Gå til innhold

HM Garden Collection?


Xtra_lilje

Anbefalte innlegg

Surfer litt nettsidene til HM nå og drømmer om sol og sommer... Ser det er en del klær fra noe som heter HM garden collection, som ser veldig søte og romantiske ut. Noen som har kjøpt noen av disse klærne? Veldig lyst til å bestille, er bare et tastetrykk unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror den serien med klær blir lansert på torsdag 18 (?) :hjerter: Gjett om det blir shopping tur da! :shoppe: var utrolig mye lekkert i den serien. var i allefall masse flotte bilder i en artikkel på kk sin hjemmeside. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg så det her. har ikke sett at de har hatt nettbutikk før :sjenert: Gud så mye fint de hadde der...handler sikkert en del jeg og nå skal du se :fnise: fant blant annet noen nydelige pumps :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er i nettbutikken til HM.De er ikke markert på noe spesielt vis, men de er feks under kategorier bluser, kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grrr.. sukk!!! Sittet i flere dager og tenkt: den skal jeg bestille, den skal jeg bestille.. når jeg nå endelig fikk satt meg ned for faktisk bestille, så er jo nesten alt utsolgt!! ser ut for at lanseringen var den 18. mars, og vips - alt var borte! det som jeg ønsket meg hvertfall.. noen som vet om denne kommer i butikk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr.. sukk!!! Sittet i flere dager og tenkt: den skal jeg bestille, den skal jeg bestille.. når jeg nå endelig fikk satt meg ned for faktisk bestille, så er jo nesten alt utsolgt!! ser ut for at lanseringen var den 18. mars, og vips - alt var borte! det som jeg ønsket meg hvertfall.. noen som vet om denne kommer i butikk??

Jeg satt i går og vurderte "skal kjøpe/skal ikke kjøpe" den ene "kjolen" (lignet mer som en tunika) til 99. Den var i butikk i str. s i går, og jeg dro en tur på HM på det lokale kjøpesenteret. Der var den utsolgt i fargen jeg ville ha, men de hadde skoene jeg ville ha og den samme kjolen/tunikaen i brun (likte den ikke like godt). Bestemte meg derfor for å vente til i dag med å bestille, så jeg fikk sove på om jeg virkelig ville ha den. Og jaggu var de ikke utsolgt da jeg sto opp i 9-tiden for å bestille. Fant ut at ja, jeg ville egentlig VIRKELIG ha den:p Irriterer meg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro i butikken i dag, og fikk til svar at varene kommer neste torsdag i butikkene..... ?

Hmm, nå skal jeg ikke si at jeg er "sikker" på at den tunikaen var utsolgt... Men de andre i brun osv. var nøyaktig like som den jeg ville ha i beige, bare med blomster "over det hele". Skoene var også de samme. Men jeg fant ikke så mye fra garden-collection så jeg undret litt over det selv.

Kanskje jeg må ta meg en tur neste torsdag også da=.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om det finnes en oversikt over hvilke h&m-butikker som får inn denne kolleksjonen? Står som regel bare "kommer til utvalgte h&m-butikker". Håper den kommer hit nemlig, orker ikke stå opp tidlig for ingenting :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trude.lutt

Blir litt irritert kjenner jeg, fikk vite i forrige uke at klærne skulle komme i butikkene nå på torsdag. Svingte innom i går kveld og der var klærne i butikken.....og det jeg ønsket meg var utsolgt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme her!! var innom en HM butikk her i byen; det virket som om de hadde fått noe, men skulle få noe mer på torsdag, trodde de hvertfall? Skjønner ikke helt opplegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trude.lutt

Ja, samme her!! var innom en HM butikk her i byen; det virket som om de hadde fått noe, men skulle få noe mer på torsdag, trodde de hvertfall? Skjønner ikke helt opplegget..

Fikk også vite at de ikke hadde fått inn alle varene. Skjønner ikke helt opplegget, trodde dette skulle være en "happening"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotete lansering av kolleksjonen synes jeg. Tydeligvis at noen plagg bare har blitt lansert i butikk og på nett på tilfeldige datoer, noe ble sluppet i nettbutikken 18.mars og den egentlig lanseringsdatoen i butikk er i dag?

Blir forvirret :klø: Og også litt irritert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på HM i går og da hadde de fått enda litt mer, men lanseringen var i dag. Så jeg var på HM kl 0900 i dag, og har fått alle plaggene jeg ønsket meg og mer til! :) veldig fornøyd, likte plaggene godt, ble både kjoler og tunika! Var mye folk og kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Hadde de hele kolleksjonen der dere var? Her var det MYE som manglet, og litt merklige utvalg av størrelser, (var førsteman bort, så fikk sjekket gjennom før andre fikk tatt vek noen av størrelsene :fnise:).. Hørte det skulle komme mer neste uke da.. Men, jeg fikk med meg en kjole, og er fornøyd med den, men skuffet over de andre tingene jeg ville ha som ikke var der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hele kolleksjonen var her, vet jeg ikke, men veldig mye hvertfall :)Jeg var så tidlig at jeg fikk hvertfall snappet med meg min størrelse - 40/42. Var på Galleriet i Bergen, den er forholdsvis stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gud så mye jeg fikk for en tusenlapp! :D en tunika, den med blomster på kraven, den litt baggy kjolen med store lommer og blomster, den blå kjolen med knytting under bysten, den hvite kjolen med blomster på stroppene, og den hvite kjolen med blomster på bysten og tynne stropper :)

edit: la ut en fotomontasje, men den var så stor at jeg fjernet den.

Endret av Xtra_lilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...