Gå til innhold

Oktoberjenta vil bli mamma igjen - NÅ :)

oktoberjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, då er det berre til å kjøra på! :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det tenkes at EL testen ikke var positiv likevel?? Har fortsatt ikke fått noen vesentlig temperaturstigning så fertilityfriend har ikke påvist EL ennå.. :/ er på dag 22 så nå kan den snart dukke opp syns jeg! :kjefte:

Kjip dag. Går rundt med mensmurringer, jobbet hele påsken og er trøtt.. Blir tidlig kveld kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg bruker digitale tester, jeg HATER å skulle tolke den streken, om den er sterkere eller ikke, blir helt gal av det..

Dog har jeg opplevd å få pos. EL-test men ikke EL likevel.. :kjefte:

Håper EL dukker opp! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fortsatte du å teste eller? For den så jo veldig positiv ut. Jeg fortsetter alltid å teste til den blir negativ igjen, for jeg får EL den dagen den er negativ igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men fortsatte du å teste eller? For den så jo veldig positiv ut. Jeg fortsetter alltid å teste til den blir negativ igjen, for jeg får EL den dagen den er negativ igjen.

Nei,stoppet den dagen den ble positiv.. Har testet på ettermiddag/kvelden de andre dagene, mens den dagen fikk jeg et innfall om å teste på formiddagen. Stoppet fordi det stod på pakka at "den dagen du får positivt resultat trenger du ikke teste noe mer". Ser jo nå at jeg burde gjort det, men det hjelper vel lite å teste nå i kveld siden det er 3 dager siden? :)

Hvor lang tid går det fra du får første positive til de blir negative igjen da? Er helt ny i denne ELtestingen og første gang jeg har fått det jeg trodde var en positiv test..

Hadde veldig mensmurringer torsdag og fredag også, men kroppen min er tydeligvis ikke helt på nett :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukar også berre digitale EL-testar - for då får eg eit klart og tydelig svar, og slepper å tolka! Eg får positiv EL-test 1-2 dagar i kvar syklus, og eg testar heilt til EL-testen er negativ igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukar også berre digitale EL-testar - for då får eg eit klart og tydelig svar, og slepper å tolka! Eg får positiv EL-test 1-2 dagar i kvar syklus, og eg testar heilt til EL-testen er negativ igjen.

Skal bestille det til neste syklus.. men blir ikke det innmari dyrt? hvertfall blir det det om neste syklus er like lang som denne...godt jeg har jobbet noen røde dager i påsken :skratte:

Syns den jeg tok så veldig positiv ut, men enten får jeg temp stigning i morra, ellers var den "falsk" og jeg har ikke hatt EL ennå..

Tok en test nå for sikkerhetsskyld og den var veldig negativ, får nok heller satse på januarbarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo litt dyrt jo, men bestiller fra billige-tester.no, og jeg synes det er verdt det. Med graviditetstester er det mye enklere, for der er en strek en strek og ferdig med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge fertilityfriend har jeg hatt EL likevel, 2 dager etter positiv ELtest, men tør ikke stole helt på det frem til jeg ser noen flere temper.. Har ingen forhåpninger denne syklusen, selv om vi har truffet bra med :sengekos: dersom EL dagen skulle være riktig. Lenge leve pessimisten :fnise:

Såfall er jeg 5DPO nå og har ikke merket et eneste symptom hittil. Sist syns jeg at jeg var småkvalm, trøtt, humørsyk, hadde murringer, ømme pupper..u name it.. denne gangen var det murringer på søndag, og etter det ikke noe som helst. Kanskje fordi jeg ikke har tenkt så mye på det? Evt kan det variere såpass mye fra syklus til syklus :)

Skal på fjellet i helga så det skal bli bra! Etter å ha jobbet 3 helger på rad, inkl hele påsken, så skal det bli godt med en rolig og koselig helg sammen med mann og barn (og svigers)!

Har også bestilt meg dig.EL tester til neste gang, så får vi se om jeg blir litt klokere av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Jammen kom ikke mensen altfor tidlig ifht EL denne gangen og.. :kjefte: på CD9 kom den, dvs at jeg har en lutealfase på hele 8 dager og det er jo altfor lite til at noe egg kan feste seg.. Har hatt kort LF de 2 forrige syklusene og, men hadde håpet at det bare var pillene som skurret litt i systemet fortsatt. De burde vel være ute nå?

Hva gjør man med sånt da?

Eneste positive er at jeg nå kan drikke vin i Frankrike og at jeg ikke føder på julaften. Når det er sagt skulle jeg gjerne vært avholds og fått en julebaby :)

Satser på at JANUAR er vår måned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det vedvarer går man til gynekolog og får pergo, det forlenger lf. Kjedelige greier da! :kjefte:

Da jeg tempet sist hadde jeg LF på 14-15 dager så hååper at det går seg til - hvis ikke får jeg følge rådet om gyn :)

Masse gratulerer med bebis på vei foressten! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Heisann!

Lykke til med prøving. Skjønner at det kan være utfordrende når kroppen er i ulage etter p-piller og man har en liten en fra før.

Har prøvd billig-tester før og da fikk jeg ingenting, men verdt å gi det en sjanse til kanskje :)

Dette skjedde da jeg bestilte derfra også!! Sende mail og klagde, de lovte å sende nye, men jeg fikk aldri noe. Da jeg klagde igjen påsto de at det var sendt. Stoler ikke på dem igjen! To pakker fra samme avsender til samme mottaker forsvinner ikke i posten..

Jeg synes det er best å bestille fra ebay, jeg. Tar kanskje en uke hvis man bestiller fra UK, og er myyyyyye billigere. Men jeg bruker ikke digitale tester, jeg bruker strips..

:kjefte: Jammen kom ikke mensen altfor tidlig ifht EL denne gangen og.. :kjefte: på CD9 kom den, dvs at jeg har en lutealfase på hele 8 dager og det er jo altfor lite til at noe egg kan feste seg.. Har hatt kort LF de 2 forrige syklusene og, men hadde håpet at det bare var pillene som skurret litt i systemet fortsatt. De burde vel være ute nå?

Har du link til tempecharten din? Kan jo være p-pillene som ikke er helt ute enda, eller at ff tar feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du link til tempecharten din? Kan jo være p-pillene som ikke er helt ute enda, eller at ff tar feil??

http://www.fertilityfriend.com/home/18b0c6

Fikk positiv ELtest som stemmer med tempene, så tror nok det er riktig desverre.. lurer på om FF kan ha tatt feil på noen av de andre, men ikke denne altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja... Ser det nå. Kjipt da.. Men da er det ikke så lenge til neste el da!

Håper på det hvertfall :) Og satser på at det er pillene som fortsatt klusser til littegrann og at det ikke er noe varig greie dette her..

Har startet opp min årlige runde med akupunktur for pollenplager og da satte hun noen nåler for mine korte lutealfaser i samme slengen. Grei dame det der altså! Så får vi se om det kan hjelpe - vet jeg er utålmodig, men når jeg først har bestemt meg for noe så skulle jeg helst ha gjort det/vært det - i går. Hun hjalp meg med å få tilbake syklusen for noen år tilbake da jeg mistet mensen i 3mnd, så tvi tvi til meg selv :)

Om værgudene er greie med oss, så er vi i Paris rundt omkring EL-tider så får satse på at det vil resultere i en januarbebis :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...