Miracl3 Skrevet 10. september 2003 #1 Del Skrevet 10. september 2003 Nå skal jeg snart innover til Oslo for å kjøpe kjole. Ser her på forumet at det er salg på Christiane brudesalong i Oslo. Er det noen som har vært på salg hos de tidliggere ? Hva ligger prisene på når det er salg ? Jeg har også hørt mye posetivt om Kristins brudesalong på Lillestrøm. Hvilken av salongene er best ? Jeg har bare en dag i Oslo å rekker bare en av butikkene , hvilken salong skal jeg velge ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. september 2003 #2 Del Skrevet 11. september 2003 Christiane har femti kjoler, mens Kristins har fem hundre. Velg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #3 Del Skrevet 11. september 2003 Christiane har bra utvalg og kjempegod service! men jeg har ikke vært hos Kristins så jeg kan sammenligne. Hvorfor ikke dra på begge? de har jo litt forskjellige merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. september 2003 #4 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har bare en dag i Oslo å rekker bare en av butikkene ' date=' hvilken salong skal jeg velge ?[/quote'] Kanskje derfor hun ikke kan dra på begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bride ( ulogget) Skrevet 11. september 2003 #5 Del Skrevet 11. september 2003 None of the above, fordi Christiane består av utrolig moody folk, med tendenser til OK service når det passer og heller lite utvalg i kjoler,og Kristins' selger ut kjoler som bl.a. tidligere er leid ut ( ikke alltid like bra ), bra service, de 500 kjolene hun har der er ikke på salg *( :Tex ) - men hun har selection på ca. 500 stk, det er right. Kanskje heller vurdert noe annet kan man jo offt ha inntrykk av at det bare finnes to brudesalonger ( the above ) og to kjolebrands ( Demetrios og Maggie Sottero ). - da bli det litt dumt. Lykke til, jeg vet hvor jeg skal kjøpe min, og det er ikke hos noen av disse. Bride'en ( ulogget - too early to be active! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. september 2003 #6 Del Skrevet 11. september 2003 Vis meg hvor jeg har sagt at Kristins har salg på samtlige fem hundre kjoler...?? :o De har salg på utleiekjoler pluss kjoler fra i fjor..... De har masse nye og helt flotte kjoler som det er vel verdt å ta en titt på..... Dessuten har de lys i taket, på Christiane var det så mørkt at jeg nesten ikke så noenting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bride (ulogget) Skrevet 11. september 2003 #7 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg siterte deg ikke,Tex:ga bar tillegsinfo. Helt enig med lyset på Christiana; ta med mange gode venner med lommelykkter! Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #8 Del Skrevet 11. september 2003 Kristins brudesalong har flere kjoler enn Christiane, de har ca 500, men Christiane har ca 200 i butikken i Oslo, 100 i butikken på Tjøme. Når det gjelder service er det faktisk utrolig god service begge steder. Kristin har allerede hatt salg, for de har solgt ut de kjolene de har hatt utleie på. Dette leste jeg om her inne i sommer. Christiane starter salget nå, og i og med at de har sluttet med utleie så er mesteparten nye kjoler. Sommer04 (ikke innlogget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 11. september 2003 #9 Del Skrevet 11. september 2003 Du kan da fint rekke begge salongene på en dag hvis du bruker tiden ordentlig? Kristins er ikke mer enn 20min kjøring fra Oslo sentrum. Selv er jeg veldig fornøyd med servicen hos Christiane (handlet undertøy der), men Kristins skal også være veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 11. september 2003 #10 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har faktisk hørt det motsatte om kristins, at man har opplevd utrolig dårlig service....har ikke vært der selv ennå men det er nok de med best utvalg. Det er også en Solguns salong i Lillestrøm ( rett ved polet ). Har hatt noen veninner som har giftet seg der og de har fått veldig god oppvartning. De har på den annen side et mye mindre utvalg av kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 11. september 2003 #11 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har faktisk hørt det motsatte om kristins, at man har opplevd utrolig dårlig service....har ikke vært der selv ennå men det er nok de med best utvalg. Det er også en Solguns salong i Lillestrøm ( rett ved polet ). Har hatt noen veninner som har giftet seg der og de har fått veldig god oppvartning. De har på den annen side et mye mindre utvalg av kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. september 2003 #12 Del Skrevet 11. september 2003 Service er alltid variabel, selv har jeg aldri vært på Kristins så der kan jeg ikke uttale meg. Men på Christiane var det hyggelige og dyktige folk som visste hva de holdt på med. Selv synes jeg det er litt vel trangt der, men belysningen har jeg ingenting å utsette på (var der tidlig ettermiddag). Fant aldri drømmekjolen på Christiane, men utvalget var bra nok. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #13 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg kan anbefale Kristin`s brudesalong på det sterkeste. Kjempebra service. Lykke til! Majen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå