Daria Skrevet 25. september 2021 Forfatter #30201 Del Skrevet 25. september 2021 Full score til Carina Dahl for låtvalget på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2021 Forfatter #30202 Del Skrevet 25. september 2021 Litt mer usikker på antrekket, dog... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2021 #30203 Del Skrevet 25. september 2021 Første gang jeg føler hun har truffet rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2021 #30204 Del Skrevet 25. september 2021 Og tredje leilighet er i ferd med å bli pusset opp i oppgangen her siden mars..... Og de skal tydeligvis gjøre mest mulig selv og helst utenom ordinære klokkeslett. Banking startet først kl 19...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2021 Forfatter #30205 Del Skrevet 25. september 2021 Så omtenksomt, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2021 Forfatter #30206 Del Skrevet 25. september 2021 Hun har valgt seg en av de moderne countrylåtene som faktisk ikke er et udelt hån mot sjangeren. Skal vi anta at nrks anmelder er en tradisjonalist av alt var bedre før-typen når det gjelder country...? I så fall burde jo Bjørn være mer i hans gate... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2021 Forfatter #30207 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg kan skjønne hvorfor Bjørn har fått litt kultstatus (og kanskje særlig blant de som er veldig opptatt av å formidle at lørdagsunderholdning på nrk egentlig er teit, men av uante grunner likevel både ser på og kommenterer på twitter hver uke), men for meg blir han litt for sær. Det føles litt påtatt og krampe og litt creepy på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2021 Forfatter #30208 Del Skrevet 25. september 2021 (endret) To linjer, og det er åpenbart at pusting fortsatt er Joruns store utfordring... Endret 25. september 2021 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2021 #30209 Del Skrevet 25. september 2021 Enig. Han blir litt for mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2021 #30210 Del Skrevet 25. september 2021 Daria skrev (Akkurat nå): To linjer, og det er åpenbart at pusting fortsatt er Joruns store utfordring... Skulle til å kommentere akkurat det. Det hjelper sikkert ikke at hun har vært/er forkjølet. Men det skal man takle om man kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2021 Forfatter #30211 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg blir jo andpusten bare av å høre på henne. Og ja, det er kjipt at hun har blitt syk, men jeg føler at hver episode nå handler om å finne unnskyldninger for henne og snakke om alt som er vanskelig utenfor scenen. Det er faltisk ikke relevant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2021 #30212 Del Skrevet 25. september 2021 Jøss.... sa Mona at noe med Jorunn ikke var bra??? Wow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2021 #30213 Del Skrevet 25. september 2021 Daria skrev (Akkurat nå): Jeg blir jo andpusten bare av å høre på henne. Og ja, det er kjipt at hun har blitt syk, men jeg føler at hver episode nå handler om å finne unnskyldninger for henne og snakke om alt som er vanskelig utenfor scenen. Det er faltisk ikke relevant... Som artist skal man takle alt dette uten å bruke det som unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2021 #30214 Del Skrevet 25. september 2021 Og er der frekt å si at det er jo pinlig at hun lærte pusteteknikker av Solveig Kringlebotn, men må lære å puste av Kurt lizm..... Korttidshukommelsen er ikke så bra kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2021 #30215 Del Skrevet 25. september 2021 Og jeg synes gjenåpningen i dag er litt skremmende..... Spennende å se hva som skjer om en ukes tid. mvh evig pessimist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2021 Forfatter #30216 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg har vært på konsert med Stephen Brandt-Hansen hvor han kom rett fra legevakta med dobbeltsidig lungebetennelse, og det var knapt merkbart, og jeg har sett Jon Bleiklie Devik gjøre en full musikalforestilling sørpe forkjøla og med synlig feber. Show must go on... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2021 #30217 Del Skrevet 25. september 2021 Daria skrev (Akkurat nå): Jeg har vært på konsert med Stephen Brandt-Hansen hvor han kom rett fra legevakta med dobbeltsidig lungebetennelse, og det var knapt merkbart, og jeg har sett Jon Bleiklie Devik gjøre en full musikalforestilling sørpe forkjøla og med synlig feber. Show must go on... Jepp.... og jeg har sett Marius miste stemmen og de har hentet inn noen fra siden. Men han jobbet hardt i første akt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2021 Forfatter #30218 Del Skrevet 25. september 2021 Skravla skrev (3 minutter siden): Jøss.... sa Mona at noe med Jorunn ikke var bra??? Wow. Jeg satte nesten teen i halsen av bare forskrekkelse. Skravla skrev (1 minutt siden): Og er der frekt å si at det er jo pinlig at hun lærte pusteteknikker av Solveig Kringlebotn, men må lære å puste av Kurt lizm..... Korttidshukommelsen er ikke så bra kanskje. Hun kan nok trenge noen flere leksjoner... Å se Marius få sangtips av Kurt er jo også litt underholdende. For øvrig litt feigt låtvalg - nydelig sang, men så veldig country er den jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2021 #30219 Del Skrevet 25. september 2021 Er det lov å si at country kanskje ikke helt er Marius sin sjanger.... eller i hvert fall ikke John Denver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2021 Forfatter #30220 Del Skrevet 25. september 2021 Skravla skrev (2 minutter siden): Og jeg synes gjenåpningen i dag er litt skremmende..... Spennende å se hva som skjer om en ukes tid. mvh evig pessimist. Jeg var i matbutikken uten munnbind for første gang på lange tider i dag - det føles litt vågalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå