Multi Skrevet 18. oktober 2010 #1481 Del Skrevet 18. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. oktober 2010 #1482 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1483 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er en første gang for alt -i dag har Lille Ville og jeg hatt vår første telefonsamtale Ikke like lett å skjønne alt, men hun hadde både lagt puslespill -også det med Mummitrollet som jeg kjøpte i Finland i sommer -og vasket håret i dag Telefonkoden er knukket, neste steg blir å lære seg å ringe... Dessuten har jeg for første gang kjøpt banansaus -som i saus med banan, ikke saus for banan. Jeg innbiller meg at den skal brukes til woking og annet gøy. Man må jo finne noe nytt å teste ut når man finner en stor butikk med asiatiske vare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. oktober 2010 #1484 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvor gammel er hun nå? Hadde masse telefonsamtaler med ene nevøen min... han elsket å skravle i telefonen og knekte koden tidlig. Banansaus???? Kjenner jeg er litt skeptisk nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1485 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nå skal du ha et åpent sinn... Skravlebøtta er 2 år og 10 måneder -det påstås at hun minner om sin mor og sin tante også når det gjelder et velutviklet snakketøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. oktober 2010 #1486 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nå skal du ha et åpent sinn... Skravlebøtta er 2 år og 10 måneder -det påstås at hun minner om sin mor og sin tante også når det gjelder et velutviklet snakketøy Da A var på den alderen, så ble jeg forhørt om barnetv.... og stakkars meg om jeg ikke hadde sett. Han gjennomskuet meg med en gang. *åpent sinn* Og ang. talegaver, så vil jeg tro at det er flere enn mamma og tante sine gener som har samlet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. oktober 2010 #1487 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sånne små skravlebøtter er herlige. Og jeg får snart stor asiatisk dagligvare ved kjøpesenteret. Gleder meg, men føler vel at banansaus ikke kommer til å bli det første nye jeg skal prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 22. oktober 2010 #1488 Del Skrevet 22. oktober 2010 Banansaus høres litt ekkelt ut ja Så gøy med telefonsamtale med lille ville, det er skikkelig morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #1489 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg skjønner jeg må invitere til banansaus-middag en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 22. oktober 2010 #1490 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kjenner jeg er ørlite skeptisk til denne banansausen, men er åpen for å prøve om du nå inviterer på middag. Jeg kjenner et annet lite troll på 2,5 år som også elsker å skravle i telefonen. Hun tok plasttelefonen sin en dag, ringte ut (enerverende lyd ) og skravlet og skravlet. "Ja! Nei! Det vet jeg ikke! Nei, det kan jeg ikke! Det skal jeg ikke!" Jeg spurte etterpå hvem hun pratet med. Jo, det var bestemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #1491 Del Skrevet 22. oktober 2010 Leketelefoner til besteforeldre er velkjent, ja Ingen som har tro på banansausen min Ikke at jeg blir overrasket om det viser seg å være fullstenig uspiselig, men til 15 kr for en flaske må man jo prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. oktober 2010 #1492 Del Skrevet 22. oktober 2010 Regner med at du tester sausen ganske snart, slik at vi får høre hvordan den er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #1493 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Spørs om den ikke må få et eget blogginnlegg Sjekket forresten statistikken min -lurer litt på om h*n som googlet "nakent bryst" og havnet hos meg ble litt skuffet Endret 22. oktober 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 22. oktober 2010 #1494 Del Skrevet 22. oktober 2010 ÅÅåååååååå hold meg! *prøve* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. oktober 2010 #1495 Del Skrevet 22. oktober 2010 Herlig.. Også skeptisk til banansaus. Gleder meg til rapport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. oktober 2010 #1496 Del Skrevet 22. oktober 2010 Gleder meg til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. oktober 2010 #1497 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det blir spennende å høre om den sausen. Har du noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. oktober 2010 #1498 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det er en første gang for alt -i dag har Lille Ville og jeg hatt vår første telefonsamtale Ikke like lett å skjønne alt, men hun hadde både lagt puslespill -også det med Mummitrollet som jeg kjøpte i Finland i sommer -og vasket håret i dag Telefonkoden er knukket, neste steg blir å lære seg å ringe... Dessuten har jeg for første gang kjøpt banansaus -som i saus med banan, ikke saus for banan. Jeg innbiller meg at den skal brukes til woking og annet gøy. Man må jo finne noe nytt å teste ut når man finner en stor butikk med asiatiske vare Så rart at du hadde kjøpt Mummi-puslespill Banansaus :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. oktober 2010 #1499 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva var reaksjonen på søndag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1500 Del Skrevet 25. oktober 2010 Denne helgen ble litt mer innholdsrik enn planlagt... Helt fram til torsdag ettermiddag var den eneste planen jeg hadde konsert i konserthuset fredag kveld, og ellers bare subbe rundt hjemme. Så tok en kollega kontakt torsdag -hun hadde noen ekstra billetter til Next to normal lørdag -og sånt blir det jo teaterplaner av, sammen med Rosalie og søster. I stedet for å dra hjem etter teateret ble jeg med søster hjem og var der til etter barne-tv søndag (ikke lenge nok for Lille Ville -Jeg vil at du skal være her hos meg!), og grunnet søndagsruter og buss for tog brukte jeg intet mindre enn 3 timer hjem -og fikk god tid til å tenke på hvor greit det hadde vært å bo litt nærmere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå