Daria Skrevet 22. april 2020 Forfatter #24721 Del Skrevet 22. april 2020 2 timer siden, Daria skrev: Nå begynner jo lista nesten å bli kort - den siste uka har den bare krympet. ...så da røk jeg på en liten bestilling fra Yves Rocher Primært solkrem-relatert, da - det er jo faktisk genuint nyttig og nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. april 2020 #24722 Del Skrevet 22. april 2020 Du banker ikke meg - jeg har kjøpt det hengekøyestativet jeg siklet etter før jul.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2020 Forfatter #24723 Del Skrevet 22. april 2020 Og er såre fornøyd med det, åpenbart Til turbruk eller verandaheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. april 2020 #24724 Del Skrevet 22. april 2020 2 minutter siden, Daria skrev: Og er såre fornøyd med det, åpenbart Til turbruk eller verandaheng? Inneheng/verandaheng. Må jo kunne henge om det regner også. Håper bare det passer til verandaen. Det sto ikke bredde, men satser på det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2020 #24725 Del Skrevet 22. april 2020 Arbeidslysten dukket visst opp. Plutselig gikk tiden fort. Nå har jeg spist is på verandaen, småduppet litt der og har fått ordnet middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. april 2020 #24726 Del Skrevet 22. april 2020 4 timer siden, Daria skrev: andre røk på en sekspakning med krone-is ...og atter andre røk på en sekspakning med båt-is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2020 Forfatter #24727 Del Skrevet 22. april 2020 2 timer siden, Skravla skrev: Arbeidslysten dukket visst opp. Plutselig gikk tiden fort. Det hjelper ofte å ha noe å gjøre. Jeg fikk en mail fra en elev som trengte hjelp, og følte meg straks både motivert og nyttig... 1 time siden, Cata skrev: ...og atter andre røk på en sekspakning med båt-is... Den kom seilende forbi...? ⛵ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2020 Forfatter #24728 Del Skrevet 22. april 2020 Åh, Filharmonien åpner Mellomspil-sendingen sin med ringe-til-konsert-signalet fra konserthuset. Jeg visste ikke at jeg hadde savnet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2020 Forfatter #24729 Del Skrevet 22. april 2020 6 timer siden, Daria skrev: 22.04: Ni lest, seks kjøpt. En liten bok om Karen Blixen (velegnet for små vesker) og Joan Didions hyllede memoar De magiske tankers år. Den har så mange vært så begeistret for at både forventningene og fallhøyden er stor... 22.04: Ti lest, seks kjøpt. Erika Olofsson Liljedahls Och bergen skall rämna foregår langt nord i Sverige. Malmbanen mot Narvik bygges, og Hedvigs mann er prest der oppe, broren hennes kommer for å jobbe som rallar og selv tar hun etterhvert på seg å undervise samebarna. Men det ulmer under overflaten, både i det lille samfunnet og ikke minst i henne selv. Muntert er det ikke, men det var neppe tilværelsen der oppe heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. april 2020 #24730 Del Skrevet 22. april 2020 Har spist is og har flere i fryseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2020 Forfatter #24731 Del Skrevet 22. april 2020 Helt klart dagens trend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2020 Forfatter #24732 Del Skrevet 22. april 2020 Eksempel på operasanger som også er i stand til å synge andre typer sanger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. april 2020 Forfatter #24733 Del Skrevet 23. april 2020 Sola skinner - vettet forsvinner. For det første burde det jo virkelig ikke komme som noe sjokk at smittevern og avstandsregler gjelder også på badeplasser og øybåter. For det andre - bade?! Det er april, det har vært varmt i lufta i to dager. En svale gjør ingen sommer og noen timer med sol gir ikke badetemperaturer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. april 2020 Forfatter #24734 Del Skrevet 23. april 2020 Dagens overhørte: ...litt gal, men det går bra... Høres kjent ut Jeg har avlagt et etterlengtet besøk hos favorittlesebenken - når korps kan øver i grupper på 30, må vel jeg kunne sitte og lese på en benk selv om det tidvis passerer folk på litt mindre enn en meters avstand. Handlet har jeg også gjort - islageret er utvidet og årets første sommerkoteletter er i hus. Flere bøker venter visst på posten (note to self: Handle mindre på Tanum - alle andre pakker kommer på døra...), men det får vente til i morgen, nå har jeg nok med Wallis & co. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. april 2020 Forfatter #24735 Del Skrevet 23. april 2020 Dessuten skjer det ting i potter og kasser - jordbærplanten blomstrer, pyntekålen har sprunget ut (litt usikker på hvor kledelig jeg synes det var med knallgule blomster på fiolett kål...) og det har dukket opp en ny spire i frø-avdelingen - det er en Adonis på gang (Ja, blomsten heter faktisk adonis. Det kan ha vært en medvirkende årsak da frøene ble kjøpt... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. april 2020 Forfatter #24736 Del Skrevet 23. april 2020 Men så lenge eitt menneske er der, så fins teateret. Jeg kommer, Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. april 2020 #24737 Del Skrevet 23. april 2020 Lurer på hvorfor smittevernappen har laget en blå prikk på et sted jeg kjørte forbi for to dager siden . Det er flere blå prikker på kartet altså, men akkurat der satt jeg i bilen og jeg tror til og med det er 80 sone akkurat der. Og ja, jeg var ALENE i bilen, så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. april 2020 Forfatter #24738 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg har ikke lastet den ned, så dette vet jeg ingenting om... Derimot vet jeg at jeg har kake i ovnen Fritt etter en gammel skolekjøkkensoppskrift og i for stor form, så jeg er litt spent på resultatet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. april 2020 Forfatter #24739 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg hadde en teori om at å ha friske jordbær i formkake kunne bli litt for fuktig. Jeg hadde rett (men jeg måtte jo prøve)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. april 2020 Forfatter #24740 Del Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 20.19, Daria skrev: 22.04: Ti lest, seks kjøpt. Erika Olofsson Liljedahls Och bergen skall rämna foregår langt nord i Sverige. Malmbanen mot Narvik bygges, og Hedvigs mann er prest der oppe, broren hennes kommer for å jobbe som rallar og selv tar hun etterhvert på seg å undervise samebarna. Men det ulmer under overflaten, både i det lille samfunnet og ikke minst i henne selv. Muntert er det ikke, men det var neppe tilværelsen der oppe heller... 24.04: Ti lest, åtte kjøpt. Dagens pakke-fangst: En på dørmatta og to hentet på posten. Boka om Madeleine Albrights smykker, Nancy Mitfords samlede romaner (som vil være en bok på kjøpsstatistikken, men ni på lese-statistikken... ) og et notehefte med Andrew Lloyd Webber-sanger, som godt kunne vært merket litt tydeligere at var en storskrift-utgave,,, -To En romaner (egentlig ni - den ene er en samleutgave...) -To Et notehefter -En musikalbok -Ni Åtte Seks bøker (på vegne av en venn...) -En smykkebiografi (lite brukt genrebetegnelse...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå