Gjest "gjest" Skrevet 25. august 2011 #421 Del Skrevet 25. august 2011 jeg vil vite eksakt hvilken hestegreie du går på, jeg vil ha den samme. på siden du lenket til er det jo flere. please, jeg sliter så jævlig Her. To spiseskjeier morgen og kveld. Omega3. Det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #422 Del Skrevet 25. august 2011 TAKK! håper det ikke er noen fucka biv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 25. august 2011 #423 Del Skrevet 25. august 2011 TAKK! håper det ikke er noen fucka biv. Jeg synes hele kroppen har blitt bedre, men hvis du merker noe, så kutter du det bare ut. Med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 25. august 2011 #424 Del Skrevet 25. august 2011 Skal finne et bilde av håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 26. august 2011 #425 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg må bare anbefale dere en shampo fra Iherb! DENNE har jeg brukt i litt under en måned nå, og jeg er helt frelst! Før kunne jeg dra i håret og få med meg masse hårstrå, men etter noen ukers bruk av denne røyter jeg nesten ingenting. Mamma lurer på hvorfor det ikke lenger er en haug med hårstrå i trappa når hun skal støvsuge Jeg har ikke sett noe til økt hårvekst, men å finne en shampo som setter en stopper for røyting er et stort pluss for folk som vil spare til langt og tykt hår =) PS: Gir ikke så mye fukt, så kan anbefale dere å ha en god shampo og hårkurer i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #426 Del Skrevet 26. august 2011 Skal finne et bilde av håret. Ja takk, har du et før og etter bildet hadde det vært fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #427 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg må bare anbefale dere en shampo fra Iherb! DENNE har jeg brukt i litt under en måned nå, og jeg er helt frelst! Før kunne jeg dra i håret og få med meg masse hårstrå, men etter noen ukers bruk av denne røyter jeg nesten ingenting. Mamma lurer på hvorfor det ikke lenger er en haug med hårstrå i trappa når hun skal støvsuge Jeg har ikke sett noe til økt hårvekst, men å finne en shampo som setter en stopper for røyting er et stort pluss for folk som vil spare til langt og tykt hår =) PS: Gir ikke så mye fukt, så kan anbefale dere å ha en god shampo og hårkurer i tillegg. det er jo kjempe fint og er glad på dine vegne, men det varierer ekstremt fra perso ntil person. funker det på deg, kan det gi en helt motsatt effekt på en annen... det som er så synd. jeg våger ikke prøve. har prøvd MYE og kan si at ikke mye har hjulpet altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 26. august 2011 #428 Del Skrevet 26. august 2011 Ja takk, har du et før og etter bildet hadde det vært fantastisk Å finne et førbilde med håret utslutt ble vanskelig, men slik er håret nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #429 Del Skrevet 27. august 2011 takk for bildet. ser jo tykt og masse ut men er jo kun et bildet tross alt.. finn et før bildet, spiller ingen rolle om det er slett eller hestehale, så tar du et nytt med samme frisyren som på bildet du finner. hvis du gidder det, hadde vært veldig snillt! og på hvilken måte føler du deg bedre ?? av hestkosttilskuddet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. august 2011 #430 Del Skrevet 28. august 2011 takk for bildet. ser jo tykt og masse ut men er jo kun et bildet tross alt.. finn et før bildet, spiller ingen rolle om det er slett eller hestehale, så tar du et nytt med samme frisyren som på bildet du finner. hvis du gidder det, hadde vært veldig snillt! og på hvilken måte føler du deg bedre ?? av hestkosttilskuddet.. Har ikke noe før bilde, som sagt. Håret har blitt digert. Jeg har fått mer energi av hestekostilskuddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #431 Del Skrevet 28. august 2011 Sykt.. er spent. håper det funker på meg og.. men hvordan er huden din? er den blitt noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 28. august 2011 #432 Del Skrevet 28. august 2011 Sykt.. er spent. håper det funker på meg og.. men hvordan er huden din? er den blitt noe bedre? Har du bestilt de hestegreiene? Si fra hvordan det går videre med deg? Håret mitt vokser såååå treigt skulle gjerne fått fart på vokse tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 28. august 2011 #433 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg orker ikke lese gjennom hele tråden, men har lenge fundert å starte med ølgjær pulver, jeg bare tørr ikke, synes det lukter helt forferdelig! Men har bestemt meg for å prøve, for håret mitt er helt jævlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #434 Del Skrevet 28. august 2011 Har du bestilt de hestegreiene? Si fra hvordan det går videre med deg? Håret mitt vokser såååå treigt skulle gjerne fått fart på vokse tiden. Skal definitivt skrive her om hvordan det går. Bestiller det i morgen!! Er nervøs som f...er jo kosttilskudd for HESTER! haha shit desperat... alt for utseendet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 28. august 2011 #435 Del Skrevet 28. august 2011 det er jo kjempe fint og er glad på dine vegne, men det varierer ekstremt fra perso ntil person. funker det på deg, kan det gi en helt motsatt effekt på en annen... det som er så synd. jeg våger ikke prøve. har prøvd MYE og kan si at ikke mye har hjulpet altså Ja, det er dessverre ingen fasit : ( Folk har forskjellig hårtype og reagerer forskjellig, så man kan ikke være helt sikker på at et produkt fungerer på alle. Men den har funket veldig på meg altså : D Har veldig stor tro på at produkter med snillere og naturlige ingredienser er bedre for håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #436 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg orker ikke lese gjennom hele tråden, men har lenge fundert å starte med ølgjær pulver, jeg bare tørr ikke, synes det lukter helt forferdelig! Men har bestemt meg for å prøve, for håret mitt er helt jævlig.. Tør ikke prøve ølgjær...? Ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #437 Del Skrevet 31. august 2011 serriøst? spiser dere vitaminer for HESTER?? :ler: :ler: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 31. august 2011 #438 Del Skrevet 31. august 2011 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #439 Del Skrevet 31. august 2011 Blir ikke magen veldig oppblåst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 31. august 2011 #440 Del Skrevet 31. august 2011 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå