Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis ikke jeg husker helt feil, så så jeg Dr.M på tilbud på nettsiden til LilleVinkel i går, bare sånn i tilfelle du ville vite det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det tydeligvis fotball et sted......

I Trondheim: Rosenborg - AIK (Sverige) 3-0 e-cup-kvalifisering :opplyser:

:bolledeig:

Dagens sitat fra Vadim Demidov: "Jeg fikk meg en trøkk, men det er ingenting for en stopper. Hadde jeg vært spiss, hadde jeg vært ute." :fnise:

Hvis ikke jeg husker helt feil, så så jeg Dr.M på tilbud på nettsiden til LilleVinkel i går, bare sånn i tilfelle du ville vite det :fnise:

*iler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra Dagsavisen:

For første gang krever fagorganiserte TV-arbeidere felles tariffavtale og bedre arbeidsforhold. En eventuell streik kan ramme høstens TV-underholdning og realityserier.

Det beste argumentet for streik på lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange rare blogger å finne. Another persons trash presenterer interessante funn i amerikanske bruktbutikker. Griser i biniki eller en frosk i kjole, noen? :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være deilig å være så sikker på at du har rett og dermed være så full av rettferdig harme over å være gjort urett mot at du ikke engang er interessert i å høre fra motparten om hva denne uretten skylden eller hvorfor den har skjedd. Hadde akkurat en telefonsamtale hvor jeg ikke fikk fullføre en eneste setning, for dette fant han seg bare ikke i! Siden jeg ikke lot meg overbevise om at han hadde rett (det var ikke akkurat noe enkeltstående tilfelle og vi har klare regler å forholde oss til), forlangte han å få snakke med noen andre. For all del...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange rare blogger å finne. Another persons trash presenterer interessante funn i amerikanske bruktbutikker. Griser i biniki eller en frosk i kjole, noen? :fnise:

Den frosken i den pene kjolen var jo bare :dåne: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så det første bildet tenkte jeg at "jøss, den kjolen falt fint bak, lurer på hvor fin den er foran"...

:hoho:

Edit: Nei, jeg ønsker meg ikke en slik :fnise:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være deilig å være så sikker på at du har rett og dermed være så full av rettferdig harme over å være gjort urett mot at du ikke engang er interessert i å høre fra motparten om hva denne uretten skylden eller hvorfor den har skjedd. Hadde akkurat en telefonsamtale hvor jeg ikke fikk fullføre en eneste setning, for dette fant han seg bare ikke i! Siden jeg ikke lot meg overbevise om at han hadde rett (det var ikke akkurat noe enkeltstående tilfelle og vi har klare regler å forholde oss til), forlangte han å få snakke med noen andre. For all del...

Noen er mer idioter enn de har godt av. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett Kongelaget på Landsskytterstevnet. Skyting (på blink) er god TV-underholdning! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp sett Kongelaget på Landsskytterstevnet. Skyting (på blink) er god TV-underholdning! :jepp:

Det var det jeg skulle se på tv i kveld ja. Men jeg glemte det visst... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens nyord er blotterfiasko. Jeg så for meg at fiaskoen skyltes at han ikke fikk opp frakken, men blottingen var mislykket fordi kvinnen gikk sin vei. Blir de fleste som utsettes for blotting stående og glo? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...