Mathias Skrevet 16. september 2003 #21 Del Skrevet 16. september 2003 Et råd bare... Ligg unna flyfiller som Chimp her... hun er notorisk nett-utro!.... :-? (Hei CHIMP!!!: På plass!!!.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. september 2003 #22 Del Skrevet 16. september 2003 Bare lurte på hvor lang tid d tok før sjefen over alle sjefer dukket opp ja.... Bare man smiler pent og vifter m øyenvippene til en ny mannlig bruker her, så er man 'flyfille'.... :o sier han som ikke gjøøøøøør annet enn å flørte m hver eneste bruker her inne....som vil..... i tur og orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. september 2003 #23 Del Skrevet 16. september 2003 Nå er det vel bare Makemannen som kan fly her inne da... Men jeg må jo si at jeg noterer meg at Chimp bare MÅ granske gresset HVER gang det dukker opp noe.... Jeg for min del bare samler tips for å vedlikeholde min egen plen..... Men da vet Prinsemannen hvem han skal forholde seg til på hvilken måte da.... Men forresten... Chimp?!... : :skjegg: (JEG har kronprinskjegg!......) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. september 2003 #24 Del Skrevet 16. september 2003 Men jeg må jo si at jeg noterer meg at Chimp bare MÅ granske gresset HVER gang det dukker opp noe.... Du er nå søt da.....m el uten kronprinsskjegg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. september 2003 #25 Del Skrevet 16. september 2003 Du er nå søt også kjære!!! vel.. ikke bare søt... faktisk... hmmm.... Nå vi trekker oss stille ut kanskje?... Så Prinsemannen: !.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. september 2003 #26 Del Skrevet 16. september 2003 Vi trekker oss tilbake vi to, Lasse, og lar denne adelige personen få ha tråden sin i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 17. september 2003 #27 Del Skrevet 17. september 2003 Velkommen til KG.Håper du vil trives her. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 18. september 2003 #28 Del Skrevet 18. september 2003 Velkommen på KG: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #29 Del Skrevet 18. september 2003 Slå opp opp navnet på nettet, og finn ut mer om hagenes konge i mytologien med en fin tingest å henge blomsterkurver på ... og om en smertefull lidelse for enkelte menn.... Konstant stå er farlig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå