AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #441 Del Skrevet 1. september 2011 bivirkningene kan gi motsatt effekt altså... for mye kan bli giftig for oss.. men fuck it, jeg må prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 1. september 2011 #442 Del Skrevet 1. september 2011 "gjest" Hæ?? WHAT? Gurimalla, jeg har prøvd alt! De to hårløse flekkene mine på siden er og forblir pjuskete og fæle, har nesten gitt opp. OMG, tre - to -en jeg bestiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. september 2011 #443 Del Skrevet 1. september 2011 "gjest" Hæ?? WHAT? Gurimalla, jeg har prøvd alt! De to hårløse flekkene mine på siden er og forblir pjuskete og fæle, har nesten gitt opp. OMG, tre - to -en jeg bestiller! Den her er til meg? Lykke til i såfall. Det her blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 1. september 2011 #444 Del Skrevet 1. september 2011 Den her er til meg? Lykke til i såfall. Det her blir bra. Jaa, den var til deg Takk for det:) gidder ikke å vente jeg, så jeg tar meg en runde på butikker nå og håper på at jeg finner det der! hah Men har du fått noe mer hår på kroppen av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. september 2011 #445 Del Skrevet 1. september 2011 Jaa, den var til deg Takk for det:) gidder ikke å vente jeg, så jeg tar meg en runde på butikker nå og håper på at jeg finner det der! hah Men har du fått noe mer hår på kroppen av det? Ja, må barbere leggene hver uke (måtte jeg ikke før) og ta tåneglene hver uke (heller ikke nødvendig før). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 1. september 2011 #446 Del Skrevet 1. september 2011 Ja, må barbere leggene hver uke (måtte jeg ikke før) og ta tåneglene hver uke (heller ikke nødvendig før). men har du sett forskjell på f.eks armene og sånt? Jeg vil helst ikke ha så mye hårvekst på armene x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 1. september 2011 #447 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har kjøpt ølgjær i dag fra helios. Fornøyd med smaken? Brakk meg helt. Fikk flashback fra min første fyllekule Visste det skulle smake øl, men ikke så mye øl. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. september 2011 #448 Del Skrevet 1. september 2011 men har du sett forskjell på f.eks armene og sånt? Jeg vil helst ikke ha så mye hårvekst på armene x) Ikke noe mer enn vanlig egentlig, men jeg har aldri vært noe hårete bortsett fra der det skal være hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 1. september 2011 #449 Del Skrevet 1. september 2011 Tør ikke prøve ølgjær...? Ok... Smaker det ikke helt jævlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 1. september 2011 #450 Del Skrevet 1. september 2011 Ikke noe mer enn vanlig egentlig, men jeg har aldri vært noe hårete bortsett fra der det skal være hår. Vokste vippene dine noe av disse heste greiene? Jeg er så gira på :)Vil ha LAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 1. september 2011 #451 Del Skrevet 1. september 2011 Noen som kan linke til nettbutikker for panto 3 og helios ølgjæret? Selger de dette billig på iherb kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 2. september 2011 #452 Del Skrevet 2. september 2011 Vokste vippene dine noe av disse heste greiene? Jeg er så gira på :)Vil ha LAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT hår Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 8. september 2011 #453 Del Skrevet 8. september 2011 Har ramlet ut av debatten, men hva er det dere prater så ivrig om her nå? Hvilket produkt er det? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. september 2011 #454 Del Skrevet 8. september 2011 Se forrige side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 8. september 2011 #455 Del Skrevet 8. september 2011 Noen som kan linke til nettbutikker for panto 3 og helios ølgjæret? Selger de dette billig på iherb kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. september 2011 #456 Del Skrevet 9. september 2011 Alt dere lurer på står en plass bak i tråden, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 9. september 2011 #457 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har lest tråden og det står ikke referering til nettsiden for de to produktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. september 2011 #458 Del Skrevet 11. september 2011 Jo da. Side 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 13. september 2011 #459 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Nå hiver jeg meg også på Ølgjær kuren! Har kjøpt Helios ølgjær idag. Tenkte å måle håret, men hvordan måler man det best liksom? Har fått veldig tynt hår, som har vokst sakte bestandig! Røyter mye, så det er verdt å prøve dette Edit: Håret er 42 cm, målt fra sideskillen og ned til det som er lengst. Blandet ølgjær med appelsinjuice. Gikk greit. Ikke like ille som ordentlig øl Men hvor mye juice må man han egentlig ha? Kan jeg ta 3 teskjeer og bare et halvt glass juice f.eks.? Så blir det ikke så mange slurker Endret 13. september 2011 av SmurfeLurfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #460 Del Skrevet 14. september 2011 er rimelig ekkelt å drikke omega 3 rent (for hester!!!). uff brekker meg av tanken.. har enda ikke fått b vitaminene , ganske rart med ta på at jeg bestilte det likt. "gjest" med bildet av den fisken og turkis bakgrunn, oppdaterer du meg/oss når det gjelder håret og generelt kroppen din ? siden vi tar dette hestegreiene.. hvordan er håret? bedre? vokser fortere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå