Gå til innhold

Ølgjær kuren:)


Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel

Hmm.. jeg har aldri hørt om noe ølgjær kur før.

Er dette dokumentert effekt?

Hva hjelper det for? Og hva er evt. bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pillene blir ikke tatt opp like bra som pulveret. Dessverre.

Kan man kjøpe tomme kapsler på helsekost å ha ølgjæren i de tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Kan man kjøpe tomme kapsler på helsekost å ha ølgjæren i de tro?

Tviler på det.Har dere serriøst såå store vannskeligheter å få i dere ølgjær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man kjøpe tomme kapsler på helsekost å ha ølgjæren i de tro?

Det er jo sikkert mulig det. Men da må du jo ta skikkelig mange for å få i deg nok for at de skal fungere. Men om du ikke vil drikke/spise ølgjæren så kan du jo bare ta dem i tablettform eller ta vanlige b-vitaminer. De fungerer nesten like godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit hvis jeg holder for nesen ;) Kanskje det blir bedre etterhvert, kun tatt det to ganger.

Ja, det var igrunn et dumt spørsmål ang kapslene, man skal jo så klart ha i seg mye mer enn man får plass til i to slike ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lolita___

Det blir lettere etterhvert slet selv veldig 3 første dagene også går det greit,er ikke godt men for de i meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lettere etterhvert slet selv veldig 3 første dagene også går det greit,er ikke godt men for de i meg..

Da er jeg med jeg også :)

Dette blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Einna så du skrev i den lange tråden om langt hår at du bruker silke olje(bio silk)Hvor kan jeg kjøpe det?Var i en frisør salong i dag og de hadde hørt om det men ante ikke hhvor jeg kunne kjøpe det.De sa det er veldig bra for håret.

Har de de i oslo mon tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

isse :velkommen:

Håper virkelig vi ser resultater:)Men da må vi være flinke jenter å ta det hver dag:)hehe.

Forresten jeg har brukt ølgjæren i 3 uker imorgen:)

Merker at øyebrynene jeg nappet for mye for litt siden har vokst ganske mye ut igjen:)

Fikk også komentar fra samboer at øyevippene mine er veldig lange nå,har ikke merket noe sælig selv:)Så vet ikke.

Håret som sagt skal jeg måle om en uke og se om det er noe forandring.

Da har jeg brukt ølgjær i en måned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einna så du skrev i den lange tråden om langt hår at du bruker silke olje(bio silk)Hvor kan jeg kjøpe det?Var i en frisør salong i dag og de hadde hørt om det men ante ikke hhvor jeg kunne kjøpe det.De sa det er veldig bra for håret.

Har de de i oslo mon tro???

Jeg har kjøpt den hos frisør tidligere. Men prøv på nettet, kanskje du finner et nettsted som selger?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einna så du skrev i den lange tråden om langt hår at du bruker silke olje(bio silk)Hvor kan jeg kjøpe det?Var i en frisør salong i dag og de hadde hørt om det men ante ikke hhvor jeg kunne kjøpe det.De sa det er veldig bra for håret.

Har de de i oslo mon tro???

Biosilk Silk Therapy, Farouk Systems Inc.

Fikk en prøve på en frisørsalong i Bergen, tror det koster litt, men den er veldig drøy og genial når tuppene begynner å bli litt slitte, håret legger seg kjempefint. Den er god for håret også, lettere å gre, og jeg vil tro den gir litt beskyttelse og eller fuktighet.

Vil tro den er ganske vanlig på frisørsalonger rundt om, og du finner den sikkert i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg med jeg også :)

Dette blir spennende :)

Velkommen :)

Ps. Ser du sliter med å få i deg ølgjæren. Anbefaler sjokolademelk ;) Litt usunt da, men greit innimellom. Kanskje det funker med kun melk også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Bruker du den som kur?Eller hva?Siden det er olje så blir håret ganske fett eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Fant dette på bloggen til en jente hun skrev ganske bra om silke oljen.

Silkeoljen fra BioSilk er himmelsendt for norske kropper! Dette vidunderet kan brukes på så mangt;

* Tørr hud

* Eksem (bevist effekt på atopisk eksem)

* Tørt hår (gjør håret mer glansfullt og går inn i fiberlag og skjellag og reparerer)

* Kan brukes i fargeblanding for å få en mer holdbar farge

* Arr

* Kviser

* Sår

* Tørre neglebånd

* Tørr hodebunn

* I badevannet for å få silkehud

* Spedbarn og barn generellt

* Brannsår

* Psoreasis

* Myke negler som ofte sprekker

* Gravide mager for å forhindre strekkmerker

* Strekkmerker/Dype arr

* Som hodebunnskur

* Sminkefjerner

* Leave-in balsam

* I shampooen!

* Perfekt før føning/bruk av rettetang eller krølltang

* og mye mer!!

Dette er et av få produkter som er for bra til å være sann og faktisk er så bra som det lover. Bruk den både på hud og hår, den hjelper på det meste! Jeg har aldri prøvd et lignende produkt. Jeg sliter selv med tørr hud på høsten og vinteren og begynte å få det nå som det er så kaldt i lufta. Dette klødde noe forferdelig som igjen førte til at jeg klora meg en del spesiellt nedover føttene. Redningen var at Ulset AS (importør og leverandør i Norge på BioSilk, Chi osv) kom på skolen og hadde et foredrag for oss om fordelene ved silkeolje! Jeg hadde jo prøvd silkeoljen deres før men det var mest på hendene og hadde egentlig ikke tenkt så mye over det. De fortalte i det lange og det brede om hvor fantastisk dette skulle være. Jaha, tenkte jeg, men det endte med at jeg kjøpte en flaske for å prøve å forebygge at føttene mine endte opp som en slagmark etter mine kloringer om natta osv. Å joda, silkeoljen gikk inn i huden og jobbet med en gang og etter et par dager med silkeoljen merker jeg at huden min er helt forandret. Mitt syn på "bodybutter", body lotion og alt det der er helt forandret etterpå! De blir jo vasket av igjen og er så parfymerte og overfladiske at jeg vurderer å slutte helt med det. Silkeoljen går inn i huden og reparerer og gjenoppbygger hudens vitalitet og elastitet. Det eneste som fungerer på min hud er faktisk silkeolje! Jeg begynte også å få et utslett på håndleddet etter et armbånd jeg må ha ligget på eller noe, for det hadde "skåret" seg inn i huden min og lagd et såkalt overflødig utslett. Jeg smurte på silkeoljen, og hva skjer? Etter noen timer er utslettet helt borte. Det samme skjedde med mine oppsprukne neglebånd. De er reparert og hendene mine både ser og føles helt annerledes ut etter noen dagers bruk av silkeolje. Jeg går også rundt og smører siljeolje i håret mitt som har blitt behandlet en del, først med bleking og nå med flere runder med hårfarge. Håret er så glansfullt og føles som en drøm nå!

Jeg anbefaler silkeolje på det sterkeste til alle sammen! BioSilk er å få kjøpt på over 2000 frisørsalonger i Norge, og om du er usikker på hvor du kan få tak i det i Trondheim så har Stars&Bangs iallefall! 399,- må du ut med for en flaske på 150 ml og den er så drøy at du kan ha den i 6-12 mnd alt etter hvor mye du bruker den, såklart!

Og forresten, skal du ta striper, bleke eller farge håret så be frisøren om å bruke Silk Therapy i farge/bleke-blandingen. Ved bleking vil silkeoljen reparere og hjelpe til med å holde hårets glans og "helse" intakt. Ved farge i kombinasjon med varme gjør at fargen sitter mye bedre og du vil få en helt annen glans enn uten silkeoljen!

Dette produktet er fantastisk og alle har råd til dette mot alle slags billige produkter som du går lei av fordi de ikke funker!

Prøv den og du vil merke forskjellen! 399 kroner er ingenting for sunt, glansfullt hår og for en hud som tåler mer og ser bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, har bare brukt litt i tuppene når de er slitte, mer som et stylingprodukt. Men det står på flasken at du skal ta gni litt i hendene og ta fra hodebunnen til tuppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også kjøpe mer ;) Hadde nesten glemt den i skapet før jeg begynte med dette hårsparingsprosjektet. Det stakkars håret mitt ble nedprioritert alt for lenge. No more ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :)

Ps. Ser du sliter med å få i deg ølgjæren. Anbefaler sjokolademelk ;) Litt usunt da, men greit innimellom. Kanskje det funker med kun melk også?

Da skal jeg prøve med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...