Gå til innhold

Gratulerer, alle dere gifteklare 'brides to bee':)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vil bare gi mange store klemmer til alle dere som er forventningsfulle og forlovet :kysse:

(Jeg håper så inderlig på et frieri snart, og er selvfølgelig dødelig sjalu på alle dere heldige gifteklare :wink: )

Jeg følger spent med på serien som går på mandagskveldene på TVN også, nemlig "Brudegalskap"! Nå er det vel ikke slike tilstander her i Norge, men min egen søster var ikke så langt unna "bridezilla" , for å si det sånn.

Til dere som ikke vet hva jeg snakker om; mange blir så oppslukt av alle se praktiske arrangementene og de økonomiske ordningene rundt bryllupet at de glemmer helt å glede seg i tiden før bryllupet, og under feiringen for den saks skyld. En kamerat av meg dro faktisk på bryllupsreise alene, fordi belastningen på forholdet rett og slett ble for stor. :o

Nei, gled dere og ta vare på kjæresten. Ååååååh dere er så heldige!!!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til bryllupet, og synes det er gøy å planlegge alt, men har på ingen måte "tatt helt av".

Går ikke å tenker på bryllupet hele tiden. Er masse å glede seg over før den dagen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fulgt med på den serien, men de er jo helt ekstreme... :hoho:

Der er det ikke kjærligheten som er i fokus..

Jeg koser meg med planleggingen og alt det innebærer! Syns det er kjempe gøy..

Håper du snart kommer etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PrinsesseGullhår

Tusen takk!!

Dette er helt nytt for meg og vi har ikke en gang bestemt dato, men det blir en gang til neste vinter, avhenger litt av lokale, kirke..

Det er mye som maa planlegges, men dette er jo noe vi jenter har planlagt i aarevis.. og endelig kan man planlegge paa ordentlig!

Kjempegoy! Jeg bare gleder meg. Deilig aa ha god tid!

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!!!

Brudegalskap ja!!! :hoho: Tenk å bli så opphengt i alt det matrielle..... Håper jeg ikke er så ille.... Da vil jeg hat et kraftig tak i nakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...