Gå til innhold

Ølgjær kuren:)

Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

bivirkningene kan gi motsatt effekt altså... for mye kan bli giftig for oss.. men fuck it, jeg må prøve det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"gjest"

Hæ?? WHAT? Gurimalla, jeg har prøvd alt!

De to hårløse flekkene mine på siden er og forblir pjuskete og fæle, har nesten gitt opp.

OMG, tre - to -en jeg bestiller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"gjest"

Hæ?? WHAT? Gurimalla, jeg har prøvd alt!

De to hårløse flekkene mine på siden er og forblir pjuskete og fæle, har nesten gitt opp.

OMG, tre - to -en jeg bestiller!

Den her er til meg?

Lykke til i såfall. Det her blir bra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her er til meg?

Lykke til i såfall. Det her blir bra. :klemmer:

Jaa, den var til deg :P

Takk for det:) gidder ikke å vente jeg, så jeg tar meg en runde på butikker nå og håper på at jeg finner det der! hah

Men har du fått noe mer hår på kroppen av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, den var til deg :P

Takk for det:) gidder ikke å vente jeg, så jeg tar meg en runde på butikker nå og håper på at jeg finner det der! hah

Men har du fått noe mer hår på kroppen av det?

Ja, må barbere leggene hver uke (måtte jeg ikke før) og ta tåneglene hver uke (heller ikke nødvendig før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må barbere leggene hver uke (måtte jeg ikke før) og ta tåneglene hver uke (heller ikke nødvendig før).

men har du sett forskjell på f.eks armene og sånt? Jeg vil helst ikke ha så mye hårvekst på armene x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Jeg har kjøpt ølgjær i dag fra helios. Fornøyd med smaken? Brakk meg helt. Fikk flashback fra min første fyllekule :fnise: Visste det skulle smake øl, men ikke så mye øl. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har du sett forskjell på f.eks armene og sånt? Jeg vil helst ikke ha så mye hårvekst på armene x)

Ikke noe mer enn vanlig egentlig, men jeg har aldri vært noe hårete bortsett fra der det skal være hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer enn vanlig egentlig, men jeg har aldri vært noe hårete bortsett fra der det skal være hår.

Vokste vippene dine noe av disse heste greiene? Jeg er så gira på :)Vil ha LAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest SmurfeLurfen

Nå hiver jeg meg også på Ølgjær kuren!

Har kjøpt Helios ølgjær idag.

Tenkte å måle håret, men hvordan måler man det best liksom?

Har fått veldig tynt hår, som har vokst sakte bestandig! Røyter mye, så det er verdt å prøve dette :)

Edit:

Håret er 42 cm, målt fra sideskillen og ned til det som er lengst.

Blandet ølgjær med appelsinjuice. Gikk greit. Ikke like ille som ordentlig øl :P Men hvor mye juice må man han egentlig ha?

Kan jeg ta 3 teskjeer og bare et halvt glass juice f.eks.? Så blir det ikke så mange slurker :)

Endret av SmurfeLurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er rimelig ekkelt å drikke omega 3 rent (for hester!!!). uff brekker meg av tanken.. har enda ikke fått b vitaminene , ganske rart med ta på at jeg bestilte det likt. "gjest" med bildet av den fisken og turkis bakgrunn, oppdaterer du meg/oss når det gjelder håret og generelt kroppen din ? siden vi tar dette hestegreiene.. hvordan er håret? bedre? vokser fortere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...