Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Jeg? :jolie: Som heller fanger og slipper ut veps enn å slå dem ihjel? *har det bare i kjeften*

Forøvrig, da vi var på teater forrige uke dro en på raden foran opp en matpakke og satt og spiste brødskive under forestillingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh... Etter å ha lest om yoga inne hos Suzy begynte jeg å tenke på at du kanskje savner filmen din. Den er stadig i bruk, men jeg kan prøve å få tak i en egen hvis du har lyst til å ha den tilbake snart. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh... Etter å ha lest om yoga inne hos Suzy begynte jeg å tenke på at du kanskje savner filmen din. Den er stadig i bruk, men jeg kan prøve å få tak i en egen hvis du har lyst til å ha den tilbake snart. :sjenert:

Den hadde jeg glemt :ler: Hvis du bruker den, så må du bare beholde den -hos meg samlet den stort sett bare støv uansett. Dessuten har jeg en pilates-dvd og en aerobic-video jeg heller ikke bruker, så jeg har så jeg klarer meg :fnise:

Jeg er meget overrasket selv over RM-nyheten. :hoho:

Ikke sant? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg glemt :ler: Hvis du bruker den, så må du bare beholde den -hos meg samlet den stort sett bare støv uansett. Dessuten har jeg en pilates-dvd og en aerobic-video jeg heller ikke bruker, så jeg har så jeg klarer meg :fnise:

Ikke sant? :fnise:

:ler:

God påske!

:kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et minneverdi tekstingsøyeblikk fra Simposons:

My gun isn't loaded = Pistolen min er ikke lastet

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Davis Suchet tar Orientekspressen -det ser ut til å være måten å reise på... :tog:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et minneverdi tekstingsøyeblikk fra Simposons:

My gun isn't loaded = Pistolen min er ikke lastet

:rolleyes:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Davis Suchet tar Orientekspressen -det ser ut til å være måten å reise på... :tog:

Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den turen kunne jeg godt tenke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fremmedord: Transmediere -Den fjerde boken om Kurt, Kurt koker hodet (2003) ble opprinnelig skrevet som teaterstykke (2002), og siden transmediert til bok.

Egentlig et ganske nyttig ord :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens Knausgård (fra bind 4, via Flimre )

Mamma hadde sagt at hun hadde tenkt at jeg var forfatter da hun leste det. Du er forfatter, hadde hun sagt. Som om det overrasket henne, som om hun ikke hadde visst det, og det kunne hun ikke ha forfalsket. Det mente hun.

Men for helvete, jeg var sønnen hennes.

Du tror vel ikke at noen vil gi det ut? I fullt alvor?

Jeg skulle faen ta meg vise han. Jeg skulle faen ta meg vise hele jævla forpulte verden hvem jeg var og hva jeg var laget av. Jeg skulle knuse hver jævla en. Jeg skulle gjøre alle stumme. Det skulle jeg. Det skulle jeg. Det skulle jeg faen ta meg gjøre. Jeg skulle bli så stor at ingen kunne nå meg. Ingen. Ingen. Aldri. Ikke noen faens gang. Jeg skulle faen ta meg bli den største av alle. De jævla idiotene, altså. Jeg skulle faen ta meg knuse hver jævla en av dem.

Jeg måtte bli stor. Jeg måtte.

Hvis ikke kunne jeg like godt ta livet av meg.

Næh, fortsatt ikke fristet til å lese... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...