Gå til innhold

Ølgjær kuren:)

Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm.. Fant denne linken fra linken din, Bella_ http://www.alfafood.no/haar-pantot_n_extra/cms/51 Lurer på om det har større effekt? F***, så mye å velge mellom.. Det gjær meg svært usikker.

Jeg tror det er det samme og jeg vil tro panto 3 er sterkere siden man bare skal ta 2 piller og ikke 4 som den andre.På pakken står det at man kan bli litt rød når man tar de panto 3,dette pga den øker blodsirkulasjonen så det lover jo bra:)

Jeg slutter på øl-gjær og begynner på dette for å se.Øl-gjær har kjempe bra effekt men det smaker så jævlig og der er utrolig ekkelt å drikket det hver dag :tristbla: .Har veldig lyst å ta dobbel dose av panto 3 innbiller meg at det blir bedre effekt :skratte: :skratte:

Endret av Bella_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hjelper ølgjær sånn at håret får mer glans og ser sunnere ut?

Og vil det bli tykkere etterhvert, altså at mer nytt hår vokser ut, eller vil det bare bli lengre det man allerde har? :)

Hei smurfelurfen du vil få fyldigere hår også ikke bare lengre.Jeg merka at det vokste småhår der jeg hadde mistet en del hår.Røyter som en katt :skratte:

Øl-gjær funker det har jeg erfart farget håret mitt for ca 3 uker siden og det har vokst utrolig mye mer enn 1 cm som er vanlig.Eneste prblemet er at det smaker så jævlig og noen ganger har jeg bare ikke lyst på den ekle smaken hehehe.Derfor håper jeg panto3 er like bra som ølgjær.Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen !! Jeg prøvde engelsk ølgjær for første gang i dag! Jeg blandet 2 ss (13g) ølgjær i cirka 130g litago lettere. Det gikk så fint !! Dette kommer jeg til å klare uten problem. :) Håret mitt vokser vanligvis 1 cm per måned, så det kommer til å bli interessant å se utviklingen fremover. Jeg kommer nemlig til å bruke ølgjæren lenge, siden jeg ønsker meg veldig langt hår. Jeg kan oppdatere dere om frengangen min.

Jeg kjøpte ølgjæren fra Meny og den kostet 45,90. Det er ingen grunn forresten for å bekymre dere for vekten, siden 13g engelsk ølgjær f.eks. inneholder bare 49,4 kcal. :)

Forresten, alle dere som er interessert i å få tips om hvordan en kan få sunt og langt hår, anbefaler jeg dette forumet : http://www.longhaircommunity.com/ Man kan finne utrolig mye info der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ølgjær skal visstnok ikke bare være bra for hud, hår og negler, men også mye annet! Var en eldre kompis som ramset opp en masse om det, og jeg har bestemt meg for å fortsette med det.. Selv om det smaker forjævlig, så er det verdt det. Men jeg skal kjøre på med Panto 3 også. Hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen !! Jeg prøvde engelsk ølgjær for første gang i dag! Jeg blandet 2 ss (13g) ølgjær i cirka 130g litago lettere. Det gikk så fint !! Dette kommer jeg til å klare uten problem. :) Håret mitt vokser vanligvis 1 cm per måned, så det kommer til å bli interessant å se utviklingen fremover. Jeg kommer nemlig til å bruke ølgjæren lenge, siden jeg ønsker meg veldig langt hår. Jeg kan oppdatere dere om frengangen min.

Jeg kjøpte ølgjæren fra Meny og den kostet 45,90. Det er ingen grunn forresten for å bekymre dere for vekten, siden 13g engelsk ølgjær f.eks. inneholder bare 49,4 kcal. :)

Forresten, alle dere som er interessert i å få tips om hvordan en kan få sunt og langt hår, anbefaler jeg dette forumet : http://www.longhaircommunity.com/ Man kan finne utrolig mye info der !

Ikke drikk den engelsk ølgjær du kan risikere å f å kviser pga sukkeret.Kjøp den fra helsekost så vil du merke forskjell hahaha den engelske smaker okei pga sukkeret,den andre er helt jævlig.Men mye bedre og sunnere enn engelsk ølgjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært å kjøpt meg Pantoten. Jeg spurte etter Panto 3, men de hadde den ikke fordi begge Panotene inneholder så og si det samme, men at Pantoten er mye sterkere (har sikkert noe med at man skal ta 4 av de og to av Panto 3). Står også på boksen at man blir rød pga blodet som strømmer til... Begynner på det i morgen! Blir spennende å se om det gir resultater :) Noe jeg ikke tviler ett sekund på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært å kjøpt meg Pantoten. Jeg spurte etter Panto 3, men de hadde den ikke fordi begge Panotene inneholder så og si det samme, men at Pantoten er mye sterkere (har sikkert noe med at man skal ta 4 av de og to av Panto 3). Står også på boksen at man blir rød pga blodet som strømmer til... Begynner på det i morgen! Blir spennende å se om det gir resultater :) Noe jeg ikke tviler ett sekund på.

da tar jeg 4 av panto 3 jeg også.Jeg blir rød i kinnene den første halvtimen når jeg tar panto 3:)Så det stemmer.Hva kostet panoten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmurfeLurfen

Hei smurfelurfen du vil få fyldigere hår også ikke bare lengre.Jeg merka at det vokste småhår der jeg hadde mistet en del hår.Røyter som en katt :skratte:

Øl-gjær funker det har jeg erfart farget håret mitt for ca 3 uker siden og det har vokst utrolig mye mer enn 1 cm som er vanlig.Eneste prblemet er at det smaker så jævlig og noen ganger har jeg bare ikke lyst på den ekle smaken hehehe.Derfor håper jeg panto3 er like bra som ølgjær.Lykke til

Takk for svar :)

Da skal jeg prøve det. Har det i skapet en plass tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tar jeg 4 av panto 3 jeg også.Jeg blir rød i kinnene den første halvtimen når jeg tar panto 3:)Så det stemmer.Hva kostet panoten?

Jeg vet ikke om man skal eller kan ta 4 av Panto 3 i og med at det står at man kun skal to 2. Da jeg kjøpte ren b-vitamin sa damen at man skulle ta to, og da sa jeg at jeg kom til å ta 4 for best mulig resultat, men da sa hun igjen at det bare var bortkastet og unødvendig. Men er opp til deg :)

Haha, morsomt at du blir rød i skinnene.. Pantoten koster noe mellom 200-300. Jeg husker ikke prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter med ølgjær tørr ikke å gå på begge deler samtidig.Vil ikke ende opp som en apekatt hahaha:)Siden jeg er ganske mørk,men lys i huden har jeg også hår på armene og jeg har merket de har blitt mer synelige med ølgjær.Så jeg skal da bare bruke panto 3.Vil heller ikke starte med å fjerne hår på armene også.Vær litt obs på det dere som går på ølgjær og panto 3.Alt annet hår vokser også :skratte:

Har jo merka at brynene vokser som bare det og neglene ikke minst.

Endret av Bella_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Panto 3 og Pantoten inneholder b vitaminger, men det er bare litt av det. Det inneholder veldig mye annet som spesielt er bra for hår, hud og negler. Ølgjær er jo rike på b vitaminer, så jeg kjører på begge deler. Dersom det skulle bli for mye av b vitaminer skylder kroppen automatisk ut det vi ikke trenger :) Jeg er også mørkhudet, men har ikke fått spesielt mye hår på armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panto 3 og Pantoten inneholder b vitaminger, men det er bare litt av det. Det inneholder veldig mye annet som spesielt er bra for hår, hud og negler. Ølgjær er jo rike på b vitaminer, så jeg kjører på begge deler. Dersom det skulle bli for mye av b vitaminer skylder kroppen automatisk ut det vi ikke trenger :) Jeg er også mørkhudet, men har ikke fått spesielt mye hår på armene.

ohhh vakkerthår nok en gang gjør du meg usikker hehehe.Jeg vet ikke om jeg inbiller meg kanskje fordi jeg har blitt enda blekere nå på høsten.Jeg vil jo ha langt hår så du mener den ikke er nok?At man bør ta begge 2.Forresten merker du at du blir varm av de pillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, beklager, det er ikke meningen å gjøre deg usikker, og du må jo gjøre det du føler for å gjøre for å få langt hår :) Jeg mener ikke at Panto 3 (mitt tilfellet: Pantoten) ikke er nok. Det vet jeg lite om, men tror egentlig det er nok. Men jeg tar ølgjær ved siden fordi jeg vet det er utrolig sunt og ikke minst skitbra for håret. Dessuten strømmer blodet fortere opp til hårroten med alle de viktige vitaminene, og da tenker jeg at ølgjæret er en av de! :D Men for all del, jeg tror nok det skal gå helt fint å kun ta Panto 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan man kjøpe Panto 3 ( eller pantoten ) andre plasser enn på internett ?

ja du kan kjøpe den på helsekost.Jeg kjøpte min panto 3 på helsekost 270 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du kan kjøpe den på helsekost.Jeg kjøpte min panto 3 på helsekost 270 kr.

okei , da gjør jeg sikkert det en av de nermeste dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke drikk den engelsk ølgjær du kan risikere å f å kviser pga sukkeret.Kjøp den fra helsekost så vil du merke forskjell hahaha den engelske smaker okei pga sukkeret,den andre er helt jævlig.Men mye bedre og sunnere enn engelsk ølgjær.

Jeg ser ikke hvordan det er mulig å få kviser på grunn av ølgjæren. To spiseskjeer, altså cirka 14g ølgjær, inneholder 9,52g karbohydrater. Med mindre man følger Atkins diet og er i induksjon fase , eller lav karbohydrat diet generelt, er det ingen problem å få i seg 9,52 g KH fra ølgjær. Det er ingenting usunt med det. Huden min føler seg forresten mye bedre etter jeg begynte med dette. Jeg pleier å ha litt tørr hud spesielt om høsten/vinteren, men nå føles huden min rikere i fuktighet. Ingen tegn av kviser så klart :) . Og neglene vokser ganske raskt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...