Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (2 timer siden):

Noen nøs i melposen i natt ❄️ Noen (andre) har vintertøy høyt på morgendagens prioriteringsliste... Denne kombinasjonen medvirket til at dagens planlagte utelesing på festningen ble redusert til litt rusling, til tross for strålende sol - det skjer noe når gradestokken går under null.  Karpedammen var tømt siden sist, jeg har ventet på det...

Heisen sto hos psykologen - de holder til i 6. etasje, og trappa er av den smale, bratte spiralvarianten som mest er der for syns skyld, ikke for å være hovedfartsåre. Heldigvis var den fikset da jeg hadde grått fra meg for dagen - bratt trapp opp er slitsomt, men bratt trapp ned er adskillig mer utfordrende for svimmelhet og balanse.  Jeg fikk selskap av en diplomat på turen ned (det er en ambassade i bygget) - den klassiske velkledde,  høflige mannen uten kjennetegn  som jeg bare vet vil insistere på at jeg skal gå foran ham ut av heisen selv om han står nærmest døren. Og selvfølgelig gjorde ham det... :fnise:

Jeg har det meste av vintertøy på plass, men fottøyet manglet i dag. Så jeg var innom kjellerboden for å skifte sko på vei til jobb. :hoho:Traff en annen i blokka som var ute i samme ærende. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Julekalenderen min har kommet :hoppe:En eske som akkurat fikk plass i postkassen (bonus! Jeg hadde regnet med å måtte hente den på posten...), full av små pakker i julepapir. Lukten tyder på at det er en såpe et sted der... :fnise:

Så gøy. 

Jeg har hentet en på posten. Det kom beskjed i dag om at julekalender nummer 2 ligger klar til henting. Og så kommer det en fra Canada i løpet av et par uker. Sannsynligvis ikke innen den første, men da blir det flere pakker den dagen esken dukker opp. Og vi skal ha pakkekalender på jobben. :danse2:

Skrevet

Jeg har alt oppe, men det er fortsatt i kasser og jeg var ikke desperat nok... :ler:

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Så gøy. 

Jeg har hentet en på posten. Det kom beskjed i dag om at julekalender nummer 2 ligger klar til henting. Og så kommer det en fra Canada i løpet av et par uker. Sannsynligvis ikke innen den første, men da blir det flere pakker den dagen esken dukker opp. Og vi skal ha pakkekalender på jobben. :danse2:

Du er sikker på at det holder...? :fnise:

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Du er sikker på at det holder...? :fnise:

Nei, altså - det mangler jo noe sjokolade her. 

Skrevet

Det er klart - det er jo ellers mangelvare i desember.

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Det er klart - det er jo ellers mangelvare i desember.

Jepp.... Hos meg finnes det overhode ikke noe sjokolade, pepperkaker eller marsipan i desember. 

Og i dag ble julefri avklart. Jeg får som jeg vil - fri 22-24, så delvis avspasering og hjemmekontor i romjulen og fri fra nyttårsaften og til mandag etter nyttår. 

Skrevet

Høres ut som en god ferieløsning - å jobbe i romjula er halvveis ferie uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...