Skravla Skrevet 3. desember 2010 #1641 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg skjønner at du må ligge rett ut op sjeselongen og drikke te, spise sjokolade og høre se på Frank Kjosås hele helgen etter en så utmattende dag, altså! Hun burde kanskje komme hit å se programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. desember 2010 #1642 Del Skrevet 3. desember 2010 Bra at PVR ikke har utslitbare bånd, slik VHSen hadde. For da hadde Kjosås-opptaket vært nære båndsalat her i huset, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. desember 2010 #1643 Del Skrevet 3. desember 2010 Bra at PVR ikke har utslitbare bånd, slik VHSen hadde. For da hadde Kjosås-opptaket vært nære båndsalat her i huset, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. desember 2010 #1644 Del Skrevet 3. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. desember 2010 #1645 Del Skrevet 3. desember 2010 Først spiste jeg et par never Twist. Nå veier jeg opp med å spise knaskerøtter og sukkererter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. desember 2010 #1646 Del Skrevet 3. desember 2010 Først spiste jeg et par never Twist. Nå veier jeg opp med å spise knaskerøtter og sukkererter. Det må være en viss balanse i livet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #1647 Del Skrevet 3. desember 2010 Rosalie, jeg har et ennå-ikke-utslitt VHS-bånd med forrige gang Kjosås var på Beat for beat -komme en tur i helgen og se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. desember 2010 #1648 Del Skrevet 3. desember 2010 Å, du fristerinne! Kanskje jeg skal ta en tur i morgo den dag? Samboer kommer vel til å være fyllesjuk, så da må jeg finne på noe alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. desember 2010 #1649 Del Skrevet 3. desember 2010 Det må være en viss balanse i livet...... Must. Have. More. Twist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. desember 2010 #1650 Del Skrevet 3. desember 2010 Det båndet er det lenge siden jeg har sett. Ikke i morgen men neste helg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #1651 Del Skrevet 3. desember 2010 Å, du fristerinne! Kanskje jeg skal ta en tur i morgo den dag? Samboer kommer vel til å være fyllesjuk, så da må jeg finne på noe alene. *rydder sjeselongen* Must. Have. More. Twist. Spiste du for mye grønnsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #1652 Del Skrevet 3. desember 2010 Det båndet er det lenge siden jeg har sett. Ikke i morgen men neste helg...... Det ene trenger da ikke utelukke det andre -det er ingen sperre på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. desember 2010 #1653 Del Skrevet 3. desember 2010 *rydder sjeselongen* Spiste du for mye grønnsaker? Altfor mye grønnsaker. Hele fire knaskerøtter og en neve sukkererter. Gror vel kanintenner jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. desember 2010 #1654 Del Skrevet 3. desember 2010 Det ene trenger da ikke utelukke det andre -det er ingen sperre på det BAre du ikke får en overdose så........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. desember 2010 #1655 Del Skrevet 3. desember 2010 BAre du ikke får en overdose så........ Ja, for det er det nok stor sannsynlighet for. Faren for overdose er liten, selv om det er sterkt vanedannende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #1656 Del Skrevet 3. desember 2010 For mye av det gode kan være helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. desember 2010 #1657 Del Skrevet 3. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #1658 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg synes godt de som bygger hus rett borti veien godt kunne hatt lørsdagsfri -hvertfall så lenge de jobber med å slå ned stolper i bakken... Men jeg sov uforstyrret til 10, så jeg skal vel ikke klage I dag burde man en hel del -kle på seg hadde vært en god start -så noe blir vel gjort. Hvis Rosalie dukker opp, hadde det vært hyggelig om det var plass til henne i sofaen, for eksempel *god vertinne* Men det var all denne distraherende vintersporten på tv, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. desember 2010 #1659 Del Skrevet 4. desember 2010 Om Rosalie skulle dukke opp så får dere kose dere med smågodt. Ellers får du kose deg med forstyrrende vinteridrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. desember 2010 #1660 Del Skrevet 4. desember 2010 Rosalie blir hjemme med kjæresten sin og forkjølelsen i dag. Sojjiii... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå