgen etter en så utmattende dag, altså!

Hun burde kanskje komme hit å se programmet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at PVR ikke har utslitbare bånd, slik VHSen hadde. For da hadde Kjosås-opptaket vært nære båndsalat her i huset, ihvertfall. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at PVR ikke har utslitbare bånd, slik VHSen hadde. For da hadde Kjosås-opptaket vært nære båndsalat her i huset, ihvertfall. :flau:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først spiste jeg et par never Twist. Nå veier jeg opp med å spise knaskerøtter og sukkererter.

Det må være en viss balanse i livet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Rosalie, jeg har et ennå-ikke-utslitt VHS-bånd med forrige gang Kjosås var på Beat for beat -komme en tur i helgen og se? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du fristerinne! :fy_fy:

Kanskje jeg skal ta en tur i morgo den dag? Samboer kommer vel til å være fyllesjuk, så da må jeg finne på noe alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du fristerinne! :fy_fy:

Kanskje jeg skal ta en tur i morgo den dag? Samboer kommer vel til å være fyllesjuk, så da må jeg finne på noe alene.

*rydder sjeselongen*

Must. Have. More. Twist.

Spiste du for mye grønnsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det båndet er det lenge siden jeg har sett. Ikke i morgen men neste helg...... :pls:

Det ene trenger da ikke utelukke det andre -det er ingen sperre på det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rydder sjeselongen*

Spiste du for mye grønnsaker?

:hoppe:

Altfor mye grønnsaker. Hele fire knaskerøtter og en neve sukkererter. Gror vel kanintenner jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ene trenger da ikke utelukke det andre -det er ingen sperre på det :nigo:

BAre du ikke får en overdose så........ :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAre du ikke får en overdose så........ :engel:

Ja, for det er det nok stor sannsynlighet for. Faren for overdose er liten, selv om det er sterkt vanedannende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes godt de som bygger hus rett borti veien godt kunne hatt lørsdagsfri -hvertfall så lenge de jobber med å slå ned stolper i bakken... Men jeg sov uforstyrret til 10, så jeg skal vel ikke klage :fnise:

I dag burde man en hel del -kle på seg hadde vært en god start -så noe blir vel gjort. Hvis Rosalie dukker opp, hadde det vært hyggelig om det var plass til henne i sofaen, for eksempel *god vertinne* Men det var all denne distraherende vintersporten på tv, da :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Rosalie skulle dukke opp så får dere kose dere med smågodt. :ler:

Ellers får du kose deg med forstyrrende vinteridrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...