Skravla Skrevet 9. juli 2010 #981 Del Skrevet 9. juli 2010 Naut... temmelig sikkert ja. Og h*n er sikkert stut også.... Gøy på landet. Sov godt, kos deg på hyttetur.... (du følger virkelig opp Turistforeningen med hytte til hytte ) og så ses vi utpå ettermiddagen på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. juli 2010 #982 Del Skrevet 10. juli 2010 God tur flyfilla! Kos deg på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #983 Del Skrevet 10. juli 2010 I den evigvarende serien "Hvor dum kan man egentlig bli?" presenters i dag dette bidraget: Haiker stjal bilen "Skal vi se, det sitter en fremmed mann i bilen min, men det er da ingen grunn til å ta med bilnøklene på min 20-minutters handletur..." Jeg synes forsåvidt dette utdraget fra artikkelen bidro til å heve historien ytterligere: - Jeg plukker aldri opp haikere alene. Siden eks-samboeren min var med tenkte vi at det var greit. Det er jo litt trist når folk står og haiker i drittvær, sier Renate. Lot nøklene stå Men den gode gjerningen ble ikke satt nevneverdig pris på av mannen som ble plukket opp. - Jeg kjørte eks-samboeren min hjem, og deretter kjørte jeg og haikeren videre til Kleppestø senter. Han spurte om jeg kunne kjøre ham til Florvåg. Det sa jeg ja til, men jeg måtte inn på senteret og gjøre noen ærend først, forteller Renate. Så å plukke opp haikere gjør hun ikke alene, men å kjøre alene med dem i bilen når de først er plukket opp er helt greit? Alle vet jo at fremmede bare er farlige de første fem minuttene -har de ikke overfalt deg innen den fristen, er alt trygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. juli 2010 #984 Del Skrevet 10. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2010 #985 Del Skrevet 11. juli 2010 God tur snuppa. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 11. juli 2010 #986 Del Skrevet 11. juli 2010 Gooooood tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 12. juli 2010 #987 Del Skrevet 12. juli 2010 Kooooooooooooooooooooos dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. juli 2010 #988 Del Skrevet 13. juli 2010 BØØØØ! Tro det eller ei; jeg lever fortsatt! Jeg har vært i pc-vakuum ganske lenge (dvs ikke hatt ps hjemme), men nå har jeg endelig fått en liten mini-laptop. Pluss at jeg har ferie og derfor har tid til å titte innom KG igjen. *inn på mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. juli 2010 #989 Del Skrevet 24. juli 2010 Velkommen hjem igjen kjære Daria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #990 Del Skrevet 24. juli 2010 I'm hoome...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. juli 2010 #991 Del Skrevet 24. juli 2010 Velkommen hjem! <- te Reisereferat, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #992 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Det kan være, men neppe i dag... Kanskje over en IRL- til uka? Jeg har jo ferie en uke til Endret 24. juli 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. juli 2010 #993 Del Skrevet 24. juli 2010 Mens enkelte andre allerede har jobbet to uker. Men kanskje det? Vi reiser nordover på torsdag (for å høre på Stephen Super-tenor), så må bli før det i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #994 Del Skrevet 24. juli 2010 *overhodet ikke grønn* Tirsdag? Tror mandag er den store pakke-ut-rydde-bort-ferieshopping-og-vaske-klær-dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokeshi Skrevet 24. juli 2010 #995 Del Skrevet 24. juli 2010 Velkommen tebakersatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. juli 2010 #996 Del Skrevet 24. juli 2010 Har vasket 3 maskiner med klær. *flink* Alt annet er strødd utover sengen (hvor lurt var det?) og stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #997 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg har over 1100 uleste feed på Bloglines :dåne: Jaja, da vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. juli 2010 #998 Del Skrevet 24. juli 2010 Godt å ha dere hjemme igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. juli 2010 #999 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg har over 1100 uleste feed på Bloglines :dåne: Jaja, da vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen... :dåne: Jeg har bare litt over 600 jeg. Men nå har ikke jeg så mange "jobbkoblinger" der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. juli 2010 #1000 Del Skrevet 24. juli 2010 Ja, det straffer seg å reise på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå