Skravla Skrevet 2. februar 2016 #13421 Del Skrevet 2. februar 2016 Og det er en max-grense på hvor mange svensketenorer du kan ha på en dag. Grensen går på 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. februar 2016 #13422 Del Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, Skravla skrev: Og det er en max-grense på hvor mange svensketenorer du kan ha på en dag. Grensen går på 1. Nå var du veldig prippen! Skal vi finne en dato å se sirkusenka på syre sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. februar 2016 #13423 Del Skrevet 2. februar 2016 3 timer siden, Rosalie skrev: Nå var du veldig prippen! Skal vi finne en dato å se sirkusenka på syre sammen? Prippen? Moi? Sirkusenka må ses ja, men jeg tror jeg skal vente til mars/april - ish. Litt mye annet før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #13424 Del Skrevet 2. februar 2016 Men alvorlig talt - skal det være så streng rasjonering burde døde tenorer holdes utenom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #13425 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg har rød sofa Og sybord Hvertfall har jeg de nødvendige ingredienser for å få begge deler... *vært på ikea* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. februar 2016 #13426 Del Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, Daria skrev: Jeg har rød sofa Og sybord Hvertfall har jeg de nødvendige ingredienser for å få begge deler... *vært på ikea* Oi.. snart på tide med bølgekant nå. Så kan jeg teste rød sofa også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #13427 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Siv Jensen, Bjarte Hjelmeland - fort gjort å ta feil Bjarte Hjelmeland kan jo velge å ta det som en kompliment til hans parodi-kunster, litt mer usikker på hvordan Siv bør ta det... Endret 2. februar 2016 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. februar 2016 #13428 Del Skrevet 2. februar 2016 4 minutter siden, Daria skrev: Siv Jensen, Bjarte Hjelmeland - fort gjort å ta feil Bjarte Hjelmeland kan jo velge å ta det som en kompliment til hans parodi-kunster, litt mer usikker på hvordan Siv bør ta det... Den var så stilig. Flirte skikkelig når jeg så den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. februar 2016 #13429 Del Skrevet 3. februar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. februar 2016 #13430 Del Skrevet 3. februar 2016 Charlotte Perrelli sparket som programleder for Melodifestivalen: http://www.kjendis.no/2016/02/03/kjendis/mgp/melodi_grand_prix/eurovision_song_contest/eurovision/43003808/#_ga=1.244170829.936713651.1448886433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #13431 Del Skrevet 3. februar 2016 Relativt udramatisk, da... Fikk halvannen times spennende Midtøsten-foredrag med ekstern foreleser på jobben i dag - en halvbegredelig dag ble straks mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #13432 Del Skrevet 4. februar 2016 Rydd deg lykkelig - eller ikke... Ukas beste bokanmeldelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #13433 Del Skrevet 4. februar 2016 De retter det vel snart, men i skrivende stund hevder Aftenposten at NRK driver togselskap i Sverige... Sitat Slo NSB i kampen om lokaltrafikken rundt Stockholm Rett før jul ble slaget avgjort om de sterkt trafikkerte lokaltoglinjene rundt Stockholm. NRK, som ikke lenge i forveien hadde vunnet konkurransen om linjer nord i Sverige, gjennom datterselskapet Tågkompaniet, tapte for MTR. Resten av saken er ikke så mye å le av - privatisering av togtrafikken har jo vært en sånn dundrende suksess både i Sverige og Storbritannia... Kan vi ha stortingsvalg snart? Værsåsnill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2016 #13434 Del Skrevet 4. februar 2016 17 minutter siden, Daria skrev: De retter det vel snart, men i skrivende stund hevder Aftenposten at NRK driver togselskap i Sverige... Resten av saken er ikke så mye å le av - privatisering av togtrafikken har jo vært en sånn dundrende suksess både i Sverige og Storbritannia... Kan vi ha stortingsvalg snart? Værsåsnill? Kanskje det er greit at de tapte. Jeg tror ikke Stor-Stockholm hadde trives med nrk som drifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2016 #13435 Del Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, Daria skrev: Rydd deg lykkelig - eller ikke... Ukas beste bokanmeldelse Jeg blir ikke lykkelig av å rydde, men at det er ryddig gjør noe med meg. Men veien fra uryddig til ryddig er ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. februar 2016 Forfatter #13436 Del Skrevet 5. februar 2016 Går det ikke an å få noe slags datostempling på tweets? Etter et år deaktiveres automatisk retweet-funksjonen? En tweet fra 2013 føles nokså utdatert uansett hvor morsom den var da... *ser strengt på enkelte i feeden min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. februar 2016 Forfatter #13437 Del Skrevet 5. februar 2016 Eventuelt bare en funksjon som begrenser hvor mye man kan retweete pr dag, det hadde også hjulpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. februar 2016 #13438 Del Skrevet 5. februar 2016 Så "Tenk om" i går. Oh my! For en fantastisk musikal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. februar 2016 #13439 Del Skrevet 5. februar 2016 21 minutter siden, Daria skrev: Går det ikke an å få noe slags datostempling på tweets? Etter et år deaktiveres automatisk retweet-funksjonen? En tweet fra 2013 føles nokså utdatert uansett hvor morsom den var da... *ser strengt på enkelte i feeden min* Jeg retweetet noe i går, men mener ikke det var så gammelt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. februar 2016 Forfatter #13440 Del Skrevet 5. februar 2016 13 minutter siden, Rosalie skrev: Så "Tenk om" i går. Oh my! For en fantastisk musikal! Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå