Gå til innhold

HM Garden Collection?


Xtra_lilje

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Og gud så mye jeg fikk for en tusenlapp! :D en tunika, den med blomster på kraven, den litt baggy kjolen med store lommer og blomster, den blå kjolen med knytting under bysten, den hvite kjolen med blomster på stroppene, og den hvite kjolen med blomster på bysten og tynne stropper :)

edit: la ut en fotomontasje, men den var så stor at jeg fjernet den.

Det er flere av tingene du nevner der som manglet der jeg var.. Kjedelig, for jeg ville også ha det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et tips er å følge med på nettbutikken.. garden collection som er er bestilt på nett, leveres i midten av april... og tror det blir mye retur; overhørte noen i køen til prøverommet som hadde bestilt på nett, men som nå hadde funnet det de skulle ha i butikken. og vil tippe de ikke er de eneste, så da vil jeg tippe ting blir tilgjengelig i nettbutikken i løpet av april ;) b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå skal jeg ikke si at jeg er "sikker" på at den tunikaen var utsolgt... Men de andre i brun osv. var nøyaktig like som den jeg ville ha i beige, bare med blomster "over det hele". Skoene var også de samme. Men jeg fant ikke så mye fra garden-collection så jeg undret litt over det selv.

Kanskje jeg må ta meg en tur neste torsdag også da=.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...