Daria Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter #26261 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg syntes de var helt deg, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. oktober 2020 #26262 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, Daria skrev: Jeg syntes de var helt deg, ja Jepp... de ville passet perfekt til garderoben og personligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter #26263 Del Skrevet 1. oktober 2020 De kunne jo danne basis for en helt ny stil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. oktober 2020 #26264 Del Skrevet 1. oktober 2020 Hvem myrda de tøflene???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter #26265 Del Skrevet 1. oktober 2020 Noen som virkelig misliker muppetene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter #26266 Del Skrevet 1. oktober 2020 Bystyremedlem tiltalt for svindel Jeg skal ærlig innrømme at min første tanke - en blanding av fordommer og erfaring - var hvorvidt det var en FrP-politiker. jeg er litt usikker på om jeg hadde rett eller ikke, men fordommene klør om mulig enda mer...: Sitat Danny Chaudhry har lang fartstid i politikken i Oslo. Han representerte lenge FNB, og er i dag uavhengig representant i Oslo bystyre. Han har tidligere også vært politiker for Venstre, Frp og Sp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter #26267 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Denne saken er dypt tragisk, men jeg sliter litt med å se at Bane Nor skal ha all skyld. Ja, gjerdet var for lavt, men 15-åringer vet at man ikke skal klatre over gjerder, valse inn på togspor og klatre på hensatte tog. Hadde det vært 5-åringer som hadde forvillet seg inn der, hadde det vært noe annet. Selv om selve tunellen brukes til oppbevaring av togsett som ikke er i bruk (jeg var ikke klar over at den er så lang), kjører det daglig tog på sporene noen meter unna, det er ikke snakk om øde og forlatte spor. Endret 1. oktober 2020 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. oktober 2020 #26268 Del Skrevet 1. oktober 2020 Tragisk for alle parter, inkludert Bane Nor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter #26269 Del Skrevet 2. oktober 2020 Det er vanskelig å ikke møte nyheten om at Trump er koronasmittet med tanker om karma (og en snev av skadefryd)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2020 #26270 Del Skrevet 2. oktober 2020 7 timer siden, Daria skrev: Det er vanskelig å ikke møte nyheten om at Trump er koronasmittet med tanker om karma (og en snev av skadefryd)... I know... Bare litt redd dersom han får svært milde eller tilnærmet ingen symptomer. Da er det vel veldig enkelt å avfeie at Covid-19 er overdrevet og bare småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter #26271 Del Skrevet 2. oktober 2020 Boris Johnson skjønte jo et og annet etter sitt opphold på intensiven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter #26272 Del Skrevet 2. oktober 2020 Dagens naturopplevelser i storbyen har inkludert to torsk som svømte rundt på grunt vann og en hegre som villig poserte i strandkanten. Den er ganske stor når man kommer tett på... Dagens husmorinnsats har primært bestått av hjemmelaget suppe på rødbete og polkabete, in en man-tager-hva-man-haver-var-inspirert-av-en-bortsj-oppskrift. Absolutt spiselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter #26273 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Sitat Representantene skulle ikke synge heller. Det skulle tatt seg ut om de smittet hverandre med korona mens de sang «Kongesangen» eller «Ja vi elsker». Så i stedet var medlemmer av Det Norske Solistkor plassert på galleriet. Trolig er akkurat det noe av det mest positive pandemien har ført til. Aldri før har sangen i stortingssalen hørtes bedre ut. Aldri så galt osv... Jeg vurderte å ta en tur i sentrum og se på gardister og biler (for et par år siden ramlet jeg rett oppi det), men jeg droppet det. Fikk med meg politihelikopteret so hang over området, da... Plutselig var det sang på tv-skjermen også - de to svenske politifolkene som var ute og gikk i togsporet på 112 fant det helt naturlig å synge litt på Stand by me mens de vandret Endret 2. oktober 2020 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter #26274 Del Skrevet 2. oktober 2020 Michael Ball synger I was made for loving you - og Kiss-fans verden over gremmes... Han kan forsåvidt godt holde seg til musikal-repertoaret for min del også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. oktober 2020 #26275 Del Skrevet 2. oktober 2020 Ja, det bør ikke være hans stolteste øyeblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. oktober 2020 #26276 Del Skrevet 2. oktober 2020 Ååååå jeg skulle gjerne ha sett han som Marius i Les Mis.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter #26277 Del Skrevet 2. oktober 2020 Det skulle jeg gitt mye for - selv nå når han strengt tatt er 25 år for gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. oktober 2020 #26278 Del Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, Daria skrev: Det skulle jeg gitt mye for - selv nå når han strengt tatt er 25 år for gammel... Ja, det måtte ha vært den gang da... I dag ville han sannsynligvis passet bedre som Jean Valjean. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter #26279 Del Skrevet 2. oktober 2020 Nå har han jo faktisk til en viss grad vokst fra babyface-utseendet sitt også - en alder av snart 60 ser det endelig ut som om han har passert 40... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. oktober 2020 #26280 Del Skrevet 2. oktober 2020 Han har ikke helt nådd igjen alderen sin, men ser ikke ut som en 20-åring lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå