Daria Skrevet 18 timer siden Forfatter #39821 Del Skrevet 18 timer siden Jeg handler ikke så mye på Bunnpris, men innimellom er det veldig kjekt å ha en butikk så nærme at jeg hverken trenger yttertøy eller staver. Tanken på å lage pastasaus uten løk ble for uutholdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17 timer siden #39822 Del Skrevet 17 timer siden Daria skrev (25 minutter siden): Jeg handler ikke så mye på Bunnpris, men innimellom er det veldig kjekt å ha en butikk så nærme at jeg hverken trenger yttertøy eller staver. Tanken på å lage pastasaus uten løk ble for uutholdelig Løk er jo halve sausen! Godt det løste seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17 timer siden Forfatter #39823 Del Skrevet 17 timer siden Så lenge man ikke har større problemer, gjør det som regel det Plutselig var det liv i stilaset igjen for første gang på tre uker, det kom litt brått på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13 timer siden Forfatter #39824 Del Skrevet 13 timer siden Same procedure as every year - vi spiller fortsatt gjett partiet (og kan gjenbruke fasiten også...) Stortingsrepresentant siktet for innførsel av MDMA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11 timer siden #39825 Del Skrevet 11 timer siden Daria skrev (2 timer siden): Same procedure as every year - vi spiller fortsatt gjett partiet (og kan gjenbruke fasiten også...) Stortingsrepresentant siktet for innførsel av MDMA Hmm… Jammen ikke godt å gjette det. Men jeg tar en sjanse, og tipper at det er en av Listhaugs undersotter igjen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11 timer siden Forfatter #39826 Del Skrevet 11 timer siden Pussig nok... Det store spørsmålet er jo om man får svekket moral av å være medlem eller om de appellerer til de allerede moralsk tvilsomme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå